LT | EN | RU | LV | PL | EE    Litwa | Łotwa | Estonia
 
 
 
   

Komentarze

(40)
1 2 >  >>
Marija 777 (2018-10-26) >>
Situacija Subačiaus gatvėje labai sudėtinga ir sunki. ,,Grinda'' kol kas pagavo ir sterelizavo tik 1 katytę ir kastravo 2 katinus. Jie buvo atvažiavę tik 1 kartą per savaitę ir gaudė tik 1 valandą. Tokiu tempu gaudydami kažin ar visus išgaudys. MBP labai daug dirba ir labai stengiasi padėti katinukams. Už tai joms LABAI LABAI LABAI DIDELIS AČIŪ. MBP sugavo 2 katinus, kuriuos irgi kastravo ,,Grinda'' ir 5 mažus kačiukus, kurie visi sergantys ir juos gydo. Gydymas labai brangiai kainuoja.Ten tokia gausybė mažų ir didelių katinukų, kad jūs net neįsivaizduojate! Vien dienos metu matėme apie 15 mažų kačiukų. O kiek jų dar išlenda iš savo slėptuvių vakare!Vieną matėme net ant bažnyčios stogo.O kiek daug ten suaugusių katinų! Gausybė! LABAI REIKIA GYVŪNŲ GLOBOS ORGANIZACIJŲ IR VISŲ GYVŪNŲ MYLĖTOJŲ PAGALBOS. Šiuo metu labai reikia tokios pagalbos: 1. Labai reikia gaudyklių. Gal kas galite paskotinti? MBP neturi gaudyklės. Gaudo kačiukus plikom rankom, o tai daryti labai sunku. 2. Labai reikalinga pagalba transportu. MBP neturi mašinos. Gal kas galėtų padėti nuvežti katinukus į veterinarijos gydyklą, į ,,Grindą'' ir t.t. 3. Gal kas galėtų priglausti vargšiukus mažiukus kačiukus, pagloboti, kol jie pasidovanos? 4. Labai reikalinga finansinė parama mažų kačiukų gydymui. Gydymas labai brangiai kainuoja. Suvienykime jėgas, nuoširdžiai bendrabdarbiaukime ir padėkime vargšams benamiams katinukams. Labai laukiame pagalbos ir tikimės jos sulaukti. Labai ačių.
Marija 777 (2018-10-24) >>
Pasižiūrėjau nuotraukas. Grinda kol kas sugavo tik vieną katę. Visi kiti katinai.
Marija 777 (2018-10-24) >>
Ją perspėti galima. Tik ji turbut neklausys, nes ji kažkodėl visiškai nenori, kad katės būtų sterelizuotos. Ji daugybę metų maitina tas kates ir niekur nesikreipė pagalbos dėl sterelizacijos.Kai užsiminiau, kad kates reikia sterelizuoti, tai ji apie tai ir klausyti nenori.
Marija 777 (2018-10-24) >>
Taip. Subačiaus 22. Grinda pradėjo gaudyti ir sterelizuoti. Tik kažin ar visas kates išgaudys. Jų ten labai daug. Visos išlenda iš savo slėptuvių tik vakare sutemus, kai ateina moteris maitinti makaronais ir kruopom. O Grinda atvažiuoja ryte. Tuo metu buna mažai katyčių. Gal kas galėtų vakare gaudyti katytes? Mažų kačiukų Grinda neima. Labai reikia pagalbos dėl mažų kačiukų. Jų labai daug, įvairaus dydžio ir spalvų: raini, juodi su baltu, trispalviai, pilki, net siamo veislės baltas su mėlynom akytėm. Yra visai maži 1,5-2 mėn. Gal kas galėtų paimti? Juos dar galima būtų prijaukinti ir padovanoti. Labai laukiam pagalbos.
Marija 777 (2018-01-22) >>
Laba diena. Norėčiau pakalbėti su žmogumi, kuris parašė šį skelbimą. Gaila, kad nenurodytas jūsų tel. nr. Sausio 12 d. Vanagėlio gt. dingo labai panašus benamis ryžas katinukas.Yra pagrindo manyti, kad buvo paimtas ir kažkur išvežtas. Gal tai tas katinukas? Paskambinkite man prašau tel.nr. 867738014. Ačiū.
Marija 777 (2016-03-21) >>
Ir paskutinis komentaras. Jūs, Laura rašote: ,,Ne Dievas atneša maisto į šaldytuvą, o mes patys jį nusiperkame už pinigus, kuriuos uždirbame". Taip. Sutinku. Dievas neateina ir neįdeda maisto į šaldytuvą. Reikia patiems užsidirbti. Bet Dievas mums parūpina darbą ir duoda jėgų užsidirbti tai, ką mes patys įdedame į tą šaldytuvą. Ar apie tai niekada nepagalvojote? Jūs rašote: ,,Ne Dievo rankose būna susirgęs žmogus ar gyvūnas, tam reikia medicinos ir vaistų". Taip, reikia ir medicinos, ir vaistų. Taip, medicina gydo. Tai savaime suprantama. Bet kartais medicina būna bejėgė. Kaip paaiškintumėte tuos atvejus, kai žmogus, kurį medikai jau ,,nurašo'', ima ir pasveiksta, pvz. iš paskutinės vėžio stadijos. Čia viską lemia tikėjimas. Jėzus, gyvendamas žemėje ir gydydamas ligonius, visada pabrėždavo tikėjimo svarbą, sakydamas: ,,Tavo tikėjimas išgelbėjo tave''. Iš tiesų tikėjimas daro stebuklus. Man labai gaila, kad jums, Laura, pritrūko tikėjimo. Tikėjimas yra Dievo dovana, kurią Jis nori padovanoti kiekvienam žmogui. Viskas priklauso nuo jūsų pačių: ar jūs norite priimti šią Dievo dovaną. Jeigu norite, plačiai atverkite savo širdis Dievo malonei, ir Jis tikrai suteiks jums šią dovaną. Nuoširdžiai meldžiuosi už jus, Laura, už jūsų šeimą, už tuos, kurie mano, kad prie sergančių nereikia poteriauti ( kaip buvo parašyta viename komentare) ir už visus gyvūnų globėjus, kad Dievas jums suteiktų tikėjimo dovaną, kad jūs atsiverstumėte ir įtikėtumėte į mūsų Gelbėtoją ir Viešpatį Jėzų Kristų.
Marija 777 (2016-03-21) >>
Reiškiu nuoširdžią užuojautą jums, Laura. Žinau, kad labai mylėjote katytę Elzytę Šakalytę Pupytę, ja nuoširdžiai rūpinotės, kaip galėdama padėjote jai, aukojotės dėl jos, negailėdama nei laiko, nei jėgų. Už tai jums nuoširdžiai dėkoju. Bet dėl užmigdymo vis tiek lieku prie savo nuomonės. Manau, kad mes neturime teisės nei žmonėms daryti eutanaziją, nei gyvūno užmigdyti. Mes neturime teisės nuspręsti, kada kam palikti šį pasaulį ir atimti gyvybę. O palengvinti kančias galima ir kitais būdais, pvz. duoti nuskausminamųjų , raminančių. Deja, šiuo klausimu mūsų nuomonės nesutampa.
Marija 777 (2016-03-21) >>
Iš visos šitos tragiškos istorijos darau tokias išvadas. 1. Manau, kad laukinukų iš vis negalima imti iš jų įprastos aplinkos ir per prievartą bandyti prijaukinti ir tuo labiau laikyti stacionaro narve, kur jie labai stresuoja ir kankinasi. Stipresni ištveria. Bet katytei Elzytei stresas labai pakenkė. Tokiu atveju, manau, reikia laukinuką atvežti į vet. gydyklą apžiūrai, padaryti tyrimus, nustatyti diagnozę ir grąžinti atgal į gyvenamą vietą ir ten gydyti: duoti vaistus su maistu arba, jei įmanoma, paimti į rankas, daryti injekcijas. Tuomet gyvūnas nestresuos ir galės sveikti. Patalpinus į stacionarą, norėta, aišku geriausio, bet gavosi blogiausia. Nereikėjo katytės palikti stacionare, nes ten ji labai stresavo ir kankinosi, ir stresas jai labai pakenkė. Man visą laiką buvo nuojauta, kad jos nereikėjo palikti stacionare ir ta nuojauta pasitvirtino. 2.Gal nereikia skubėti stengtis iš karto išgydyti visas ligas. Katytė turbūt turėjo kelias įsisenėjusias ligas. Ir buvo norima ją iš karti padaryti 100 procentų sveiką. Nereikėjo skubėti, atsižvelgiant į jos dydį ir svorį, nes didelis vaistų kiekis pakenkė inkstams. 3.Visiškai nusilpus imunitetui, buvo rizikinga ją vežti į vet. gydyklą kraujo perpilimui. Aišku, norėta geriausio ir buvo stengiamasi išnaudoti visas priemones. Bet tikriausiai ten ji pasigavo dar vieną ligą-kalcivirozę. O kraujo perpilimas turbūt neturėjo lemiamos įtakos katytės būklės pagerėjimui. 4. Reikia rinktis kompetetingus, didelę gydymo patirtį turinčius vet. gydytojus, kurie nepadarytų lemtingų klaidų. Cituoju Lauros komentarus 03-17: ,,...BROADLINE, KURIS VEIKIA VISĄ MĖNESĮ IR KURIS STIPRIAI KERTA PER INKSTUS BEI KEPENIS IR GALI PER MĖNESĮ SUVARYTI ORGANIZMĄ, KURIS YRA IŠSEKĘS IR TURI KAŽKOKIŲ LIGŲ, YPAČ JEI SUDUODAMA SUAUGUSIO GYVŪNO DOZĖ, JO NEPASVĖRUS,TURBŪT KAIP ELZYTEI''. ,,JOS ATVEJU BROADLINE BUVO LAŠINAMS IŠ KARTO, KUR AŠ DAR ATKREIPIAU DĖMESĮ, KAD TAI PAVOJINGA GAN SERGANČIAM GYVŪNUI''. TAIGI, VISA VIRTINĖ KLAIDŲ IR TRAGIŠKOS PASEKMĖS.
Marija 777 (2016-03-21) >>
Pasveikusią ją galėjau paimti namo, o jeigu neprisijaukintų ir pas mane stresuotų, pavasarį, atšilus orams, paleisti atgal. Bet tuomet atsirado daug pasiūlymų dėl globos: moteris iš Naujos Vilnios, Tautmilė, dar viena laikina globa. Bet ir vėl atsisakydavo. Tuomet katytę paėmė Daiva V. Nedrįsau siūlyti savo globos dėl tos priežasties, kad maniau jos gyvūnų globos organizacijos vadovė, turėdama daug patirties ir žinių, ja pasirūpins geriau už mane. Daivai skambinau ir teiravausi, kaip sekasi katytei pas ją globoje. Daiva sakė, kad katytė vis dar laukinukė, kad jai ieškoma pastovi globa ir jeigu neprisijaukins, pavasarį ją paleis atgal, ten kur gyveno. Gal tada man reikėjo ją pasiimti? Bet pasirodė, kad išleista iš vet. gydyklos, ji dar nebuvo pilnai pasveikusi. Jai diagnozavo dar vieną ligą-pastereliozę. Tai kaip galėjau ją sergančią paimti. Buvo didelė rizika, kad užkrės mano katinukus. Po to Daiva padovanojo katytę moteriai, kuriai ji labai patiko ir kuri laukė, kol ji pasveiks, kad galėtų paimti. Tada ramiau atsikvėpiau. Pagalvojau, kad pagaliau katytė turės namus ir ją mylinčius šeimininkus. Pagalvojau, kad pas tą moterį ji bus vienintelė mylimiausia ( na dar katiną turi), o pas mane viena iš daugelio mylimų. Atrodė, kad pagaliau katytės likimas laimingai išsisprendė, ir ji gyvens pas tuos žmones ramiai ir laimingai. O tada skaudi žinia, kaip perkūnas iš giedro dangaus: katytė nustoja valgyti, jai diagnozuotas inkstų nepakankamumas. Štai čia aš jau nieko negalėjau padėti. Neturiu patirties, kaip elgtis su tokiais ligoniais. Aš ir toliau atidžiai stebėjau jos gydymo eigą ir meldžiausi už ją. Taigi, kaip matote, nebuvau nusišalinusi nuo jos gydymo, visą laiką sekiau jos gydymo eigą, bet, deja, pati niekuo negalėjau jai padėti. Visą laiką, iki paskutinės minutės tikėjau, kad ji pasveiks. Deja...
Marija 777 (2016-03-21) >>
Atsakau Laurai ir Rimmma. Jūs rašote, kad reikėjo lankyti katytę, pasiimti į globą, slaugyti, vežioti pas gydytojus, rūpintis, leisti vaistus ir t. t. Absoliuti tiesa. Sutinku su jumis 100 procentu. Aš ir pati daug galvojau apie tai ir supratau, kad būtent čia ir padariau esminę klaidą: nepaėmiau katytės į namus, o nuvežiau ir palikau vet. gydyklos stacionare. Tai buvo turbūt lemiama klaida, nulėmusi katytės tragišką likimą. Bandysiu paaiškinti, kodėl taip pasielgiau. Visų pirma, bijojau, kad katytė gali atnešti į namus kokią infekciją ir tuomet gali užsikrėsti ir susirgti mano katinukai. O iš kur tada paimčiau pinigų jų visų gydymui? Ta baimė, atsargumas, matyt, ir neleido man rizikuoti ir atsinešti katytę namo. Ir , kaip pasirodė, mano baimė buvo ne be pagrindo. Vet. gydykloje jai diagnuozuotas rinotracheitas-viena iš dažniausiai pasitaikančių, stipriai užkrečiama virusinė kačių liga. Todėl ir negalėjau atsinešti katytės namo. Antra, aš labai, tiesiog besąlygiškai pasitikėjau vet. gydytojais ir gyvūnų globėjais. Atidaviau katytę į jų rankas, nes maniau, kad jie yra tikrai kompetetingi, patyrę ir galės padėti katytei. Aš niekada nebuvau nusišalinusi ar abejinga katytės gydymui. Visą laiką stebėjau jos gydymo eigą ,,Gyvūnų globa'' komentaruose, pastoviai palaikiau ryšį su Regina, kalbėdama telefonu ir rašydama žinutes, kurių yra virš 100. Tai kad nedalyvavau diskusijose, nerašiau patarimų komentaruose, tai nereiškia, kad nesirūpinau katytės gydymu. Tiesiog jaučiausi nesanti tokia kompetetinga gydymo klausimais, kaip visos čia rašančios gyvūnų globėjos. Be to labai pasitikėjau vet. gydytojais, jų kompetencija. Buvau nuvažiavusi į Užupio vet gydyklą aplankyti katytės. Labai norėjau ją pamatyti. Bet gyd. Ieva neleido. Sakė, kad ji stacionare esančių gyvūnų neleidžia lankyti. Pasikalbėjau su gydytoja apie jos ligas, gydymą, pasitarėm dėl tolesnės katytės gyvenamos vietos, išėjus iš stacionaro. Kadangi katytė yra laukinukė, gydytoja patarė ją vistik paleisti atgal
Marija 777 (2016-03-21) >>
Atsakau Rimmma ir kitiems bandau paaiškinti. Mano tokia reakcija kilo dėl didžiulio skausmo ir streso, kuriuos išgyvenau, sužinojusi apie katytės užmigdymą. Galbūt visiems tai nebuvo netikėta žinia. Matyt, žinojote, kad anksčiau ar vėliau tai įvyks. O man tai buvo labai netikėta žinia, kaip perkūnas iš giedro dangaus. Nes aš visą laiką , iki paskutinės minutės tikėjau, kad katytė pasveiks. Todėl jos mirtis man buvo labai skaudus smūgis ir sukėlė tokią audringą reakciją. Žinau, kad visi, kurie rūpinotės katyte Elzyte Šakalyte Pupyte, labai ją mylėjote ir labai pergyvenate dėl jos mirties. Bet po kurio laiko ją pamiršite. Viskas liks praeityje. Bus kiti gyvūnai, kiti rūpesčiai, kitos problemos. Aišku prisiminimai liks, bet jie nebus tokie skaudūs. O mano širdyje yra gili žaizda, kuri dar ilgai kraujuos ir negalės užgyti. Nes kiekvieną kartą, nuėjusi pas paupiečius, pas tą nuostabių katinukų chebrytę, prisiminsiu savo mažąją katytę, visada matysiu ją atbėgančią su savo mamyte, miauksinčią, besiglostančią prie rankų, ir visada skaudės širdį dėl jos skaudžios netekties. Ir visada sau priekaištausiu, kad ją nuvežiau ir palikau stacionare. Ir turbūt niekada negalėsiu sau už tai atleisti.
Marija 777 (2016-03-21) >>
Atsakau AisteIgn, kuri mane labai aršiai puola. Orintai už Paupiečio gydymą esu padėkojusi ir ne vieną kartą, rašydama žinutes. Galite jos pačios paklausti. Ir nereikia rašyti to, ko nežinote. Ir Laurai dėkojau už katytės globą, rūpestį ja ir jos gydymą, kalbėdama telefonu. Todėl nevertėtų be pagrindo mane taip negražiai vadinti ir kaltinti. Labai skaudu būti taip apkaltinta be pagrindo.
Marija 777 (2016-03-17) >>
O man tavęs, Fotai, labai gaila, kad tu nesi dievobaimingais. Nuoširdžiai linkiu, kad atsiverstum ir įtikėtum į Jėzų Kristų, mūsų Viešpatį ir Išgelbėtoją.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Brangioji mano katyte, tą lemtingą dieną tu nežinojai, kad jau paskutinį kartą važiuoji į veterinarijos gydyklą. Tu to nežinojai. Ir gerai, kad nežinojai. Šis paskutinis dūris tau buvo skirtas ne gydymui, bet nužudymui. Gerai, kad tu to nežinojai. Kas jums davė teisę nuspręsti kada katytė turi mirti? Kas jums davė teisę ją užmigdyti? Ir tik nereikia aišįkinti, kad ji kankinosi, ir jūs tokie geradariai išgelbėjote ją nuo kančių. Tai melas, kuriuo norite pridengti visas gydymo klaidas. Pati savo akimis mačiau katytę tą dieną, kai nužudėte. Ji nesikankino. Aišku po tokio nugydymo buvo išsekusi, bet nesikankino. O dieną` prieš tai, kaip pati Laura rašo, katytė pati lakė vandenuką, pati ėjo į tualetuką ir netgi murkė glostoma. Temperatūra buvo normali 38,6. Kokia katytė kankindamasi murkia? Ir jeigu jai staiga pasidarė blogiau, tai nereiškia, kad reikia tuoj pat lėkti į vetreinarijos gydyklą ir ją migdyti. Būna krizių, būna pagerėjimų. Kokią moralinę teisę jūs turėjote priimti tokį skubų sprendimą? Jokios. Jūs turėjote palikti katytei šansą iki paskutinės minutės, bet jūs, deja, to nepadarėte. Visoje jos ligos istorijoje buvo ir krizių ir pagerėjimų. Jūs turėjote neprarasti tikėjimo jos pasveikimu iki paskutinės jos gyvenimo minutės. Bet jums, deja , pritrūko tikėjimo, o gal ir visai jo neturėjote.Galite mane pulti iš visų pusių kiek tik norite. Aš nebijau, nes sakau tiesą. Turiu ją pasakyti. TEGUL VISI SUŽINO KAIP KATYTĖ BUVO UŽGYDYTA IR PASIDARO SAU ATITINKAMAS IŠVADAS, KAD ATEITYJE TOKIŲ KOŠMARŲ IŠVENGTUME.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Ir nereikia manęs gąsdinti, kad įtrauksit į juodus sąrašus, kad daugiau nepadėsit man. Nepadėsit ir nereikia. Apseisiu be jūsų pagalbos. Aš ir pati po šito baisaus košmaro, daugiau niekada neprašysiu jūsų pagalbos. Net neatsidarinėsiu ,,Gyvūnų globa'', nes man nuo viso šito košmaro , nuo visų jūsų peripetijų, tarpusavio kivirčų jau bloga. Aišku tos pagalbos reikia ne man asmeniškai, o benamiams katinukams. Tai tokie gąsdinimai iš vis atrodo juokingi. Aš galiu ir nesirūpinti benamiais katinukais. Už tai negaunu nė 1 cento paramos. Maitinu iš savo atlyginimo. Nenorit padėt ir nereikia. Tik noriu pranešti, kad Paupio gt. ten kur gyveno katytė Elzytė Šakalytė, toj kompanijoj yra 4 kačiukai paaugliukai . Gal 4-5 mėn. Aišku, kad juos reikia sterelizuoti. Jeigu nebus sterelizuoti, tai jų ten prisiveis begalė. Ten šiuo metu gyvena 15 katinų ir dar už kelių namų 3 nesterelizuotois katės. Taigi, griebkitės darbo, gyvūnų globėjos. Man pasakyta neprašyti jūsų pagalbos, tai pirmyn, darbuokitės pačios, užsiraitojusios rankoves. Aš ir taip daug padedu šitiems katinukams: maitinu, padariau ir pastačiau šiltus namelius iš putplasčio, dviems katinukams paaugliukams parūpinau namus, vienam parūpinau gydymą stacionare( ne Elzytei Šakalytei, kitam katinui). Dabar planavau sugaudyti ir sterelizuoti kačiukus. Bet jeigu mano pagalbos nereikia, tai darbuokitės pačios. Sėkmės.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Tiems žmonėms, kurie nežino šios kraupios katytės Elzytės Šakalytės Pupytės gydymo istorijos, pranešu, kad visą labai ilgą katytės gydymo istoriją su visais komentarais galite perskaityti naujienoje ,,REIKALINGA FINANSINĖ PARAMA PUPAI ELZYTEI INKSTŲ NEPAKANKAMUMUI GYDYTI''. Perskatę suprasite, kaip katytė buvo užgydyta ir numarinta ir pasidarysite sau atitinkams išvadas, kad patys ateityje tokių klaidų nepadarytumėte.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Ir nereikia manęs gąsdinti, kad įtrauksit į juodus sąrašus, kad daugiau nepadėsit man. Nepadėsit ir nereikia. Apseisiu be jūsų pagalbos. Aš ir pati po šito baisaus košmaro, daugiau niekada neprašysiu jūsų pagalbos. Net neatsidarinėsiu ,,Gyvūnų globa'', nes man nuo viso šito košmaro , nuo visų jūsų peripetijų, tarpusavio kivirčų jau bloga. Aišku tos pagalbos reikia ne man asmeniškai, o benamiams katinukams. Tai tokie gąsdinimai iš vis atrodo juokingi. Aš galiu ir nesirūpinti benamiais katinukais. Už tai negaunu nė 1 cento paramos. Maitinu iš savo atlyginimo. Nenorit padėt ir nereikia. Tik noriu pranešti, kad Paupio gt. ten kur gyveno katytė Elzytė Šakalytė, toj kompanijoj yra 4 kačiukai paaugliukai . Gal 4-5 mėn. Aišku, kad juos reikia sterelizuoti. Jeigu nebus sterelizuoti, tai jų ten prisiveis begalė. Ten šiuo metu gyvena 15 katinų ir dar už kelių namų 3 nesterelizuotois katės. Taigi, griebkitės darbo, gyvūnų globėjos. Man pasakyta neprašyti jūsų pagalbos, tai pirmyn, darbuokitės pačios, užsiraitojusios rankoves. Aš ir taip daug padedu šitiems katinukams: maitinu, padariau ir pastačiau šiltus namelius iš putplasčio, dviems katinukams paaugliukams parūpinau namus, vienam parūpinau gydymą stacionare( ne Elzytei Šakalytei, kitam katinui). Dabar planavau sugaudyti ir sterelizuoti kačiukus. Bet jeigu mano pagalbos nereikia, tai darbuokitės pačios. Sėkmės.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Brangioji mano katyte, tą lemtingą dieną tu nežinojai, kad jau paskutinį kartą važiuoji į veterinarijos gydyklą. Tu to nežinojai. Ir gerai, kad nežinojai. Šis paskutinis dūris tau buvo skirtas ne gydymui, bet nužudymui. Gerai, kad tu to nežinojai. Kas jums davė teisę nuspręsti kada katytė turi mirti? Kas jums davė teisę ją užmigdyti? Ir tik nereikia aišįkinti, kad ji kankinosi, ir jūs kokie geradariai išgelbėjote ją nuo kančių. Tai melas, kuriuo norite pridengti visas gydymo klaidas. Pati savo akimis mačiau katytę tą dieną, kai nužudėte. Ji nesikankino. Aišku po tokio nugydymo buvo išsekusi, bet nesikankino. O dieną` prieš tai, kaip pati Laura rašo, katytė pati lakė vandenuką, pati ėjo į tualetuką ir netgi murkė glostoma. Temperatūra buvo normali 38,6. Kokia katytė kankindamasi murkia? Ir jeigu jai staiga pasidarė blogiau, tai nereiškia, kad reikia tuoj pat lėkti į vetreinarijos gydyklą ir ją migdyti. Būna krizių, būna pagerėjimų. Kokią moralinę teisę jūs turėjote priimti tokį skubų sprendimą? Jokios. Jūs turėjote palikti katytei šansą iki paskutinės minutės, bet jūs, deja, to nepadarėte. Visoje jos ligos istorijoje buvo ir krizių ir pagerėjimų. Jūs turėjote neprarasti tikėjimo jos pasveikimu iki paskutinės jos gyvenimo minutės. Bet jums, deja , pritrūko tikėjimo, o gal ir visai jo neturėjote.Galite mane pulti iš visų pusių kiek tik norite. Aš nebijau, nes sakau tiesą. Turiu ją pasakyti. TEGUL VISI SUŽINO KAIP KATYTĖ BUVO UŽGYDYTA IR PASIDARO SAU ATITINKAMAS IŠVADAS, KAD ATEITYJE TOKIŲ KOŠMARŲ IŠVENGTUME.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Ir šitas beprotiškas vaistų kiekis, begalė tyrimų, pastovus stresas, aišku, pakenkė inkstams, imunitetui. Maždaug po 1,5 mėn. NEPERTRAUKIAMO POMPAVIMO ANTIBIOTIKAIS IR KITAIS VAISTAIS, katytei nustatytas inkstų nepakankamumas ir ji nustoja pati valgyti. Jai daroma narkozė, kad apžiūrėti burnytę, tokios būklės katytei. Ir vėl skiriami antibiotikai. Tokių arkliškų dozių net sveikas, didelis katinas neatlaikytų. O čia tik vargšė mažytė šakaliukas, kaip 5-6 mėn. kačiukas. Ką galvojo veterinarijos gydytojai taip ,,gydydami,, katytę? Ir štai pasekmės: inkstų nepakankamumas ir visa kita. Pasakysiu tiesiai šviesiai, be užuolankų (nors tai kai kam gal ir labai nepatiks), KATYTĖ NUMARINTA ,,GYDYMO,, . Šį rytą dar kartą atidžiai perskaičiau visą jos gydymo istoriją ir tuo įsitikinau 100 procentų. PATARIU VISIEMS GYVŪNŲ MYLĖTOJAMS IR GLOBĖJAMS BŪTI LABAI ATSARGIEMS, kai vešite benamius katinukus ( ir ne tik benamius) į veterinarijos gydyklą. Geriau jų nepalikite stacionare, nes ir jūsų katinukams gali baigtis taip liūdnai, kaip baigėsi katytei Elzytei Šakalytei. O juk aš taip pasitikėjau ją gydančiais gydytojai ir globėjais. Jeigu aš būčiau žinojusi...Dieve, atleisk jiems visiems už tai, kad jie užgydė, numarino vargšę katytę ir man duok jėgų jiems atleisti. Dieve, atleisk ir man, kad atidaviau vargšę katytę Elzytę Šakalytę į jų rankas. Brangioji mano katyte, labai atsiprašau, tavęs, kad atidaviau tave į jų rankas ir jie tave užgydė, numarino. Brangioji mano katyte, aš pati net nedrįstu tavęs prašyti, kad man atleistum, nes atleisti man už tai neįmanoma. Tai aš paėmiau tave iš tavo draugų būrio, kur tu gyvenai kartu su savo mamyte laisva, linksma ir laiminga, ir nuvežiau į veterinarijos gydyklą, kur tave patalpino į tą baisų narvą ir jame tu išgyvenai tiek daug stresų ir kančių...Tau buvo taip baisu...Tu tiek daug iškentėjai...Tai aš tave pražūdžiau ir turbūt niekada negalėsiu sau už tai atleisti.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Širdis plyšta iš skausmo dėl vargšelės katytės Elzytės Šakalytės mirties. Jautė mano širdis, šią nelaimę, nes dvi paskutines dienas ištisai verkiau dėl jos, negalėjau sulaikyti ašarų. UŽMIGDYTA=NUŽUDYTA. O ji taip norėjo gyventi... Ir būtų gyvenusi dar ilgai ir laimingai su savo mamyte ir kitais benamiais katinukais, jos draugais, jeigu nebūtų patekusi į veterinarijos gydyklos stacionarą ir pas kai kuriuos gyvūnų globėjus. Nėra žodžių apsakyti, kaip aš gailiuosi, kad sausio mėn. 12 d. nuvežėm ją į veterinarijos gydyklą. Turbūt niekada negalėsiu sau to atleisti. Niekada...Nuvežėm dėl kažkokio ten uždegimo, o viskas baigėsi štai tokia baisia tragedija. Jeigu aš būčiau žinojusi šito ,,GYDYMO,, pasekmes, niekada gyvenime nebūčiau jos palikusi veterinarijos gydyklos stacionare. Gyveno katytė n metų su savo mamyte ir kitais benamiais katinukais jos draugais ir būtų dar n metų gyvenusi dėl to uždegimo, kurį diagnozavo veterinarijos gydykloje, bet kurio simptomų net nesimatė. Ir jautėsi ji gerai. Atkreipkite dėmesį, kad kai atvežėm katytę, jos inkstai ir kepenys buvo sveiki. Padarytas bendras biocheminis kraujo tyrimas parodė, kad inkstų ir kepenų veiklos rodikliai geri. Turbūt niekada negalėsiu sau atleisti, kad aš atidaviau šitą vargšę katytę į šitą baisią mėsmalę, kuri ją tiesiog sutraiškė. Ją, tokią mažutę, smulkutę, sukudusią (suaugusi katė, o buvo tokio dydžio kaip 5-6 mėn. kačiukas ir svėrė apie 1,5 kg), bejėgę, negalinčią apsiginti nuo košmariško kiekio tyrimų, antibiotikų, injekcijų, lašelinių, narkozių ... ir, žinoma, kaskart juos lydinčių stresų. Ko pasekoje, atsirado inkstų nepakankamumas, nusilpo imunitetas, o tada jau ir kitos ligos atsirado. Po 2 savaičių gydymo stacionare, jai vis tik liko kvėpavimo takų ir akių infekcijos, nepaisant gydymo antibiotikais. Tai kas čia per gydymas, kuris neduoda jokio rezultato, tik kenkia inkstams. Nustačius kitą ligą, ir vėl be jokios pertraukos katytė toliau pompuojama antibiotikais 14 d. Ir šitas beprotiškas vaistų kieki
Marija 777 (2016-03-17) >>
Taip. Maitina. Bet kokiu maistu? Atneša sausos bulkos, daržovių , didelių kaulų ir visokių atliekų, kurių katinukai tikrai nevalgo.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Daina1, aš tavo vietoje negalėčiau ramiai užmigti, jei žinočiau, kad prie mano namų alkani katinukai. O tau į juos nusispjauti.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Ką tiesa akis bado? Nenorit skaityti? Galit man nepriekaištauti, kad anksčiau nepasirūpinau. Aš gi į jūsu taip vadinamų gyvūnų globėjų rankas atidaviau katytę, kad ja pasirūpintumėte. Jumis pasitikėjau. Be to negaunu jokios paramos katinukų globai, kaip jūs gaunate. Iš savo apgailėtino atlyginimo 340 e maitinu daugybę katinukų. Tai iš kur paimsiu pinigų jų gydymui? O jums juk šimtus eurų paaukoja. O Daina, tai iš vis galėtum patylėt. Paupio gt. katinukai prie pat tavo namų, bet tau į juos visai nusispjaut. Niekada nenueini, nei maisto, nei vandens nenuneši. Dėl tavęs jie te seniai būtų badu numirę.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Ir šitas beprotiškas vaistų kiekis, begalė tyrimų, pastovus stresas, aišku, pakenkė inkstams, imunitetui. Maždaug po 1,5 mėn. NEPERTRAUKIAMO POMPAVIMO ANTIBIOTIKAIS IR KITAIS VAISTAIS, katytei nustatytas inkstų nepakankamumas ir ji nustoja pati valgyti. Jai daroma narkozė, kad apžiūrėti burnytę, tokios būklės katytei. Ir vėl skiriami antibiotikai. Tokių arkliškų dozių net sveikas, didelis katinas neatlaikytų. O čia tik vargšė mažytė šakaliukas, kaip 5-6 mėn. kačiukas. Ką galvojo veterinarijos gydytojai taip ,,gydydami,, katytę? Ir štai pasekmės: inkstų nepakankamumas ir visa kita. Pasakysiu tiesiai šviesiai, be užuolankų (nors tai kai kam gal ir labai nepatiks), KATYTĖ NUMARINTA ,,GYDYMO,, . Šį rytą dar kartą atidžiai perskaičiau visą jos gydymo istoriją ir tuo įsitikinau 100 procentų. PATARIU VISIEMS GYVŪNŲ MYLĖTOJAMS IR GLOBĖJAMS BŪTI LABAI ATSARGIEMS, kai vešite benamius katinukus ( ir ne tik benamius) į veterinarijos gydyklą. Geriau jų nepalikite stacionare, nes ir jūsų katinukams gali baigtis taip liūdnai, kaip baigėsi katytei Elzytei Šakalytei. O juk aš taip pasitikėjau ją gydančiais gydytojai ir globėjais. Jeigu aš būčiau žinojusi...Dieve, atleisk jiems visiems už tai, kad jie užgydė, numarino vargšę katytę ir man duok jėgų jiems atleisti. Dieve, atleisk ir man, kad atidaviau vargšę katytę Elzytę Šakalytę į jų rankas. Brangioji mano katyte, labai atsiprašau, tavęs, kad atidaviau tave į jų rankas ir jie tave užgydė, numarino. Brangioji mano katyte, aš pati net nedrįstu tavęs prašyti, kad man atleistum, nes atleisti man už tai neįmanoma. Tai aš paėmiau tave iš tavo draugų būrio, kur tu gyvenai kartu su savo mamyte laisva, linksma ir laiminga, ir nuvežiau į veterinarijos gydyklą, kur tave patalpino į tą baisų narvą ir jame tu išgyvenai tiek daug stresų ir kančių...Tau buvo taip baisu...Tu tiek daug iškentėjai...Tai aš tave pražūdžiau ir turbūt niekada negalėsiu sau už tai atleisti.
Marija 777 (2016-03-17) >>
Širdis plyšta iš skausmo dėl vargšelės katytės Elzytės Šakalytės mirties. Jautė mano širdis, šią nelaimę, nes dvi paskutines dienas ištisai verkiau dėl jos, negalėjau sulaikyti ašarų. UŽMIGDYTA=NUŽUDYTA. O ji taip norėjo gyventi... Ir būtų gyvenusi dar ilgai ir laimingai su savo mamyte ir kitais benamiais katinukais, jos draugais, jeigu nebūtų patekusi į veterinarijos gydyklos stacionarą ir pas kai kuriuos gyvūnų globėjus. Nėra žodžių apsakyti, kaip aš gailiuosi, kad sausio mėn. 12 d. nuvežėm ją į veterinarijos gydyklą. Turbūt niekada negalėsiu sau to atleisti. Niekada...Nuvežėm dėl kažkokio ten uždegimo, o viskas baigėsi štai tokia baisia tragedija. Jeigu aš būčiau žinojusi šito ,,GYDYMO,, pasekmes, niekada gyvenime nebūčiau jos palikusi veterinarijos gydyklos stacionare. Gyveno katytė n metų su savo mamyte ir kitais benamiais katinukais jos draugais ir būtų dar n metų gyvenusi dėl to uždegimo, kurį diagnozavo veterinarijos gydykloje, bet kurio simptomų net nesimatė. Ir jautėsi ji gerai. Atkreipkite dėmesį, kad kai atvežėm katytę, jos inkstai ir kepenys buvo sveiki. Padarytas bendras biocheminis kraujo tyrimas parodė, kad inkstų ir kepenų veiklos rodikliai geri. Turbūt niekada negalėsiu sau atleisti, kad aš atidaviau šitą vargšę katytę į šitą baisią mėsmalę, kuri ją tiesiog sutraiškė. Ją, tokią mažutę, smulkutę, sukudusią (suaugusi katė, o buvo tokio dydžio kaip 5-6 mėn. kačiukas ir svėrė apie 1,5 kg), bejėgę, negalinčią apsiginti nuo košmariško kiekio tyrimų, antibiotikų, injekcijų, lašelinių, narkozių ... ir, žinoma, kaskart juos lydinčių stresų. Ko pasekoje, atsirado inkstų nepakankamumas, nusilpo imunitetas, o tada jau ir kitos ligos atsirado. Po 2 savaičių gydymo stacionare, jai vis tik liko kvėpavimo takų ir akių infekcijos, nepaisant gydymo antibiotikais. Tai kas čia per gydymas, kuris neduoda jokio rezultato, tik kenkia inkstams. Nustačius kitą ligą, ir vėl be jokios pertraukos katytė toliau pompuojama antibiotikais 14 d. (tęsinys kitame komentare)
Marija 777 (2016-03-17) >>
Nesuprantu,. parašyta, kad 03.15 pati lakė vandenuką, pati ėjo į WC, glostoma murkė, temperatūra buvo 38,6, o kitą dieną užmigdytą. Kuo remiantis priimtas toks sprendimas?
Marija 777 (2016-03-17) >>
Elzytė Šakalytė Pupytė pati numirė ar Laura ją užmigdė?
Marija 777 (2016-03-03) >>
Jums, Laura, aš esu labai dėkinga, kad taip rūpinatės katyte. Pas jus ji jaučiasi gerai, su jumis susidraugavo, net murkia ir leidžiasi glostoma. Bet jūs juk nelaikysite jos visą laiką. O kas bus toliau, kai negalėsite jos laikyti?
Marija 777 (2016-03-03) >>
Kaip gi nekalbama? Perskaičiau , kad gydytojas davė rekomendaciją: jeigu po 4-5 dienų nepagerės, tai reikės priimti sprendimą. O tas sprendimas- užmigdyti.
Marija 777 (2016-03-03) >>
Apie kokį spiritizmą čia kalbate. Aš rašau apie tikėjimą ir maldą, o ne apie spiritizmą. Skirkite sąvokas.
1 2 >  >>


Statistika Online: 286
   

Komentarze

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/