LT | EN | RU | LV | PL | EE    Litwa | Łotwa | Estonia
 
 
 

Nieznany los

Opisanie:

Reg nr 531-537, Sugauti Genių g. 3; Peteliškių g. 14, kačiukai, mišrūnai, nuo 1,5 iki 2 mėn amžiaus, 3vyr, 4mot.

Gatunek: kotka
Liczba zwierząt: 7
Rasa: Mieszaniec
Płeć: samiczka
Aktywność seksualna: nie kastrowany
Wiek: 1-6 miesięcy
Rodzaj włosów: krótkie futro
Kolor: biały, czarny
Region: Litwa, Vilnius City, Vilnius
  
Nazwa właściciela: Grinda, Vilnius m. schronisko dla zwierząt
Adres: L. Giros g. 131, Vilnius
Strona internetowa: Grinda.lt
Konto bankowe: n/d
Kod : n/d

Numer ogłoszenia: 22471
Zamieszczone: 2010-06-29 | aktualizacja: 2010-07-15 | zdezaktywowane: 2010-07-15
Liczba odsłon ogłoszenia: 5615
Poprzedni status zwierzęcia: Do adopcji

Komentarze

Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
o džeko raselo terjerę teko parduot nes man smarkiai pablogėjo sveikata. po to jau šunų neturėjau (išskyrus tą bokserį) nes jau tekdavo namie sėdėt. tai auginau smulkius gyvūnėlius,plius katė. Man tarp kitko devyniolika.
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
dar vienai kalytei, mano mylimiausiai, užgeso gyvybė po avarijos, kai automobilis pervažiavo ją... man tada buvo didelė depresija, bet greit atsigavau, nes turėjau Luną, ir ji man priminė, kad tik kalytės dėka aš turėjau Luną... :(
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
pabrėšiu, kad visi suprastų - neauginau po vieną :) aš visada mylėjau ir mylėsiu gyvūnus. be to, ne vien šunis ar kates auginus :)
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
tą europos trumpaplaukę katę mano prakeiktas tėvas išvežė nes per jo suknistą (atsiprašau, bet kai apie tai pagalvoju - pyktis užverda juodai) gėrimą ji buvo pabėgus ir pradėjo lauktis. ją išvežė kažkur į Kazlų Rūdos miškus , ar kur, nežinau,buvau mokykloje. ji pas mane išgyveno daugiau nei šešis metus - gavau ją dovanų kai buvau pirmokė, nes mano kačiuką pas senelį per naujus metus pervažiavo.. tą šunį tai atidaviau tokiam vaikinui, kuris pats turi kitą bokserį, ir abu laimingai gyvena, na o pinčeriuką teko užmigdyti nes marą turėjo ;(
Lija73 (2010-06-30)
Suskaiciavau 3 veislinius ir "visi kiti buvo mišrūnai ir nuostabūs draugai... " Tai isviso kiek jus juos turejote??
Lija73 (2010-06-30)
Acinonyx343 kiek jums metu jei nepaslaptis?? per toki suprantu neilga dar savo gyvenima jus jau tiek veisliu gyvunu auginote. Tai leiskite paklausti po kiek metu jie pas jus isgyveno????? Itariu, kad ne visa savo gyvenima
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Lija, pagarba ;) šaunuolė ;)
Lija73 (2010-06-30)
Dinka tikrai labai labai daug tokiu zmoniu su panasiu mastymu. As pvz. irgi nelabai domejausi kas ir kaip kol viena grazia diena neapturejau savo pirmo augintinio. Tada ir prasidejo visas domejimasis viskuo kas liecia ir veislinius ir neveislinius, ju ligos ir gydimas. Zodziu kuo daugiau domejausi, tuo brangesni man gyvunai tapo. Dabar pati bandau skleisti kuo daugiau info bent aplink save ir padeti kitiems neteisingai (mano nuomone) mastantiems suprasti kas ir kaip
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Dinka, taip , tačiau prieš porą dienų sakė matė labai labai panašią į ją tai ir vėl man viltis suruseno... o jei tai mano mylimoji...?
Dinka (2010-06-30)
"ji jau dingus nuo rugpjūčio dvidešimt aštuntos dienos " tai tuoj metai bus?!!
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
ir labai dažnai neveisliniai gyvūnai tampa geresniais draugais negu veisliniai... Ką iš veislinių teko augint tai europos trumpaplaukę katę ir bokserį, bei pinčeriuką.... o visi kiti buvo mišrūnai ir nuostabūs draugai...
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
man buvo su šuniuku. mano mama gimtadienio proga man norėjo pirkti anglų toi terjerą su dokumentais, bet kadangi dar buvo per mažas tai teko laukt, o draugė norėjo mažo šuniuko kieme ir radau vieną kalytę kurią norėjo į prieglaudą duot. kadangi draugei ji nepatiko, nes balta ir patelė, tai mamą įkalbinau pasilikt, nes nebūčiau galėjus išmest į gatvę ar prieglaudą... Ir nuostabi protinga kalytė išaugo, bet atsitiko skaudi nelaimė ir jos netekau... Bet tik JOS dėka aš radau Luną, katytę kuri dabar ieškoma...
Dinka (2010-06-30)
Bet dėl kačių sterilizacijos, labai trūksta info žmonėm man kai prieš 14 metų sūnus parnešė kačiūką iš kaimynų- maitinau maximiniu maistu 9 metus, kol nenutiko bėda- neprasisiojo, vos nepalaidojom , pakainavo ir dabar kainuoja(jau seniai būtų geras maistas atsipirkęs) Tik tada sužinojau apie gerą maistą. O Iškastravau- gal kokiųti 4 metų - kai per morčių man vos akių neiškabino. Prieš 5 metus (kai veterinaras sakė kad mūsų senelį greičiausia teks užmigdyt) kad neatsirastų staiga tuščia vieta iš daugintojų už 45 lt nusipirkom persiuką, iškart nekastravom....galvojom dauginti, paskui(po metų) ieškojau pigiai kaimynei persės, tai radau už 100lt 6 mėn ryžą persiukę- kai nuvažiavom pažiūrėt, man jos labai pagailo ji iš kart atėjo ant rankų ir buvo vienas didelis koltūnas (manau jos norėjo atsikratyt- nes rimtų reikalų dėžutėj nedaro - daro šalia). taip ši katytė liko pas mus- galvojom turėsim gražių kačiukų. Atėjo pirmas morčius- anksti 7 mėn (o pasiskaičiau kad persėm ankščiau 1,5m. nerekomenduoja gimdyti) Bandėm saugot, net sušėriau 1 tabletę (tada nežinojau kad tai nuodai) Nežinau ar dėl to, ar sutapo , kažkur po savaitės grįžus iš darbo radau katytę vos gyvą- staigiai veterinaras- diagnozė- gimdosc uždegimas- išeitis- skubi sterilizacija, iš paskos išsikastravom ir persiuką, tai baigėsi mano daugintojos karjera. Dar po metų iš daugintojų nupirkau jau už 250 kaimynams persiukę- jie ją sterilizavo. Tik pradėjus domėtis yvūnų globa aiškiai suvokiau, dauginimo žalą..... O tokių kaip aš vis dar daug (tiesa nekurie net nenori to suprast- nes visur mato - pakankamai lengvus pinigus)
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Dabar žiūriu gyvūnų likimus. Kažkaip įtartinai daugelis miršta... ]:' jei būtų čia kaip Anglijoj, tai gatvėje nematytumėt nė vieno valkataujančio gyvūno - ten žmonės LABAI myli savo augintinius... Norėčiau kad ir Lietuvoj taip būtų...
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
blemba, sprogsiu iš pykčio. TAIP noriu to balto................
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Tarp kitko kai buvau Lietuvoj, aš irgi galvojau kastruoti ją, bet kadangi visiškai be darbo buvau, tai faktiškai ir be pinigų... Bet džiaugiuosi už tat tuo, kad ne vienam 'gatviniui" padėjau ir gerus namus suradau.. atsimenu kai beveik suaugusį šunį parsivedžiau... didelį, ir nors mama buvo prieš, vistiek pasilikau kol radau naujus namus :) visada mamą nervuoju kai tema eina apie gyvūnus :D
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Edita - žinoma ;)
Weronica (2010-06-30)
Pritariu EditaM 100%. Kaip pasikeistu situacija jei visi misruniukai butu sterilizuojami ir betkas betkur su betkuo kaciuku nedaugintu...
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Aurika, tai jau geriau paimti dar 2 iš prieglaudos nabagus, savo katę sterilizuoti ir be problemų gyventi :)
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
dėl dokumentų tai jo... mano draugė vieną kartą pirko vokiečių aviganio kalytę kurios tėvai buvo su "dokumentais", o ji ne, ir būdama kokių penkių mėnesių mirė nuo insulto - bėgiojo ir parkrito, kraujas į plaučius pasipylė ir viskas... o ji mokėjo tris šimtus litų. ir pačiai buvo šokas...
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
nu bent aš turiu ir kitą variantą - vežti pas senelį :D jis vienas , o dar neteko savo katino kurį priglaudė iš gatvės, nes mašina pervažiavo :( tai jam būtų daug linksmiau. o viena - du vaikus su motina pati pasilikčiau ;) man svarbu kad jie būtų saugūs
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Lija73, dėkui, esu visais 100% už sterilizaciją :) Na gal kalyčių kiek kitaip, žinant kad kaina ohoho kokia, plius ir nusaugot įmanoma su pavadžiu vedžiojant. Ir mane labai pykdo a la veislinių gyvūnų pardavinėjimas, tokie kaip "grynaveislis rusų mėlynasis už 300lt, tėvas su dokumentais" arba "parduodami vokiečių aviganiukai už 600lt, abu tėvai su dokumentais, šuniukai be" ir pan...
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Aurika, jeigu nebus dovanojamų kačiukų iš namų, ims visi kaip geri iš prieglaudų ;) Beje, požiūris keičiasi, reik visus šviesti apie prieglaudų gerą darbą ir pan :) Pati gailiuosi kad ėmiau mažą mielą kačiuką iš žmonių prieš 4 metus, tačiau apie prieglaudas nieko nežinojau. Paradoksas, tačiau tuomet nei skiepyt, nei sterilizuot nei šert padoriu maistu neplanavau (Maniau kad friskies - tai viskas, ko reikia mažam kačiukui) :D O ir tie žmonės, matomai kasmet po 1-2 vadas kačiukų turėdami, švaistė kačiukus į kairę ir į dešinę, kad tik kas paimtų. Ir taip daro praktiškai VISI žmonės, kurie savo katėms leidžia susilaukti palikuonių. Dabar, rinkdama šeimininkus savo globotiniams, pati sau tokiai kaip anksčiau dovanot negalėčiau kačiuko ;D
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
be to aš irgi sutinku su Edita:) bet mane labiausiai nervina, kad kai kas pasiima gyvūną, skaitykim kad ir jauną kačiuką, nes jis gražus, tai po to išmetą į gatvę nes jau suauga. aš negaliuy suprasti tokio žmonių mąstymo...
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
atsiprašau, ne tą komentarą įdėjau dėl to šarpėjaus... It (Lesė) (2010-06-25) Mano žiniomis, jį radę žmonės pradžioj nuvežė į Grindą, po to, išsiaiskinę, kas ta Grinda iš tiesų, praėjus karantino laikotarpiui, vėl jį paėmė ir atvežė SOS gyvūnams
Lija73 (2010-06-30)
EditaM nu auksines mintys! Palaikau
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
bėda tame, kad žmonės labiau ieško iš gyventojų nei prieglaudų nes mano, jog jie bus sergantys ir pan :( žadu važiuot į Angliją ir jei namo šeimininkė leis man augint kitą gyvūną (apart amadinų) - imsiu iš prieglaudos. jau čia mano tvirta nuomonė
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Temidė (2010-06-24) Kai Morfis ištrūko iš miško ir klaidžiojo autostradoje jį pagavo Grinda ir ten jis dar dvi svaitės buvo karantinuojamas, kol jo nepaėmė vienas vyras ir neatvėžė į SOS gyvūnus. Jam būnant Grindoje jo sveikata dar labiau pablogėjo, jis negalėjo nieko virškinti, išvemdavo visą maistą Paskutinėse dviejose nuotraukose jis katik atvežtas iš Grindos. radau šį komentarą kur buvo rašoma apie šarpėjų, ir buvo da parašyta kad kažkoks Artūras (ne pirmą kartą girdžiu jo vardą čionais) buvo jį palikęs prie alubario... Kas čia vyksta grindoj???
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Gerai jūs galvojat dėl kačiukų, tie TIK geri žmonės leistų atsivesti TIK po vieną vadą ir t.t. ir taip toliau... Ir kiek paskui būtų jūsų katės palikuonių? Mišrūnų dauginti nevalia. Pilnos prieglaudos jų, aš nesakau kad saviškius ten vešit, tačiau nenustebčiau jeigu kuris jūsų katės "anūkas" ten patektų. Na o jeigu turite namuose daug vietos, kad visus kačiukus galbūt pasiliktumėte, tai jau verčiau priglauskite jau šiam pasaulyje esančius bėdukus. P.S. Prieš kelis metus ir pati maniau, "o kas čia tokia mano katės viena ar kita vada", tačiau kuo mažiau kačiukų bus dovanojamų iš namų, tuo daugiau šansų, kad beglobiai vargšiukai, tokie kaip šitie, ras namus.
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Na, jei ji grįžtu su pilvu - man gerai, vis tiek nekiščiau į prieglaudą, o pasilikčiau arba visus arba surasčiau TIK gerus žmones :) o šiaip kas žino kiek kartų galėjo atsivest - ji jau dingus nuo rugpjūčio dvidešimt aštuntos dienos (čia skaičių nėra kai su LT klaviatūra :D ) tik va nesenai girdėjau kad kaimynė matė prieš savaitę tik kad negalėjo išeit iš namų pagaut :(
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Aurika, mažiems kačiukams tik 3 dienų karantinas grindoj. Nepradėsiu jums moralizuoti dėl sterilizacijų, tačiau net bute laikant ir į lauką neišleidžiant nesterilizuotos katės, yra nemažai galimybių kad atsives kačiukų ir mišrūnų skaičius nė trupučio nesumažės... O jūsiškė labai gali būti, kad grįš su pilvu. O dėl skiepų: visus mažus kačiukus/šuniukus primygtinai skiepiju ir skiepyčiau. Maži be skiepų neišgyvens. Na nebent kačiukai, į lauką nevaikštantys, tačiau visvien yra rizika. Netgi katę, kuri niekad anksčiau gyvenime nebuvo skiepyta, skiepyčiau 2 kartus(nuo vieno skiepo imunitetas gali nesusidaryti). O paskui gal tik kas 3-5metus. O nuo pasiutligės kasmet.
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
o dėl karantino... šiaip turėtų būti keturiolika dienų, kiek atsimenu :"
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
vadinkit mane Aurika :D toooks mano vardas :P bus lengviau :DDD
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
ir gerai, nors galėtų ir pamažint kainas.... o kiek daba kainuoja paskiepyt katę nuo visų ligų? tarp kitko ne visi veiksmingi. čia tas pats kas ir su žmonių skiepais nuo gripo - gali ir nesirgti juo, bet gali ir blogesnį virusą pasigau. tarp kitko nepamirškit, jog kad ir kiek beskiepytumėt - virusas visąlaik atras kaip kovoti su skiepu
Lija73 (2010-06-30)
Acinonyx343 suprantu tamsta :-), as pati ju noreciau ir ne viena
Lija73 (2010-06-30)
Na man gyvuna skiepyti tai tas pats kaip kokia paskola grazinti (nu cia tai tik palyginimui) , privalai grazinti ir niekur nedingsi, tai tas pats ir su skiepu privalau ir taskas :-)))
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
tarp kitko jei gyvenčiau viena senelio name - paimčiau visus juos :) labai labai myliu gyvūnus
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
tiksliau senelĮ :D maža klaviatūra :)
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Edita, ji pabėgo todėl, kad aš išvažiavau . jei išvažiuodavau pas senelų - mėnesį būdavo rami, o jei jau daugiau tai viskas, mama būdavo skambina kad greičiau grįžčiau nes pradėdavo viską vartyt ir rėkt belenkaip. ne,ji nekastruota. ji iššoko iš penkto aukšto naktį
Lija73 (2010-06-30)
EditaM tai teisingai isvardinot :-)
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
ir gerai darot, kad skiepyjat. Kažkada turėjau labai gražų baltą pinčeriuką, ir kadangi labai jauna buvau, nepagalvojau apie skiepus, ir jį teko užmigdyt nes labai kankinosi nuo maro. tačiau nebūtų užsikrėtęs jei nebūčiau vedusi prie tvarto (pas senelį), nes ten yra užkratas. da nepamirškite labai didelį rizikos faktorių - žiurkes. jos yra atsparios, bet gali nešiot užkratą
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
P.S. Nuo pasiutligės privaloma skiepyti gyvūnus kasmet (Lietuvoje). Skiepyti pas vetus galima TIK nuo pasiutligės, tačiau galima ir kompleksine vakcina (maras, pasiutligė, rinotracheitas, kalicivirozė).
Lija73 (2010-06-30)
Acinonyx343 na ir be lapiu yra pavoju :-), kaimynai pvz visai mazai priziuri savo suni ir jis daznai valkatauja po apylinkes.
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Acinonyx, labai tikiuosi, kad atsiras jūsų katukė. O ji ne per morčių kokį pabėgo? Ar ji sterilizuota?
Lija73 (2010-06-30)
Acinonyx343 nu va :-(, tai bereikalo ir svarstot tada apie paemima. Gaila labai
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Lija, aišku :) matot, nebūtinai lapė gali pernešt kokią pasiutligę ar marą. jei koks gyvis buvo sužalotas dantų nuo sergančio gyvūno, tai ne visada galima gero tikėtis... Labai daug apie gyvūnus apsiskaičius ir pramokus ;D
Lija73 (2010-06-30)
Na merginos nezinau istikruju kaip geriau realiai, bet kaip sakoma "del visa ko" skepyju :-))
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
ji labai buvo panaši į tą baltą kačiuką kur dešinėj, tik daug mažesnė. paimčiau tą balta, bet bėda kad nesu Lietuvoj ;(
Lija73 (2010-06-30)
Acinonyx343 na esu maciusi zuikius, ezius, stirnas, danielius, sernu israustas apylinkes. Na itariu, kad turetu buti lapiu. I kiema uzklysta kart nuo karto koks gyvys, kai varteliai neusdaryti (rasdavau ismatu sode) :-)
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
tai reiškia stiprus imunitetas. o aš savo katytę radau lauke (dabar ji ieškoma ;( ) tai ji nebuvo skiepyta ir niekad nesusirgo
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Taip, pritariu jums, Acinonyx343, Ne visiems gyvūnams po skiepo imunitetas susidaro. Nuo kalicivirozės ir rinotracheito skiepas galioja 3 metus, tačiau net skiepytas gyvūnas gali lengvai susirgti rinotracheitu... Pernai turėjau maru sergančius kačiukus, mano katė, 3metų amžaius, tada buvo skiepyta prieš 2 metus (pagal veterinarus, skiepas negalioja). Ji nesusirgo, arba susirgus laba lengvai pasveiko, tik keletą dienų po kartą į dieną pavėmė. Neviduriavo. Jokių vaistų nereikėjo.
Lija73 (2010-06-30)
Na aisku kiek zmoniu tiek nuomoniu. Bet asmeniskai man geriau jaustis, kai zinau, kad viska kas imanoma padariau del augintiniu saugumo. Kiekvienam spresti paciam zinoma.
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
Lija, žinoma yra, ir jei prie miško tai dar daugiau pavojaus... Jei žinoma yra laukinių plėšrūnų.
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
o tinkamai prižiūrint jie atsikratytų parazitų ;)
Lija73 (2010-06-30)
O be maro kitu ligu nera? Siaip tai as skepyju kasmet kompleksiniu skepu, kaip ir vetai rekomenduoja. Taip tiesiog ramiau, nes gyvenam prie misko ir pavoju daugiau.
Acinonyx343 (2010-06-30) (foto)
bet kad ne visada jie padeda. Mano pusseserės šuniukas (čia jokio skirtumo ar šuo ar katė) buvo visąlaik skiepytas, o susirgo maru vienerių metų... Vargšai kačiukai...
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
Tigrius gali užsikrėsti kaliciviroze, rinotracheitu, maru (kadangi neturi metų amžiaus), taip pat kirminais, blusom erkėm, niežų erkėm ir visai kitais išorės parazitais nelygu ką mažieji kyciai turi. Visi yra pagydomi, išskyrus marą ir gan sudėtinga liga - kalicivirozė.
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
O suaugusių ir nebūtina kasmet skiepyti. Skiepas nuo maro galioja 5 metus.
Lija73 (2010-06-30)
EditaM man atrodo, kad klystate, kad jokio pavojaus nera. Kai as emiau is prieglaudos mazus kaciukus, manes iskarto paklause ar jusu naminukai skepyti, nesvarbu kokio jie amziaus, bet uzsikriesti gali betkuo. Juk neveltui reikia kasmet skiepyti gyvunus. Jei nebutu pavojaus susirgti, niekas suaugusiu ir neskiepytu tada.
EditaM (Lesė) (2010-06-30) (foto)
DinaZ, ar jūsų gyvūnai suaugę? Katinams virš 1metų praktiškai jokios baimės susirgti maru nėra. Kiek žinau Tigrius neturi metukų? Testas nuo maro patikimas, netgi labai. Tik klausimas, ar iškart pasimatys maro požymiai.
Lija73 (2010-06-30)
DinaZ labai rizikuotumet savo neskiepitais gyvunais
DinaZ (2010-06-30)
Turbūt didelė beprotybė dabar imti juos turint neskiepytų globotinių? Bet negaliu ramiai žiūrėti :( Net nežinau, kurie gražesni - balti pūkuotukai ar juodi panteriukai. Sakykit, gal kas žino, kiek kainuotų jiems testai nuo maro ir ar jie patikimi? Neteko susidurti su tuo...
DinaZ (2010-06-30)
Turb
Vikikute (2010-06-29)
Maziem kaciukam nera 14 d karantino. Tik 3 d... Bet ir per tiek laiko 90% kad mara pasigaus...
EditaM (Lesė) (2010-06-29) (foto)
Lija73, pažiūrėjau, jūsiškė iš Genių g. 5... Ten tikrai gyvūnų nemėgstantys antžmogiai gyvena.
Kary (2010-06-29)
Kurio jie neišgyvens.
Dinka (2010-06-29)
matau dabar..... bet kokie grazuoliai, jetau kaip gaila, kad namai (ir pinigine- deja) ne guminiai... O tai dabar jiems privalomas 14 dienu karantinas?
Lija73 (2010-06-29)
Mano priglausta kale irgi is Geniu gatves atrodo buvo
Weronica (2010-06-29)
Tikrai kad dievuleliau...;( tokie grazuoliukai, tikrai ne grindoj jiems vieta :(
Lija73 (2010-06-29)
Jetau kaip noreciau situs grozius istraukti is ten
Vikikute (2010-06-29)
Kad juos sugaude... Cia ne naminukai. O zmones, kurie kviecia Grinda tai jau tikrai kaciu i namus neimtu :D
Dinka (2010-06-29)
dieve, koks grozis, ir uz ka? juk tikius grazuolius be problemu padovanot galima is namu,. geriau is vis neziuret ......
EditaM (Lesė) (2010-06-29) (foto)
O dievulėliau ;(


Komentarze mogą pozostawić jedynie zarejestrowany użytkownikcy.


Statistika Online: 227
   

Komentarze

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/