LT | EN | RU | LV | PL | EE    Litwa | Łotwa | Estonia
 
 
 

Wyjechał do mnie

Opisanie:

Tenka pastovių namų ieškoti savo 5,5 metų katei Tigrei. Naujų namų ieškojimo priežastis – labai rimta alergija (2 iš 5 šeimos narių daryti alerginiai testai dėl kačių - abu teigiami, negana to, jie negali būti viename kambaryje su Tigre, šiuo metu naudoja po 3 skirtingus preparatus nuo alergijos ir be vaistų apsieiti niekaip negali...)
Tigrė – nuostabi katė, pas mus užaugusi nuo mažens, meili, mėgsta miegoti ant kelių, nesidrasko, patinka būti nešiojamai ant rankų. Naudojasi tik kraiko dėžute, maitinama sausu kokybišku ėdalu ir kartais palepinama konservais arba džiovintos vištienos gabaliukais. Sterilizuota, skiepyta ir čipuota, gali gyventi tiek bute, tiek name. Į namučius keliautų su savo „rakandais“: ėdalo indeliais, dėže skirta ėdalui laikyti, tualetu-namu, furminatoriumi, nagų žirklutėmis, kelioniniu krepšiu bei savo pasu ir skiepų pažymėjimu. Kitų kačių ir šunų nelabai mėgsta, čia reiktų ilgai pratinti. Sveria 4,7kg. Šiuo metu ji gyvena kituose namuose - pas mūsų močiutę ir neskubėdama laukia naujųjų šeimininkų :)
P.S. Mielai išklausyčiau ir visus patarimus apie alergiją ir visą šią situaciją.

Funkcje: figlarny, przyjacielski, zaszczepione
Nazwa zwierzaka: Tigrė
Gatunek: kotka
Liczba zwierząt: 1
Rasa: Mieszaniec
Płeć: samiczka
Aktywność seksualna: kastrowany
Wiek: 4-8 lata
Rodzaj włosów: krótkie futro
Kolor: czarny, biały
Region: Litwa, Vilnius City, Vilnius, Visi miestai
Użytkownik: Pliushke

Numer ogłoszenia: 37779
Zamieszczone: 2011-09-20 | aktualizacja: 2012-04-30 | zdezaktywowane: 2012-04-30
Liczba odsłon ogłoszenia: 18834
Poprzedni status zwierzęcia: Do adopcji

Komentarze

Vismantis (2017-11-05)
Žodžiu, ką norėjau pasakyti, tai kad dėl akių ligų nereikia taip jaudintis. Ta prasme užtenka pasiskaityti - http://www.sveikos-akys.lt/akiu-ligos ir viskas
Vismantis (2017-11-05)
Netikiu, akiu" target="_blank">http://www.sveikos-akys.lt/akiu-ligos/">akiu ligos nebūtinai bus pagrindinis aklumo sukelėjas. Galėjo viskas tiesiog prasidėti nuo paprasčiausios traumos.
EditaM (Lesė) (2012-05-01) (foto)
Ačiū :)
Polio-mama (2012-04-30)
Edita, toks statusas - pats mieliausias akiai :))) Sėkmės ir Tau, ir Tigrei! :)
EditaM (Lesė) (2012-04-30) (foto)
Ilgai galvojau, kokį skelbimo statusą čia palikti. Tigrė nuo vakar dienos gyvena mūsų sode, ten beveik nestresavo, atsiminė visus sodo keliukus ir namelį. Dabar iki spalio mėnesio gyvens ten, o paskui planuoju ją kartu vežtis į Kauną. Naujų namų kaip ir nebereikia Tigrei ieškoti :)
Skaja (2011-11-19)
Puikus sprendimas, EditaM! Džiugu!
Colomba (Lesė) (2011-11-17)
Edita, tikrai geros naujienos. :)
EditaM (Lesė) (2011-11-17) (foto)
Šiandien tikrai labai gera diena, dar sulaukiau rimto skambučio dėl Itali http://www.lese.lt/lt/dovanoju/type.1;g.13275 :) Ir visai gali būt, kad Braitas iškeliaus į naujus namus pas savo sesę Bitę ! :)
Edda (Gyvunugloba.lt) (2011-11-17)
Ir aciu beveik Globejams:-))
Colomba (Lesė) (2011-11-17)
Džiaugiuosi dėl Tigrės. :) Tikrai gerai išsisprendė. :)
EditaM (Lesė) (2011-11-17) (foto)
Naujienos džiugios :) Ilgai ilgai įkalbinėjama mano močiutė pagaliau sutiko priimti Tigrę iki pavasario. Pavasarį - į sodą, o rudeniop vėl pas močiutę matyt :) Gyvens Tigrė stotelė nuo manęs, tad bus netoli lankyt :)) Skelbimą palieku, nes vis dar ieškome idealių šeimininkų, kad Tigrei nereiktų kaitaliot gyvenamosios vietos :) Ir labai labai ačiū beveik globėjais patapusiems (nežinau, ar jie nori būti įvardinti :)) žmonėms, nes Tigrė pas juos turėjo iškeliauti jau rytoj :) Nemaniau, kad Lietuvoje yra TIEK DAUG gerų žmonių :)
EditaM (Lesė) (2011-11-06) (foto)
Tigrė laikosi gerai, vakar pasiskiepijom, dar norėjau patikrinti, ar turi čipą (po įdėjimo nei kart netikrinom). O dėl alergijų - akivaizdžiai matosi, kad jei Tigrės nėra namie - abiems vaistų vartot nereikia. Ir tik katėms didžiausia alergija.
Skaja (2011-10-23)
Svarbiausia, EditaM, kad ieškoma išeitis! Sėkmės, ieškant tinkamiausio sprendimo dėl šios gražuolės!
EditaM (Lesė) (2011-10-23) (foto)
Na dėl viso buto nuomos tai kažin... Vargu, ar finansai tiek leis. Čia panašiau, kad reiks kambario ieškotis. Arba nebent butą su dar pora studentų nuomotis :) O Tigrė laikosi kuo puikiausiai, ach, jeigu ne tos alergijos...
Skaja (2011-10-22)
O dar geriau, turbūt būtų: surasti kokį nebrangų butuką, apsigyventi jame, o paskui paprašyti leidimo dėl katulės apgyvendinimo. Kadangi butukas nebus brangus, tai ir euro remonto jame, tikrai, nebus, todėl yra didelė tikimybė, jog bus leista ir katę apgyvendinti, net neabejoju tuo. Taigi, Witaliukas teisus/teisi dėl to, kad nereikia skelbti dėl nuomos su katyte.
Witaliukas (2011-10-22)
Esu labai glaustai susijusi būtų nuoma, galiu pasakyti, kad skelbime minėti, jog ieškote buto su kate, tikrai nereikia :) Jei yra pasirinkimas neimt su gyvūnais, pasirinks be gyvūnų. Tačiau, jei pasirinkimo nebus - paims. Katę paminėkite tik tada, kai jau sutarsite su šeimininku. Maždaug "Ieškau buto, esu studentė", pan. "Noriu nuomotis ilgam, kadangi dar daug metų studijų nusimato" (nuomotojus žavi pastovumas) Susitariat dėl kainos, susitikimo, o tada puse lūpų prasitarėt, kad su Jumis ir katytė givens. :)
Skaja (2011-10-22)
Labai aktualūs patarimai dėl alergijos ir mums! Kai kuriais ir mums teks pasinaudoti. Nuostabi katė! Manyčiau, EditaM, kad geriausias variantas būtų - ieškotis buto, kuriame leistų gyventi su kate, tik skelbimuose reikėtų nurodyti, kad ieškote buto, kuriame galima būtų gyventi su kate.
Dinka (2011-10-19)
Edita, mano sūnus Kaune nuomojasi būtą (ir keitė jau kartą) su 2 katinais, jokių problemų
JusteB (2011-10-19) (foto)
Dėl buto - dabar kai šildymo sezonas, rasi tikrai :)) jau geriau katė, nei patiems mokėt. Be to, kai mes gyvenom kaune dar prieš 2m. labai lengvai rasdavom butą, kuriame leistų gyvent su šunim.
JusteB (2011-10-19) (foto)
Kadangi mes su draugu irgi esam alergiški daug kam (+visa jo šeima ir mano mama), atradom tokį super dalyką - sidabrą. Nusipirkom dantų šepetėlius su sidabro jonais ( maximoj apie 8LT) - alergija jam dingo po 2d (nors visus tris metus, kiek jį pažįstu, nebuvo nei dienos be nervinančio mane snargliavimosi), man tik prislopo. Tada nusipirkom dantų pastos su sidabro jonais (deja, ji brangesnė - apie 27Lt, bet ilgam užtenka) - sekančią dieną dingo. Dar va noriu liežuvio valiklį nusipirkt ir tiesiog jį pasidabruot, žinau, kad daug kam dingsta išvis alergijos. Dar va teisingai Birbė pasakė, daug ligų turi kažkokį psichologinį pagrindą - yra tokia viena knyga, kurioje parašyta liga ir dėl ko ji gali būt-bent man viskas sutampa :) Dar alergijos gali būt dėl to, kad labai stipriai užsiteršęs organizmas arba netoleruoja vieno dalyko, tai po to pradeda netoleruot kitų. Reiktų tiesiog bent su aliejais prasivalyt kepenis ir žarnyną (irgi žinau atvejų, kad padėjo) :) Na va, kiek iš praktikos ir kitų žmonių patirties prisiminiau, tiek surašiau. Žinau realiai viena, nėra nieko nepataisoma (tik, aišku, mirtis), o alergijos tai tiesiog netinkamo gyvenimo ar mitybos pasekmė :) P.S. mano mama irgi buvo alergiška gyvūnams, kailiams, net kirpykloj negalėdavo sėdėt - kelias dienas sunkiai dusdavo..bet išzyziau kažkada, kad pasiimtume katiną, pasiėmėm ir po kokių 2-3mėn alergija dingo :)
Vikikute (2011-10-19)
Rasi tu tą kambarį, manau, neverta dėl to pergyventi :) Tikrai žinau, kad yra vet studentų, kurie Kaune tokį kambarį radę...
EditaM (Lesė) (2011-10-19) (foto)
Ačiū už patarimus, jų tikrai ne per daug :) Ir kitiems namiškiams duosiu pasiskaityt :) Džiaugiuosi bent jau tuo, kad pati nesu alergiška gyvūnams (tfu, tfu, tfu), nes kitaip tektų atsisakyti hobio ir būsimos profesijos (veterinarijos). Jeigu kas iš kauniečių 5 metams (na bent metams ar dviems pradžiai) galėtų priimt/išnuomot kambarį man su Tigre - bėda būtų išspręsta :) Namiškiai gąsdina, kad su kate nerasiu nuomojamo kambario ar buto... O į bendrabutį - be šansų.
Monika2011 (2011-10-19)
Użytkownik usunięty komentarz
Colomba (Lesė) (2011-10-19)
Monika, tik pasidalinom patirtimi. :)
Monika2011 (2011-10-19)
O EditaM klausė tik apie porą patarimų, užpuolėm mes ją čia... :)
Cpokundra (2011-10-19)
JAV tai taikomas gydymas alergijai nuo gyvunu-nuo dvieju iki penkiu metu pacientui leidziamas alergenas pradzioje mazomis dozemis, o paskui didinamos, kol pasiekiamas toleravimas organizmo to alergeno. domejausi, deja LT nelicencijuotas butent nuo gyvunu gydymas, o tik nuo biciu musuose galima taip gydytis.irgi pamirsau kaip tai vadinasi-imunoterapija berods. raso, jog ir nescioms taikoma, nes nepavojinga, bet minusas kad gydymas ilgas ir gana nepigus, negalima jo bet kada nutraukti
Cpokundra (2011-10-19)
Iš proto tai savaime aisku:D o kazi kokie vaikai buna pas alergiskas mamas-noretus kad nepaveldetu, nes jei vaikas imtu dusti tai jau tektu galvoti kur i koki kaima ar soda kraustytis su visu ūkiu...
Birbė (2011-10-19)
Kur kraustytis? Na aišku iš proto :D :D
Witaliukas (2011-10-18)
Dėl pratinimo prie alergeno - visiškai sutinku. Žinau bent porą atvejų tokių, kai žmonės po truputį adaptavosi prie alergiją keliančių gyvūnų, bet turbūt kalba eina tik apie silpnas alergines reakcijas. Papasakosiu apie savo atvejį: vaikystėj buvau alergiška beveik viskam, t.y. daugumai vaisių, kai kurioms daržovėms, kažkurios rūšies mėsai (nepamenu kuriai), šokoladui, paukščių plunksnoms, vilnai, kvepalams ir kt. aerozoliams. Gal dar kažkam, bet čia jau mano mama geriau žinojo. Šiuolaikiniai darktarai, manau, būtų liepę maitinti mane tik soja ir kopūstais ar pan. bei įkurti steriliuose namuose. Bet pamenu mama nuolat sakydavo: šito dalyko tau daug vienu metu negalima, bet po truputį gali valgyti kiekvieną dieną. Taip ir darėme: kiekvieną dieną valgiau arba po pusę skiltelės apelsino, arba skiltelę obuolio, arba morkos nuograužėlę, šokoladuko trupinėlį. Ir taip metai iš metų. Po to po truputį ta porcja budavo didinama. Kartais būdavo perdozuodavome ir mano visą veidą išberdavo raudonai bei niežtėdavo. Po to, kai susitvarkydavo, vėl po truputį viską valgydavau. Dabar galiu valgyti viską, nes jau daug metų nesu alergiška jokiam maistui :) Tas pats ir su paukščiais: nusipirkom papūgėlę, kai man buvo 7-neri, o po pusdienio aš jau prakvėpuot negalėjau. Kiti tėvai būtų kaip mat išmetę paukštį, bet manieji tiesiog apgyvendino jį virtuvėj. Su papūga kontaktavau vos porą-kelias valandas per dieną, vėliau daugiau. Nežinau, kada ta alergija išnyko, bet dabar turiu visą paukščių voljerą miegamąjame ir nejaučiu jokio diskomforto. :) Deja, alergijos natūraliai vilnai taip ir nepavyko atsikratyti, nors gerai išdirbtus šiuolaikinius megztinius kuo geriausiai nešioju, o nuo močiutės megztų jau po kelių minučių kvėpuot negalėdavau. Tarp kitko, kai įsigijau šunį, bent porą sav. nosis irgi užgulusi buvo, o vėliau praėjo. Ir apie vaikus girdėjau, kad pas moteris, kurios nėštumo metu kontaktuoja su katėmis, vaikai gimsta nealergiški joms. Nežinau, kiek tai tiesa... :)
Cpokundra (2011-10-18)
na tai kaip ir skiepai kokie gaunasi-buti aplinkoje kur daug daug alergenu, kuriems esi jautrus
Colomba (Lesė) (2011-10-18)
Cpokundra, aš irgi apie tai girdėjau. Būtent taip alergologė paaiškino, kodėl atėjus į Lesę, kur daug kačių, man viskas gerai būna. :D Tiesa, kai kurių alergijų nerizikuosiu gydytis tuo pačiu alergenu. :)
Cpokundra (2011-10-18)
Birbe, didelis Ačiū:D iskart reikia tada pagalvoti kur kraustytis:D
Cpokundra (2011-10-18)
Monika2011, 100 proc pritariu del to, kad zmones alergizuojasi tam ko labiausia reikia-mielai keisciau savo alergija gyvunams i alergija kad ir sokoladui, tebunie visiems saldumynams, vaisiams, bet tik ne gyvunams...atrodo kad tycia man taip...daznai pasvarstau kad galbut esu jautri gyvunams nes vaikysteje man nicnieko neleido laikyti, anei jokio gyvo padarelio, uztat esu nesusidurusi su tais alergenais, neigijusi imuniteto, uztat ir jautrumas issivyste.o suniuko mirtinai norejau-buvo mano svajone, deja vaikas likau nuskriausta siuo klausimu..be asaru iki siol negaliu ziureti rusisko multiko apie Karlsona, kur Mažylis praso tevu suniuko...
Birbė (2011-10-18)
Cpokundra, 10 kačių ir 10 šunų galim tau laaaaabai greit parūpinti, tu tik sveik :D Ir ko nepadarysi vardan žmogaus gerovės ... :D
Colomba (Lesė) (2011-10-18)
Monika, aš turėjau pakankamai ilgą sąrašą alergenų, kurių turėjau vengti nuo kūdikystės. Žinau, kaip kartais trukdo gyventi. :)
Cpokundra (2011-10-18)
Aš taip pat esu alergiska katems ir sunims-tyrimai tai patvirtino, laikau ir kate ir sunu. bet manoji alergija dar nėra tokia baisi-tarkime vasara isvis gyvenu be jokiu simptomu, tik ziema paastreja -kai langai uzdaryti ir oras saltas. pastebejau kad kai miegi su pravertu langu, nei nosis ryte uzsikimsus buna, nei ciaudulys ima-matyt prasivedina tie alergenai. Yra pirkti tokie filtrai (nepamenu kaip jei vadinasi) tai jie tikrai palengvina gyvenima astmatikams ir alergikams bet nera pigus. beje alergija gali pasireiksti ne iskarto isigijus gyvuna-ji pamazu vystosi metai is metu-klasikinis atvejis-nuo gyvūno atsiradimo namuose praeina trys metai ir tada ima reikstis simptomai. Taip ir man buvo. manydavau kad sloguoju, persalau, bet veliau pastebejau kad isejus is namu sloga baigdavosi. paskui jau emiau itarti kad cia nuo suniuko man ciaudulys, asarojimas, akiu niezulys, veliau ir dusulys prisidejo. Vaistu buvo israsytos kruvos bet nei vienu nepirkau ir nevartojau. ir nepirksiu. Dusulio priepuoliai buvo pora kartu, bet pastebejau kad kuo toliau gyvenu su tais gyvunais tuo maziau man buna tu simptomu-nedusina jau geri du metai, nebeberia odos, kas anksciau budavo suniui palaizius ranka. Galbut organizmas prisitaiko kazkiek. beje skaiciau apie naujausius tyrimus JAV berods-tai gydytojai teigia, jog alergikai gali issigydyti ta alergija tuo paciu nuo ko ir susirgo-tik gyvunu tada reikia labai daug laikyti-pvz 10 sunu ir dar 10 kaciu, kad tu alergenu aplinkoje butu toks kiekis, kad organizmas nustotu jautriai reagaves:)). gaila kad su realybe prasilenkia toks gydymasis gyvenant bute pzv., mielai taip pasigydyciau:D
It (2011-10-18)
Galiu rekomenduoti pabandyti kreiptis į gydytja Filomena Taunytę. Žmogus, turintis mediko išsilavinima, gydantis alternatyviais metodais. Pažiūros ir daug kas gali pasirodyti keistos ,ir net labai, žmogus savotiškas, bet kaip medikas - dirba gerai.
Monika2011 (2011-10-18)
Tie, kurie neturi alergijos, galbūt nelabai supranta, kaip tai erzina ir kiek diskomforto tai teikia kiekvieną mielą dieną. Viename straipsnyje skaičiau, kad dažnai žmonės alergizuoja tam, kam jaučia didžiausią poreikį. Vat ir Merfio dėsnis.... :)
Birbė (2011-10-18)
Tpfu, patamsy rašau, klaidų padariau rašybos
Birbė (2011-10-18)
Kiekviena liga turi savo psichologinė priežastį. Jums alergija? Pagalvokit ko nekenčiate. Kurioj vietoj apima beviltiškumas dėl negebėjimo kažko įgyvendinti. Vat :P :)
Colomba (Lesė) (2011-10-18)
Monika, bijau pameluoti, bet lyg ir teko skaityti, kad alergija yra gydoma po truputį pripratinant organizmą prie alergeno, bet Lietuvoje nežinau ar tai atliekama (domėjausi, kai man nustatė alergiją katėms). Suprantu Editą, kai tokia stipri alergija, nori nenori tenka ieškoti išeičių...
Monika2011 (2011-10-18)
Deja, vakarų šalyse alergiškų žmonių skaičius siekia net 35 proc. Pagrindinis gydymo principas- alergenų vengimas, tai nurodo visi mano skaityti šaltiniai. Jei alergeno nepavyksta išvengti, naudojami antihistamininiai arba hormoniniai vaistai. Šitaip imuninė sistema dar labiau silpninama (!), nes vaistai gali įveikti tik ligos simptomus, o jos priežastis lieka. Deja, susiformuoja užburtas ratas :(

Šiek tiek info:
http://www.alergija.info/view.php?page=91&rpid=2
http://www.imunitetas.lt/sveika-gyvensena/gyvenimo-budas/alergija.-kaip-iveikti-aler gija-4013/
http://www.infomed.lt/lt/2/Infomed_plius/Ligu_katalogas,id,/alergija-gyvunams
http://www.overcomeallergies.com/cat_allergy.html

Kad ir kaip palaikyčiau visų čia esančių iniciatyvą (ypač žinodama, kaip čia esantys žmonės stengiasi dėl beglobių, kuriems pagalbos ir tikėjimo reikia labiausiai), bet, mano manymu, šeimos narių sveikata yra svarbiausia. Mums beveik kiekvieną dieną tenka daryti sprendimus ir rinktis. Aš pati ilgą laiką gydžiausi alergijas harmoniniais vaistais, kol nesužinojau, kokį ilgalaikį poveikį jie daro organizmui. Vienintelis būdas neatsisakant alergeno yra pastovi ventiliacija ir kažkokie hepa filtrai ir tai neaišku, kiek jie sumažina alergijos galimybę. Mano nuomonė gal užgaus čia esančius geros širdies savanorius, bet supraskite, pirmiausia reikia rūpintis žmonėmis, kad ateityje jie galėtų daryti gerus darbus. Stiprybės jums visiems darant nelengvus sprendimus.
EditaM (Lesė) (2011-10-18) (foto)
Jokių pūkinių pagalvių ar kaldrų jau seniai neturim. Visam bute tėra 2 kilimai, vienas svetainėje, kitas koridoriuje. Kambariuose pagrinde roletai, yra 1 užuolaidos. Dėl Tigrės aš ir "spartietiškai" sutikčiau gyvent, deja kita šeimos dalis taip nemano... Irma, ačiū už palaikymą.
Irmulia (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-10-18)
Kiek metu pazistu Edita, tiek visa laika zinau jos sia beda seimoje, o vat ir pazistu lygiai 2.5 m. Man paciai net graudu skaityt, kaip zmogus turi priimti toki sunku sprendima. O situacija prasta.. Ir niekad niekas nesiimtu tokio sprendimo jei tai nebutu didele ir opi problema. O ji dabar tokia ir yra. Zmones turi pumpuotis vaistus ir akivaizdu, kad ju neturejo vartoti kai katyte 2 men gyveno sode. Man labai gaila Editos..
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-10-18) (foto)
uzuolaidu jie taip pat atsisake..
Moira (2011-10-18)
Ne tik, Erunia:) Užuolaidų ir pan:) Aš dėl dukters šienligės net grindis bute plytelėmis išklojau, pasirodo be reikalo, tik miltinių negalima jai:) Gyvenome spartietiškai, skant, be užuolaidų, be kilimų, be vilnonių ir k/t gauruotų pledų. Kai rado, nuo ko, staigiai "užsikiliminau":D
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2011-10-18) (foto)
Po alergines astmos nustatymo namie neturi liksti jokiu kilimu, pukiniu pledu ir siaip pukiniu gaminiu. Pries puse metu musu pazystamu vaikui (5 m.) buvo nustatyta astma, alergija "butent naminiams gyvunams".. Gyvunas liko, o visko, ka minejau auskciau, atsikrate.. Taigi, alergija dingo. Aisku, kiekvienas organizamas yra individualus.
EditaM (Lesė) (2011-10-18) (foto)
Moira, kokius tyrimus siūlote daryti? Jiems kažkur 3 kartus daryti alerginiai tyrimai - paskutinįjį kartą katėms teigiama.
EditaM (Lesė) (2011-10-18) (foto)
Broliui alergija išlindo prieš 2,5 metų; sesei irgi panašiai. Alergija buvo silpna, jiems reikėdavo tik neglostyti katės, ir katė niekad nemiegodavo jų lovose. Vaistų purkštis nereikėdavo, o dabar vartoja net hormoninius :( Dar pamiršau pasakyti, kad abu turi alerginę astmą (apie alergijas tiesą sakant daug nenusimanau, bet jiems bet koks alergenas iššaukia astmą).
Moira (2011-10-18)
Ir dar noriu paklausti. Katei 5,5m, tiek laiko brolis su sese kenčia? Ar visa tai atsitiko tik nesenai. Keista kažkaip, suprantu, kad katės kaltės yra, bet keista, kad po tiek laiko bendro gyvenimo. Pagrindinė jautrumo priežastis ne katė, o dar kažkas, ko reikia ieškoti.
V-i-k-a (2011-10-18) (foto)
Moira yra ir butent kailiui naturaliam alergija. Mano ta pasistama net kailiniu negali nesioti is naturalaus kailio.
V-i-k-a (2011-10-18) (foto)
Maciau tik viena kart gyvenime tokia stipria alergija mano katinui. Turiu viena pazistama kuri kai ateina pas mus namo po kokiu 10 minuciu uzsikimsa nosys, pradeda stipriai asaroti akis, bet taip normaliai, kad net asaros bega ir prasideda ciaudulis. Graudu ziureti... bet jau taip yra, zmogus visiskai nepernesa kailio. Ji net negali nesioti vilnoniu drabuziu visokiu. Siaubas.
Moira (2011-10-18)
Edita, alergija ne nuo plaukų, o nuo katės seilų, kurios lieka ant kailio, katei pastoviai prausiantis.
EditaM (Lesė) (2011-10-18) (foto)
Tigrę buvome išvežę 2 mėnesiams į sodą. Broliui ir sesei alergija dingo, nereikėjo purkštis jokių vaistų. Nei jų mityba nei dar kas nors per tą laiką nepasikeitė. Spalio pradžioje parsivežėme namo ir viskas iš pradžių... Tai ir buvo galutinis įrodymas, kad jie abu negali gyventi su katėmis, o sesė dar ir su šunimis... Arba pabuvus tam kambary, kuriame dabar gyvena Tigrė - prasideda kosulys, sloga, dusimas. Broliui užtenka paglosčius katę paliesti sau veidą ir visas paraudonuoja. Nors buvau didžiausia prieštarautoja ir nenorėjau susitaikyti su mintimi, kad jie tikrai alergiški, deja, abejonių praktiškai nelieka. Svarstėm gal skusti Tigrę, nebus plaukų - bus mažiau alergenų, bet be narkozės ji nesiduos...
Moira (2011-10-18)
Taip, tas, rupužė:)
Polio-mama (2011-10-18)
Moira, glitimą turit galvoje gal? Jis - dažnas alergenas.
Moira (2011-10-18)
O D:( Edita, mano duktė t/p jautri katėms, bet taip jau yra, kad pati gyvena su savo kate:) Visos slogos dingo, kai pasidarė aibę tyrymų ir nustatė, kad jos organizmas netoleruoja, blyn, pamiršau kaip vadinasi:) to kur yra miltiniuose (rugiai, kviečiai irk/t). Dabar minta baltymais (mėsa, žuvis) ir įv kruopomis (tik ne varpinėmis). Netoleravimas to, kur pamiršau kaip vadinasi, iššaukė šienligę, nustojus vartoti, šienligė dingo:)
Polio-mama (2011-10-18)
Nėra už ką, Edita :) Tiesiog dalis svetainės lankytojų Tavęs nepažįsta ir gali pagalvoti, kad čia - eilinis noro atsikratyti pabodusio gyvūno dangstymas alergija. Kadangi pažįstu Tave ir žinau problemą jau senokai, galiu patikinti visus, kad čia - ne tas atvejis. Blogai, kai melagiai meta šėšėlį tiesą sakantiems. Bet taip, deja,yra.
V-i-k-a (2011-10-18) (foto)
Tikrai labai uzjauciu kad tenka priimti toki sunku sprendima. Mano vyresnelis sunus irgi su alergija, pastoviai stebim jo sveikata, ar neblogeja, nes namie turi labai ilgo plauko katina ir tokio pat ilgumo plaukota triusi.
Pliushke (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2011-10-18)
Apie alergija smulkiau reiktų teirautis Editos e.maniusyte@gmail.com
EditaM (Lesė) (2011-10-18) (foto)
Polio-mama, ačiū už gerus žodžius :) Deja, dabar ir apie laikiną globą nebus kalbos, nors vakar savo kieme mačiau naujokus - 3 mažus apie 6 sav. laukinukus... Piranija, skelbimą dėjau aš, tik, kadangi neleidžia naujiems skelbimams dėti foto, paėmiau nebereikalingą Pliuske įdėtą skelbimą ir jį paredagavau. Alergiški 2 vaikai šeimoje - 7 metų ir 20 metų.
Piranija (2011-10-18)
Pliushke, aprašykite man į AŽ situaciją dėl alergijos, spėju, kad alergiški mama su naujagimiu?
Polio-mama (2011-10-18)
Įkišiu savo trigrašį ir parašysiu, kad šiuo atveju pagalbos prašo žmogus, pats išgelbėjęs nuo alkanos mirties, išslaugęs, išgydęs ir rūpestingai namų ieškojęs bei jos radęs dešimtims gyvūnų. O jei dar suskaičiuoti prieglaudukus, kurių prižiūrėta, puoselėta šimtai...


Komentarze mogą pozostawić jedynie zarejestrowany użytkownikcy.


Statistika Online: 170
   

Komentarze

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas