LT | EN | RU | LV | PL | EE    Litwa | Łotwa | Estonia
 
 
 
Dodać   

Rembo šauksmas......mirė

Rembo sukaupęs paskutines jėgas šaukiasi pagalbos. Šiandien išėjus pasivaikščioti pamačiau siaubingą vaizdą: Rembo, gerokai pagyvenęs laukinukas, svirduliuodamas, vos, vos eina link po mano balkonu pastatytos šiltadėžės garsiai klykdamas. Kol suradau transportą, Rembo spėjo pasislėpti. Praėjo dar kažkiek laiko kol jį radau, vargšas ieškojo šilumos rūsyje. Pagaliau atvykome į klinika: temperatūra neišmatuojama, inkstų funkcijos rodikliai taip pat neišmatuojami, ausų buklė itin tragiška, oda labiau panašesnė į kiautą, parazitų tokia masė, kad oda nusėta net keliais sluoksniais. Bandom, stengiamės, prognozės labai niūrios:( Na, bet jis dabar šilumoje, negalėjau jo palikti, abejingai praėiti pro šalį. "Šlapia nosytė" nepaliko mūsų su Rembo bėdoje, ačiū labai, kad sutiko kuruoti. 

Rembo tu tik laikykis!!! 

Paskirtis: Rembo gydymui

VšĮ ''Šlapia nosytė''
Įm.kodas: 303433383
Banko sąskaita paramai gyvūnams:
AB "Swedbank", bankas
LT437300010141236714
Paypal: slapianosyte@gmail.com
Ačiū labai!

Wymagana ilość: 0 EUR
Darowizny: 55 EUR

Zamieszczone: 2017-02-16
Numer ogłoszenia: 53042
Liczba odsłon ogłoszenia: 11925

« z powrotem

Komentarze

Rege (2017-02-23)
Pritariu Moiros ir Daina1. Kai susirgo mano dukters mylimukas Feliksas, daug vokiškai skaičiau apie katinų inkstų nepakankamumą, galimybes padėti, išgyvenamumą ir pan. Gaila, kad anksčiau daug ko nežinojau... O ir iš veterinarų informacijos pasirinkau. Išsiaiškinau, kad realiai katinui galima padėti ligos pradžioje: jei rodikliai dar nėra labai užkilę (1 stadija), lašinėmis įmanoma sureguliuoti ir tada jau maitinti spec. maistu inkstininkams bei periodiškai tikrinti šlapalą/kreatinimą. Deja, jei pasiekta 4 stadija, gyvūnas turi šansų „ištempti“ 1-3 mėn., priklausomai nuo taikomų palaikomųjų priemonių, nes lėtinis inkstų nepakankamumas NEIŠGYDOMAS (ūminis - laimė, gydymui pasiduoda). Solidago paskutinėse stadijose irgi neveikia, tad nepasiduokite tuščioms iliuzijoms. Priimant sprendimus dėl eutanazijos reikėtų išjungti savo emocijas (l. sunku, bet verta mokytis vargšų ligoniukų labui, kad nelaikytume jų fiziškai nebegalinčių čia būti...) ir realiai ir kritiškai vertinti gyvūno būklę. Dar svarbu susirasti patyrusį ir atvirą vetą, kuris nebijotų tiesiai-šviesiai pasakyti kas ir kaip (aišku, kai skubus atvejis ir gyvūnas gabenamas į artimiausią kliniką, tada neprisirinksi, bet ir tada vetai turėtų ne suteikti tuščių vilčių, o kloti tiesą į akis.
Dinka (2017-02-23)
Primti spendimą migdyti yra be galo sunku (vetai to nesiūlo, turi priimti pats)...ir po 7 metų...tik žinau, kad vis ir vis su skausmu prisimenu tuos, kelis kuriuos "nukankinau" tikrai norėdama gero ir šventai tikėdama, kad padedu...trapi ta riba ir apsispręst sunku....Beje žmogus kenčia skausmus ir visas procedūras suprasdamas, kad jos gali padėti... gyvūnas deja to nesupranta, jam tiesiog negera ir jį dar kankina.....Ir jei alusia būtų priėmus sprendimą iš kart migdyti...nemanau, kad būtų sulaukus mažiau kaltinimų, kad paskubėjo ir nesuteikė šanso.... Vieną supratau privalai užsiaugint labai storą odą. Diskusijos visad gerai, bet kartais labai žeidžia
JutaB (2017-02-23)
Taip, Moiros teisi.Kaip teisios yra ir Alusia, ir Valio. Alusia nedirbo gydykloje ir neturi Valio patirties, tiesiog gal mažiau patirties tokiais atvejais. Valio prisipažino irgi kadaise besimokiusi iš SAVO klaidų. Šis atvejis yra pamoka visiems. Vieni gal sužinojo daugiau ir ateityje spaus vetgydytojus, kiti gal supras, kad reikia atrodyti nepriekaištingai, jei nori rėmimo, tad savo pastabas kitiems paramos gavėjams išreikš ne taip agresyviai ir arogantiškai, kaip tai padarė Valio. Kažkaip choleriškai gavosi. Bet,nors ir nelabai maloni, ši diskusija naudinga šiam portalui ir visiems, kurie ją perskaitys.Kuo daugiau žinai, tuo mažiau klysti. Tad valio, kad taip čia gavosi- diskusijose negimsta tiesa, tiesiog daugiau sužinoma. Mano šuo nebuvo užmigdytas labai sunkios babeziozės atveju, kai kepenų ir inkstų rodikliai buvo kaip mirtino ligonio, ir tuo labai džiaugiuosi. Nors atrodė, kad tuoj tuoj mirs, po 3,5 metų mane vis dar džiugina vetgydytojo sprendimas neeutanazuoti, nors išleista krūva pinigų išsikapstymui. O kaimynai saviškį eutanazavo tokioje pat situacijoje prieš dvejus metus, ir dar šiandien negali atsigauti ir kito šuns neima.Ir, beje, pinigai turėjo esminę įtaką jų tuomečiam sprendimui, bet šiandien jie pasielgtų kitaip.
Alusia (2017-02-23)
Nosis taip nuspalvinta, gydytoja jam nuvalė snukutį, ten ne kraujas, jei ką....
AisteIgn (2017-02-23)
spėju, kad echoskopijos niekas nepasiūlė daryti....
Moiros (2017-02-23)
Administrator usunął komentarz
AisteIgn (2017-02-23)
Bet sutik, ne visi vien apie pelną galvoja, tokią akimirką ir labiau patyręs ne kiekvienas jaučiasi tvirtai žinantis, kad jau reikia migdyti. Taip, gali būti kad ir analfabetizmas tokiu atveju pakiša koją. Aš pvz tikrai nežinočiau, kad kraujavimas tokiu atveju tai jau paskutinioji, o gal tą kraujavimą kažkas kita sukėlė. Pvz peritonito atveju tokių abejonių praktiškai iš nieko neteko išgirsti, visi žino kad šansų jokių. O su inkstininkais tai visaip būna, išsikapsto ir iš kritinių būklių...
Daina1 (2017-02-23)
Moiros yra labai teisi. Ir dar papildysiu- niekada nereikia bijoti griežtai klausti vetų jų verdikto, nes dažnai ( deja deja ) siekdami pelno , jie tęsia tą agoniją. Aš nekalbu apie visus veterinarus, bet, pripažinkime- yra tokių nemažai. Ir dažnai griežtas paklausimas , o ne maldaujamas žvilgsnis, viską sustato į savo vietas. O jei tik ašarosime ir dūsausime- medikai darys viską, ką gali, nors ir bus įsitikinę, kad pabaiga nebus teigiama.
Moiros (2017-02-23)
Administrator usunął komentarz
AisteIgn (2017-02-23)
nu tai apie ką kalba, pasiėmei ligonį iš gatvės, matai kad nu gal 50x50, ai migdau, ką čia, reiks pinigų prašinėti.... tai bent pusę šaltu laiku organizacijų susirinktų gyvūnų reiktų iškart tovo, vadovaujantis tokia logika. Pasiimi iš gatvės ir veži iškart į sanitarinę, kad nekiltų pagunda net bandyt. Tai gyvūnų gelbėjimas netenka tada jokios prasmės. Kiek paimtų kritinės būklės iki šiol laimingai gyvena. Numišta vienetai, kurie į akiratį papuola tiesiog per vėlai. Tai dabar dėl tų vienetų ir kiti turi netekti savo šanso?
Alusia (2017-02-23)
100 proc. Aistė teisi, nebūkite dievais!
Alusia (2017-02-23)
Vakare, kai atvežiau, prabuvau su juo 1,5 valandos klinikoje, gydytoja net neužsiminė apie migdymą, darėm tyrimus, šildėm, lašinom. Ar reikėjo įėjus pro durys reikalauti migdyti prieš valandą lauke rastą sušalusį gyvūną? Viskas kainuoja, tie patys tyrimai, priėmimas, galiausia migdo irgi ne už dyką.....O lengviausia abejingai praeiti pro šalį, nebūtų nei kritikos, nei išlaidų, nei ieškojimų ir maldavimų pavežti iki klinikos, nei šitos naujienos, taip ir daro šimtai, ir suprantu kodėl.....
Edda (Gyvunugloba.lt) (2017-02-23)
Użytkownik usunięty komentarz
AisteIgn (2017-02-23)
mano ribotu supratimu, čia net ne apie klaidas turim kalbėti, o apie šanso suteikimą. Vieni išsikapsto, kiti ne, kaip ir žmonės. Nes jei vadovautis logika "kenčia - migdom", tai daugumą susirgusių bile kuo reiktų eutanazuot, nesgi kenčia. Mes tai nesimigdom kai susergam, pakenčiam kol pasveikstam, nes norim gyventi. Bet va esam dievai ir galim nutarti, kad katiną tai jau reikia užmigdyti, nesgi tai kažkieno pinigai. Kai mes žmonės susergam rimtesnėm ligom, tai irgi kažkieno (bendri mūsų visų) pinigai. Tai gal irgi neeikvokim jų? Nu kokie šansai vėžininkams išsikapstyti? vieniems gal 70, kitiems gal 10%.
P.nijole (2017-02-23)
Cituoju Valio komentara is sios naujienos: "Buvo laikas, kai taip pat "gelbėjau " iki galo tokius, buvo labai sunku susitaikyti ir apsispręsti užmigdyti". Tai Jus turite teise klysti ir mokytis is savo klaidu, o jau kiti, siuo atveju Alusia, PRIVALO mokytis is Jusu klaidu?
AisteIgn (2017-02-23)
nu, kas turit inkstininkų, staigiai vežat eutanazuot, niefik kankinti.
Alusia (2017-02-23)
ir dar....Valio, Jūsų prašyčiau manęs netu'inti...
Alusia (2017-02-23)
na, kad nerašiau apie rėkimą klinikoje......jis lauke rėkė....pirmą atidžiai perskaitykite, vėliau darykite išvadas....o ir su tokiais inkstų rodikliais kitas katinas sparčiai sveiksta....
Valio (2017-02-23)
Alusia , perskaityk ką pati esi parašiusi. Atmintis šlubuoja?
Valio (2017-02-23)
A, katino nebėra ir viskas gerai? Visiems ramu pasidarė? Koks skirtumas kaip numirė, bus tų katinų, ar ne? Gerbiamoji, šito nesiruošiu prikelti, bet ar nesuprantat, kad tai nepaskutinis toks atvejis? Iš tų ponių puldinėjimo ir komentarų visiškai aišku, kad viskas ir toliau taip vyks. Bet kam tas rūpi, svarbiausia gailestis realizuotas. Valio
Alusia (2017-02-23)
Valio, ar pati girdėjote, kaip katinas rėkė iš skausmo klinikoje ryte? Lankėte jį? Matėte kaip jį "kankino lašelinėmis"? O gal kalbėjote su gydytoja? Labai prašau palikite ramybėje Rembo naujieną. Ačiū.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2017-02-23)
Użytkownik usunięty komentarz
Valio (2017-02-23)
Negalit nusiramint? Nepatinka. Gerai. Alusia šventoji. Visą dieną kankino lašelinėmis mirštantį katiną, apgaudinėjo save ir žmones prašydama pinigų merdinčio katino "gydymui". Vargšas katinas ryte dar rėkė iš skausmo, bet taip ir nugaišo abdujęs nuo skausmo ir toksikozės nes Alusios jausmai svarbiau nei katino kančia. Nusispjaut į visus tyrimus, turi įvykti stebūklas ir viskas. Stebūklas neįvyko , apie tai Dievulis per kraujo tyrimus dar ryte pranešė. Bet tai nesvarbu, Alusiai gaila, jos emocijos ir jausmai svarbiau. Noriu paklausti jūsų - ką jūs mylit, save ar gyvūnus? Nužudyti gyvūną sunku, bet kai mirtis yra mažesnis blogis nei kančia, tai padaryti būtina. Bet jums to nesuprasti, nes jums svarbiausia jūsų emocijos, jūsų gailestis. kartais atrodo, kad gyvūnai jums yra tik priemonė jūsų gailestingumui pademonstruoti. Jūsų seilėjimasis ir verkšlenimai vietoje ryžtingų, protingų, kai kuriais atvejais labai sunkių, bet būtinų sprendimų atrodo apgailėtinai. Bet jūs vistiek savimi didžiuojatės, damgstotės pasiaukojimu, kitais lozungais, kad tik nematyti realybės. Bet mirties neapgausit. O kas liečia PINIGUS, gailestingusios, paukotus žmonių pinigus PRIVALOME naudoti ATSAKINGAI, žmones mums tiki ir todėl padeda. Mes NETURIME TEISĖS paaukotų pinigų ŠVAIASTYTI savo emocijų tenkinimui ir dar blogiau - gyvūnų kankinimui. Todėl dar kartą sakau - žaiskit gailestingumą už savo pinigus. Man net baisu pagalvoti, kiek gyvūnų jūs dar taip "humaniškai" nukankinsit. Tiesa jums nepatinka, tai galite toliau puldinėti, man nusispjaut, jūs tik savo ...... pdemonstruojate.
Alusia (2017-02-22)
Nuoširdžiai dėkoju visoms už gerus žodžius. Labai gera žinoti kad yra palaikančių ir pasitikinčių žmonių, man tai labai svarbu. Ačiū mielieji.
Jumarita (2017-02-22)
Taip, tikrai liudna :( Labai retai cia prisijungiu, nes sunku suvokti kas vyksta… Be galo liudna, kad sunkiausiomis dienomis uzpuolamas saziningas, visai nekaltas ir kenciantis zmogus… Vietoje atjautos ,visiskas sugniuzdinimas :( Laikykites Alusia kas bebutu, laimes Jums ir sveikatos.
Alusia (2017-02-20)
Nuoširdžiai dėkoju p.Rūtai už Rembo skolos padengimą.
K7karo (2017-02-19)
taip liūdna atsidarius šitą puslapį ... kuo toliau tuo liūdniau. kaip žmonės taip mylintys gyvūnus, gali būti tokie abėjingi kito, tokio panašaus žmogaus nesekmei ? kas per noras skaičiuoti svetimus pinigus ? tiesiog prisiminkit, ką sakė katinas Leopoldas ...
Amarile (2017-02-19)
Labai užjaučiu Jus, Alusia. Padarėte viską, ką galėjote, humaniškai ir teisingai. Vargšiukas Rembo, atkentėjo. Bet paskaičius tai man patiko citata: "kodėl gi nepažaisti "gailestingumą" svetimais pinigais?". Ot čia tai stipru. Valio, Valio!!!! Kažkaip atsiduoda ne kompetencija, o mirties fabrikėliu, nors tu ką... Drąsu, ryžtinga, neklystama. Visgi - gal čia nereikėtų taip desperatiškai konkuruoti gailestingumu, smerkiant kitus?
DaivaVa (2017-02-17)
baikit jus visa diena ant zmogaus varyt. Ala labai uzjauciu del Rembo. Tu padarei viska kas tavo valioje buvo. Katinas mire siltai, aptvarkytas. gal geriau nei patvori. ir ji nieko is nieko niekada netresia, kiek as ja pazistu tai labai skrupulingas ir saziningas zmogus.
Moiros (2017-02-17)
Administrator usunął komentarz
Alusia (2017-02-17)
Ačiū tiems, kas palaikėte, nuoširdžiai dėkoju. Gaila, kad tokią sunkią dieną sulaukiau daugiau kaltinimų, o ne gerų palinkėjimų Rembui....Ką gi....būna net ir taip....Linkiu, kad Jums niekada nereikėtų taip jaustis.....Rembo nebėra, išėjo ramiai, be agonijos, šiltai apklotas ir jausdamas rūpestį. Už tyrimus, gydymą, stacionarą sąskaita 54 Eur. p.Gitana dėkoju už paramą 20 Eur., skolinga lieku 34 Eur.
Mune58 (2017-02-17) (foto)
vargšas vaikas:( Alusia, ar jis pats kažkiek valgo, ar tik lašines gauna? Laikau kumščius už jus abu, laikykitės:)
AisteIgn (2017-02-17)
suprantu tik viena, kai mano rankose buvo kaip kai kas sako "galudieniai" besibaigiantys katinai, tai niekas geriau jų būklės už mane ir gydantį veterinarą nematė ir nesuprato, ir negalėjo pasakyti "jau" ar "dar ne". Linkiu "Gyvenimo darnai" (ra kažkaip ten panašiai) lengvų "migdymų" ir mažų kaštų, sėkmės.
Valio (2017-02-17)
AisteIgn, akivaizdu, kad jūs nesuprantat nieko nes nenorite nieko suprasti arba nesugebat ir ką nors dar jums rašyti nėra jokios parasmės. Gaila katino.
AisteIgn (2017-02-17)
aš teisingai suprantu, kad jeigu Valio neakivaizdžiai atrodo kad jau reikia migdyti, tai globėjų ir gydančių veterinarų nuomonė yra bereikšmė, ir reikia staigiai eiti migdyti?
Valio (2017-02-17)
Nereikia į jį žiūrėti, reikia į tyrimų rodiklių žiūrėti. Dėl to jie ir daromi, kad nustatyti diagnozę ir įvertinti gyvūno būklę. Su tokiais rodikliais nuo inkstų nepakankamumo visi daugmaž vienodai miršta. Savo rastus globotinius su tokia diagnoze ne vieną palaidojau ir kai gydykloje dirbau prisižiūrėjau. Buvo laikas, kai taip pat "gelbėjau " iki galo tokius, buvo labai sunku susitaikyti ir apsispręsti užmigdyti, ypač tuos, kurie pas mane ilgiau gyveno, bet greit supratau, kad tik pratęsiu jų kančią, kad emocijas reikia laiku išjungti ir daryti kas geriausia gyvūnui. Taigi, būtų nuostabu, kad ne tik emocijomis vadovautumėtės, o sugebėtumėte sudėtingose situacijose blaiviai vertinti realybę ir priimti optimalius, gal žiaurius, bet teisingus sprendimus.
AisteIgn (2017-02-17)
o tai jūs šitą katiną lankėt ir gyvai matėt, kad čia kliedit apie agonijas?
Valio (2017-02-17)
Visų pirma reikia galvoti apie gyvūną, o ne apie savo emocijas. Žmonėms palengvinti kančias yra ir taikomos daugybė priemonių ir preparatų,reikalui esant - morfijus. O kaip gyvūnams palengvinti kančią? Ar jiems morfijų leidžia kol jie numirs? Čia jokio šanso nėra. Inkstų rodikliai už kritinės ribos jums nepakankamas įrodymas? Apie kokius šansus kliedit. Ar gyvūnų mirštančių nematės? Agoniją pamatyti norite? Tai jau gyvūno kankinimas prie tokių parodymų. Ir nemanykite, kad jis nieko nejaučia. Visi tie, kas iki galo savęs gailėdami mirštančius gyvūnus pumpuoja lašelinėms, tabletėmis ir t.t. juos kankina. neduok Dieve jums patirti tokias kančias, bet gal tada jūs suprastumėte, kad gyvūnui vienintelis išsigelbėjimas nuo skausmo, pykinimo yra mirtis. Tokios būklės gyvūnams ne tik inkstai atsako, jiems skrandis išopėja, kraujavimas parsideda, kvėpuoti normaliai negali, jiems siaubinga toksikozė visus organyus pažeidžia ir skauda jiems viskas. Ar suvokiat. Prasikrapštykit smegenis. Kodėl gi nepažaisti "gaislestingumo" už svetimus pinigu? Už savo pinigus mirusių negaivintumėt greičiausiai
AisteIgn (2017-02-17)
dar, kai paima katinus iš šalčio (kaip ten bebūtų, dabar žiema), kritinės būklės, jei apie kiekvieną spręstų paėmimo dieną, ar turi kokių šansų, tai eutanazuotų daugumą. nežinau ar tai labai jau teisinga. tada ir žmonių kritinės būklės, ypač "vyresnių ir nebereikalingų" gal nebeverta gelbėti, tuos pinigus galima juk kažkam naudingesniam panaudoti, arne. kotais nemanau, kad viskas vien į pinigus turėtų remtis.... jei taip, tai ką mes čia išvis veikiame. akis "iškrito", eutanazuokime, juk pilna laukia pagalbos su sveikom akim, kurių nebus kur iškišti, diabetikus irgi eutanazuokime, pats kaltas kad susirgo, pilna laukia su normaliais rodikliais, kurių nėra kur dėti, o jis užims "kažkieno vietą". Man kesitas toks mąstymas iš gyvūnų gelbėtojų lūpų, tai ką tada visi kiti "normalieji" šneka ir daro su augintiniais, gal tada išvis nebeverta stebėtis.
AisteIgn (2017-02-17)
mano nuomone, Rembo nusipelnė dar bent mažiausio šanso. Kai bus matyti, kad katinas tikrai tik kankinasi, veterinarė tai pasakys, tikrai nebeleis kankinti. Emocijos gyvūnų gelbėjime yra visada, jeigu jų nebūtų, vargu ar kas bandytų, praeitų pro šalį lygiai taip pat kaip jau praėjo daug kitų.
Valio (2017-02-17)
Jūs viešai paprašėt, o aš viešai išreiškiau savo nuomone. Alusia, jūs praleidote gerą progą patylėti, tai sužinokite tiesą iki galo. Aš neparašiau visko ką galvoju, duodama jums suprasti tai pačiai ir padaryti atitinkamas išvadas, bet jūs ta galimybe nepasinaudojote. Abejoju aš ne daktaro, o jūsų sąžiningumu. Jūsų emocingus kaltinimus intrigomis visiems, kurie jus drįsta kritikuoti, aš pastebėjau jau seniai, bet tylėjau nes nežinojau ir nesigilinau į tų ginčų esmę. Bet šis atvejis nekelia man abejonių. Daugybė rimtų pagalbos prašymų, daugybė kenčiančių gyvūnų mums visiems suteikia teisę daryti išvadas, aiškintis gilintis. Sėkmės
Alusia (2017-02-17)
Valio, kokią teisę turit viešai kaltint nepažįstamą žmogų piktnaudžavimais? Atsiprašau, nesivelsiu daugiau į diskusijas, tikrai nuoširdžiai pergyvenu dėl katino būklės, tad neįdomios man Jūsų intrigos, gydytojos kompetencija ir sąžiningumu neabejoju, prieš 2 mėn. toje klinikoje išgelbėtas katinas Lapkinas, kurį aš atvežiau beveik mirusį, niekas netikėjo kad pavyks, o šiandien jis GYVAS.
Vyta (2017-02-17) (foto)
Neismatuojamu rodikliu pagydyti neimanoma.Man taip atrodo.Jei jau as savojo su 1300 neigelbejau...
Valio (2017-02-17)
Iš to ką jūs parašėte, remdamasi savo patirtimi ir išsilavinimu darau išvadą, kad vet gydytojas Rembo kančios sąskaita siekia pasipelnyti. Gydyti mirštantį katiną galima tik visiškai neišmanant arba piktnaudžiaujant. Bet kuris gyvūnų globa rimtai užsiimantis globėjas žino kokiems inkstų rodikliaims esant tikslinga gydyti, o kokiems ne. Labai noriu tikėti, kad jūms asmeniškai taikytinas pirmas variantas.
Rita R. (2017-02-17)
Nesiginčiju, tikrai nežinau, kokios yra tikslios tų aparatų kalibracinės skalės ribos. Bet neišmatuojama vertė reiškia, kad ji yra už tų ribinių verčių.
Vyta (2017-02-17) (foto)
Mano katinui kreatininas buvo 1300.Aparatas ismatavo.
Alusia (2017-02-17)
Katinas klinikos stacionare, žinoma, kad skirti vaistai, lašalinės, jis yra gydomas. Vakar buvo temperatūra žema, neišmatuojama, inkstų rodiklių aparatas neišmatavo, nes labai užkilę, tiek šlapalo, tiek kreatinino. O apie kančių užbaigimą leiskite spręsti veterinarijos gydytojams ir man. Ačiū.
Rita R. (2017-02-17)
Jeigu inkstų rodikliai nustatomi greituoju būdu, t.y., naudojantis klinikoj esančiu tam skirtu sukalibruotu aparatu, o ne siunčiant į laboratoriją, neišmatuojami rodikliai reiškia, kad vertė yra už kalibracinės skalės ribų (inkstų atveju, dažniausiai į didesnę pusę). Kreatinino atveju aparatas rodo kažkur iki 1000, nes pasiekus aukštesnius titrus statistinis vidutinis katinas jau būna miręs. Žinoma, kai kurie katinai dėl individualių savybių nukrypsta nuo to statistinio vidurkio. Tas pats galioja ir temperatūrai: kūno temperatūrai matuoti skirti termometrai sukalibruoti matuoti temperatūrą vidutinėse gyvūnų fiziologinėse ribose, t.y., apytiksliai nuo 35 C iki 42 C. Jeigu temperatūra kritusi žemiau žemutinės ribos, termometras negali jos išmatuoti.
DaivaVa (2017-02-17)
Labai didelis aciu p.Gitanai uz parama Rembo gydymui! Apie Rembo bukle informuosim butinai, kai patys zinosim.
Valio (2017-02-17)
Nesupratau kaip gali būti neišmatuojama kūno temperatūra ir neišmatuojami inkstų rodikliai. Ar temperatūra nuktritusi kritiškai ar padiėjusi? Labai keistai viskas skamba. Kodėl ir dėl ko situacija kritiška? Jeigu vežėte į kliniką tai turėtų būti kažkokia diagnozė nustatyta, padaryta išvada ir skirtas gydymas jeigu dar įmanoma gyvūnui padėti. katinas atrodo prastai, bet nuo parazitų ir ausų uždegimo niekas nemiršta, galima padėti. Galima padėti net jei tai grybelinis susirgimas, dėl ko oda paprastai darosi kaip kiautas. Bet jeigu inkstų rodikliai visiškai kritiški, kurių jūs kažkodėl nenurodote, tuomet katinui viena pagalba - užbaigti kančias, deja. Iš snukučio ir letenos atrodo, kad kaitinui gali būti ir virusinė , ir bakterinė infekcija , kurios dažnai išsivysto sumažėjus imuniteto pasipriešinimui sergant sunkiu inkstų nepakankamumu. Dažnai taip atrodo katinai paskutinėje inkstų nepakankamumo stadijoje. Jūsų skelbimas labai nekonkretus, tik jūsų emocijos ir neapibrėžtas prašymas. Kaip tam katinui ruošiatės padėt?
P.nijole (2017-02-16)
Jeigu ka, Skaidiskese virs 4000 gyventoju. Tikrai imanoma visos teritorijos kates zinoti? Kai kam turbut butu imanoma. Gaila, kad tas "kai kas" negyvena Skaidiskese tik labai jau jomis domisi...
Amarile (2017-02-16)
Bet kas čia per pretenzijos žmogui, gelbėjančiam katinuką? Kiek vienai galima aprėpti, kada tiek abejingų ir žiaurių aplinkui? Rembo, laikykis, katinėli.
Alusia (2017-02-16)
Pažindintis su visais Skaidiškių katinais "skersai ir išilgai" neturių galimybių, yra keletas maitintojų, kurios pasipasakoja, paprašo pagalbos, maisto ir ką pamatau pati per išeiginės. Moiros, Jūs stebina viskas kas vyksta Skaidiškėse:) Dėkoju už tokį išskirtinį dėmesį.
Vyta (2017-02-16) (foto)
Irena keista kad stebites jog viena grazia diena vienam LT kieme lyg is dangaus nkrenta leisgyvis katinas.
Moiros (2017-02-16)
Administrator usunął komentarz
Vyta (2017-02-16) (foto)
Jei nuodai man atrodo kepenu rod.normoje nebuna.Gal jis issekes labai
Alusia (2017-02-16)
....gal nuodai.....nežinau....kepenų rodikliai normoje, plaučiai švarūs, širdelė ritmiška, bet labai lėtai plaka.
Vyta (2017-02-16) (foto)
Vargsiukas is kur jis...kas jam nutiko ...
Alusia (2017-02-16)
Kraujo vos užteko biochemijai, nedare jokių testų. Buklė kritinė.:(
Vyta (2017-02-16) (foto)
O bent jau kokio Fiv nera siam vagsui?
P.nijole (2017-02-16)
Vargeli... :(
Alusia (2017-02-16)
Użytkownik usunięty komentarz
Vyta (2017-02-16) (foto)
Siaubas...vargsas katinas
Alusia (2017-02-16)
Użytkownik usunięty komentarz
Alusia (2017-02-16)
Użytkownik usunięty komentarz
Alusia (2017-02-16)
Użytkownik usunięty komentarz


Komentarze mogą pozostawić jedynie zarejestrowany użytkownikcy.


Statistika Online: 214
   

Komentarze

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas