LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Igaunija
 
 
 

Katei rastas auglys/guziukas. Prašau rekomenduokit gerą veterinarą

Sveiki. Jau daug metų savo augintinius ir globotinius vežu į vieną vet kliniką.

Šįkart mano mylimai katei ant sprando rado guziuką. Labai blogai nuteikė, kad beveik visada piktybiniai būna, kad operuoti rizikinga ir pan. 

Labai noriu antros nuomonės. Gal galite rekomenduoti gerą veterinarą Vilniuje, kuris toje srityje turėtų patirties. Nenoriu savo katytės tampyt po visas klinikas ir bandyt atrast gerą gydytoją, kiekvienas toks išvažiavimas jai kelia baisų stresą .

 

Labai labai ačiū iš anksto už patarimus. 

Realista

Ielikts: 2014-11-12
Sludinājumu skaits: 40790
Viedokļu skaits: 23057

« atpakaļ

Komentāri

Tindirindi (2018-06-25)
sveiki, ačiū už temą. labai ieškau gero veterinaro rekomendacijų Kaune. internete kol kas radau tik čia - http://rekomenduoti.lt/question/rekomenduokite-veterinara-kaune/ Ar kas nors bandėte iš siūlomų? ką manote apie juos? kuriuos galbūt jūs rekomenduotumėte?
Tasmanija (2015-05-20)
Gal kas žinote šios istorijos tęsinį? Kokie buvo biopsijos rezultatai ir kokia katytės sveikata yra dabar?
Jurate_vnf (2014-11-18)
Iškucinau vetus:), šiuo metu skiepai nuo rabies katinui yra dviejų formų - trimečiai ir dvimečiai, t/y abu jie pailginto veikimo. Skiepai perkami centralizuotai, todėl, ar kas ras skiepų vieniems metams, vargu. Be to nėra praktikos, ar būtent daugiamečiai rabies skiepai aukelia poskiepinę sarkomą
Dinka (2014-11-18)
panleukopenijos skiepas veikia 3 metus
Murmt (2014-11-18)
Pasiutligės skiepas veikia trejus metus tada, kai vakcina būtent tokia, prailginto veikimo. Beje, siekiant išvengti skiepinių sarkomų, rekomenduojama nuo pasiutligės skiepyti metus veikiančia vakcina, ne prailginta.
It (2014-11-18)
Anglų kalba galima rasti nemažai informacijos, kaip skiepyti, kad sumažinti visas rizikas, rašoma, kad skirtingos vakcinos leidžiamos į skirtingų limfmazgių drenuojamas vietas ir t.t. Kažin, ar pas mus daug veterinarų į tokius dalykus pasigilina. Kita vertus, realybė tokia - nekontroliuojant pasiutligės vargu ar šitas tinklapis ir gyvūno gelbėjimo veikla iš viso egzistuotų. Vargu ar atsirastų daug norinčių rizikuoti. Šiaip gan daug ir įdomios informacijos yra čia (angliškai): http://www.wsava.org/guidelines/vaccination-guidelines
Wilmante (2014-11-18)
perskaičiau visus komentarus ir pagalvojau, kad dabar tikrai nežinau ar reikalingi tie skiepai, ar ne. Savo 23 metų katės, pusę savo amžiaus gyvenusios ir namie, ir lauke, paskui tik namuose, niekad nebuvau skiepijus nuo jokių ligų ar pasiutligės, duodavosi kiemais su kitais katinais ir niekuo neužsikrėtė, na gal tai toks likimas laimingas jos, bet jei katinas gyvena tik namuose, ko gero, neskiepyčiau
Jurate_vnf (2014-11-18)
Dar viena "didelė" paslaptis - pasiutligės skiepas katinui veikia/galioja 3 !!! metus, todėl skiepyti nuo pasiutligės, einantį į lauką katiną, pakanka vieną kartą/per tris metus. Skiepas nuo kalici veikia apie pusę metų, panleukopenijos panašiai, arba metus, priklauso nuo skiepo gamintojo. Šunys nuo pasiutligės vakcinuojami kasmet, kodėl, nežinau. Vėžiniai dariniai injekcijos vietoje gali susidaryti ne būtinai nuo skiepo, tai gali iššaukti, sakykim, convenija, ar kaip ji ten, tai agresyvus antibiotikas, vartotinas labai saikingai ir tik ypač išimtinais atvejais.
Modeliukas (2014-11-18)
Mune58, guziukas po skiepų yra normalu . Jei jau palyginote su vaikais, jiems taip pat po skiepo gali dūrio vietoje kurį laiką laikytis "guziukas", t.y. patinimas :). Bet šiaip ir aš nesu skiepų fanatė. Jei gyvūnas eina laukan ar kontaktuoja su kitais gyvūnais - taip. Bet jei vienas gyvena bute... O lėkimo skiepyt nuo 2 mėn. išvis nesuprantu, nors gyvūniukas auga vienas.
Mune58 (2014-11-18) (foto)
Amarile, ko gero, skiepų žąla yra ta, kad iš karto gyvūnai skiepijami kompleksine vakcina (kaip straipsnyje paminėta). Juk vaikai skiepyjami ne visa skiepų puokšte kartu, o iš eilės pagal jų amžių. Kas liečia skiepus nuo pasiutligės, kažkodėl laukiniai gyvūnai neskiepijami, o tik sterilizuojami ir paleidžiami į laisvę. O vat naminius globojamus čiepijam visus iš eilės. Aš asmeniškai už tai, kad būtų skiepijami nuo pasiutligės tik tie katinėliai, kurie išleidžiami į lauką, o ne tie, kurie gyvena butuose. Tarp kitko, prieš mėnesį paskiepijau savo globotinukus ir pas vieną iš jų (gal po savaitės) glostant užčiuopiau guziuką ant nugarytės. Tai tikrai buvo nuo skiepo. Tai pirmas atvejis, kiek esu vežusi skiepams. Dabar kai glostau, neužčiuopiu. Tfu, tfu, tikiuosi viskas gerai.
Amarile (2014-11-18)
Teko skaityti holistinių veterinarų pasisakymus apie didžiulę skiepų žalą. Ne šiaip pasisakymus, o ilgametės praktikos išvadas. Tie augliukai nuo skiepų su "išeitimi' - kojos amputacija - pernelyg jau paplitę. Siaubas. Pvz., mano Demeteris kažkaip būtent po skiepų apsirgo ne viena liga, nors prieš tai buvo sveikas, tik traumuotas, katinas. Manau, ne atsitiktinai dėl skiepų (žmonių) vyksta tokios aršios diskusijos. Tai kyla ne be pagrindo.
Murmt (2014-11-17)
Problema ne skiepas kaip toks, o baltyminis pagrindas, kuris naudojamas - buvo ištirta, kad nuo vienokio pagrindo gali susidaryti tie vėžiniai gumbeliai, nuo kitokių - ne. Rekomenduojama skiepyti į šlaunį tam, kad jei kas, būtų galima amputuoti visą koją, nes iš sprando zonos išoperuoti dažniausiai neįmanoma. Tai nereiškia, kad skiepai - vienareikšmiškai blogis, ypač čia besilankančios publikos katėms, globėjai/šėrėjai/savanoriai juk su tiek neaiškios sveikatos būklės kačių susiduria, maža ką saviems užnešti gali.
Tipsiukas (2014-11-17)
Man šiemet kažkas užėjo ir aš nepaskiepijau savo 7 metų katino, nors iki tol tvarkingai kasmet gavo skiepuką. Bėda ta, kad jis vienintelis iš maniškių eina į lauką. Bet kažkur perskaičiau, kad jei gyvūnas 5 metus iš eilės tvarkingai buvo skiepytas, jo skiepyt nebereikia. Tai ir surizikavau. Kiti mano katinukai dar jaunučiai, gavę praktiškai po vieną-du skiepus. Ir jau artėja jiems metas skiepytis, bet mane stabdo vienas dalykas. Kai susirgo maru mano Nifnifukas, užsikrėtė ir persirgo iš likusių tik vienintelis Tipsis, kurio skiepas buvo "šviežiausias", nors kai aš labai bijojau, kad jie susirgs, mane tikino, kad mažiausia galimybė užsikrėsti būtent jam, nes atseit skiepas dar labai aktyvus. Taip ir gyvenam, šiemet neskiepyti. O dabar dar paskaičiau ir nežinau ar skiepysiu... Blogiausia, kad tas dičkis į kiemą vaikšto.
Simaa (Tautmilės prieglauda) (2014-11-17)
Aš kiek žinau, jog įrodyta, kad ne būtinai nuo skiepų, o nuo bet kokios injekcijos. Todėl rekomenduojama visas injekcijas atlikti į galinę kūno dalį, ties šlaunimis.
Tasmanija (2014-11-17)
Tai gydytojai tiesiai šviesiai sako, kad augliai atsiranda nuo skiepų ir toliau skiepija kitus katukus? :|
Simaa (Tautmilės prieglauda) (2014-11-17)
Turiu ir aš tokią bėdą su savo asmeniniu katinu. Liepos mėnesį pastebėjau guziuką ant sprando, labiau link mentės. Kadangi mano katinas ne iš meiliųjų, per dažnai neglostomas(jis nenori), tad guziukas jau pasimatė per kailį. Tuomet nuvežus ir apčiupinėjus guziuko ,,kojytes'' buvo aišku, kad tai navikas, nuo skiepo, ir neoperuojamas, nes visiškai prisitvirtinęs prie mentės raumens. Apie biopsiją, buvo daugiau nuomonių auglio nejudinti ir nebadyti, nors dabar įrodyta, kad įdūrus jis negali supiktybėti ar išsisėti...kiti teigė, kad reikia žinoti, nors nuo to nelabai kas keisis, bet aš nusprendžiau nejudinti jo. Šiuo metu mūsų guzas tikrai didelis, leidžiu deksametazoną, nes tinsta kojytė, matyt kažkur užspaudžiama limfagyslė...Jeigu tada būtų pasakę, kad galima operuoti, gal būčiau operavus, nes mes nelabai turėjome pasirinkimo, nebent gailiuosi, kad tada nepagalvojau išvis apie kojytės amputaciją, dabar jau per vėlu. Čia mano nuomone ir gyvenimas su tokiu katinėliu. Po deksos jam labai pagerėja, tačiau tai labai laikina ir ne visada galima naudoti. Kartais gali pristabdyti augimą, tačiau tai vėlgi, labai individualu. O po operacijų tikrai tikimybė didelė, kad ataugs iš patirties susidūrus...
Goda Smilgė (Naminukai) (2014-11-17) (foto)
Realista, nežinau, ar Jūsų atvejis toks, bet mums teko atsisveikinti su savo katinėliu Mikučiu dėl guzo tarp menčių. Tiesiog vieną dieną pastebėjome, jog toje vietoje plaukai tarsi pasišiaušę (katinėlis buvo sieloje laukinukas, paliest buvo įmanoma tik prie maisto), tad pastebėjome tada kai pasimatė vizualiai. Nuvežus į kliniką, darė rentgeną, auglys buvo įaugęs į raumenis, operuoti atsisakė, nes pasakė jog jis vos išoperuotas tiesiog atauginės ir gali išplėšti siūles net nespėjus joms užgyti. Ką gi, pamaniau, neoperuoja čia, išoperuos kitur (negalėjau suvokti ir priimti minties jog viskas, nieko nebeįmanoma padaryt). Neoperavo ir kitur. Visur išgirdau tą patį, kad jei jis būtų kaip atskiras darinys, operuoti būtų galima, bet jei susijungęs su raumenų audiniu, tai jį išeitų nupjaut tik paviršutiniškai, o "šaknys" tai liktų, jis kiltų toliau. O toliau viskas vyko greitai- auglys augo, sprogo, atsivėrė žaizda (aš vis dar netikėjau, kad šiais laikais dar būna kažkas, ko negalima sustabdyt), bandžiau gydyt. Turėjom atsisveikinti anksčiau, bet nepajėgėm. Vežėm "migdyti" paskutinę akimirką. Tokia ta mūsų patirtis. Jei grąžinčiau laiką anksčiau būčiau pakeitus tik vieną- nebūčiau leidus to guzo minkyt, traukt skysčius ir daryt biopsijas, nes būtent po to jis pradėjo augti milžinišku greičiu, tarsi tie lietinėjimai tik paskatino. Ir aišku vengti vitamino B (jis skatina auglių augimą).
Realista (2014-11-17)
Jau geriau būtų pieno liaukų auglys, tokie, anot veterinarės, pakankamai sėkmingai operuojami. Mūsų atveju kiek sudėtingiau. Jei kas susidūrėt su tokiais augliais, labai labai lauksiu Jūsų patarimų ir pasidalinimo patirtimi. Laukiu biopsijos rezultatų ir tikiuosi paties geriausio, tuo pačiu ruošdamasi blogiusiam, priimti žiauriai sunkų sprendimą, operuoti ar ne, nes abu variantai turi daug rizikos.
Realista (2014-11-17)
Sveiki. Rašau, kad jei kam taip nutiks, žinotumėt, o taip apt turėtumėt galimybę rinktis. Man labai trūksta informacijos, tai gal kam padėsiu. Po apsilankymo pas keturis veterinarus rezulatas toks: biopsiją galima atlikti ir neišpjovus auglio, imama su švirkštu. Tai atlieka Toto klinika ir Jakovo klinika (dėl šios klaustukas, nes man sakė, kad jie teikia tokią paslaugą, bet kai pas juos lankiausi ir paklausiau apie tokią galimybę, ten dirbantis veterinaras tai paneigė). Skiepai sukelia vėžį, jei tiksliau - skiepas nuo pasiutligės, visi veterinarai tai patvirtino, sakė, kad yra atlikti tyrimai ir tai įrodyta. Čia straipsnis apie skiepų žalą, jei kam įdomu: http://www.orientalai.lt/str_vakcinavimas2.htm Veterinarė sakė, kad tų gyvūnų, kurie neišeina į lauką ir neturi kontakto su kitais gyvūnais, ji nepataria skiepyti.
Realista (2014-11-14)
Jetau kiek likimo draugų... geriau mūsų tokių būtų kuo mažau... Aš su kate iš pradžių apsilankiau Jeruzalės klinikoj pas Eleonorą, o paskui Jakovo klinikoj pas Edmundą. Abu pasakė lygiai tą patį, kad pagal tai, kaip atrodo auglys, greičiausiai jis piktybinis, kad biopsiją įmanoma paimti tik išpjovus, ir abu patarė neskubėti su operacija. Jei auglys didės, pūliuos ir pan., reikės pjauti. Prieš operaciją darytų kraujo tyrimus ir plaučių rentgeną ar nėra metastazių. Aš kol kas esu neigimo stadijoj... Katė jaučiasi gerai. Man tik keista, kad iškart nedarė tyrimų, kad ir to paties rentgeno... Diagnozuota praktiškai tik apčiuopos būdu. O gal tikrai neverta jų dabar daryt ir kankint su jais katės, jei reikės operuoti, tada ir padarys... visai pasimetusi esu
Virgau (2014-11-14) (foto)
nezinau kokios vetu galimybes daryt tyrimus,bet vezys nustatomas tik paemus medziaga is auglio.Tai nera sudetinga operacija.Bet pasikartosiu,nezinau ar vetai turi galimybes daryt tokius tyrimus.
Cherry (2014-11-14)
Čia kiek žemiau Avilija paminėjo metastazes plaučiuose. Ar yra būdas nustatyti, kokios kilmės rentgeno nuotraukoje matomos dėmės (ar šešėliai) plaučiuose? Man sakė, kad lyg ir ne, galima tik spėti, remiantis ligos istorija ar pan., pvz., kad yra jau operuotas navikas.
AisteIgn (2014-11-14)
nu jo, o aš savo Pavaročiui suplojau keletą šimtų Jakove už tą superdiagnostiką, ir diagnozuoti jie nesugebėjo. Jau vėliau paaiškėjo, kad teisinga diagnozė vitik buvo Vaidos klinikos pirminė diagnozė, kurie beje turi "tik" rentgeną. Taip kad verčiau palinkėti papulti pas normalų vetą, o ne pas aparatus. Jau verčiau pasiklausinėkit pavardžių, kas specializuojasi tokiuose atvejuose, o ne kas kiek aparatūros turi, bus daugiau naudos... Geras specialistas, jeigu jam reikės konkretaus tyrimo, tiesiog nusiųs į kitą kliniką to konkretaus tyrimo.
Linari (2014-11-14)
Vėlgi, paprašysiu neįsižeisti Colombos, bet jei vėžys diagnozuotas pas Vidą, Justiniškių klinikoj, spėju tai daugiau ''šamanistinė'' diagnozė. Nes ta klinika neturi jokių priemonių tokio pobūdžio diagnozėms. Baisiausia, kad rimtų ligų ''diagnozės'' nustatomos iš kažkokių išorinių simptomų, paklausius fonendoskopu, paėmus kraują. Ir tuomet skiriamas gydymas. Bet tai taip apgaulinga.... Daug metų lankiausi pas Vidą su visais savo gyvūnais. Kai reikdavo paskiepyti, susižeisdavo ar pan.nesunkiais atvejais. Visiem sakiau, kad ten- labai gero specialistai. O išvada mano galvoj susiformavo, nes ten mano gyvūnai nejausdavo streso, kažkaip mokėdavo ten Vidas juos užliūliuot. Deja, viskas apsivertė, kai susidūriau su sunkiu savo mylimo gyvūno susirgimu ir kai viskas, kas buvo ''diagnozuota'', buvo neteisinga. ''Gydymas'' taip pat - iššaukė komplikacijas, kurios katinukui buvo galutinis nuosprendis. Ir net paskutinę jo gyvenimo dieną jis gavo skausmingą adatą tarp šonkauliu iš Vido, taip tikintis iš ''pleuros išleisti skysčių''. O pleuroj jo tiesiog nebuvo. Duso katytis nuo skysčių plaučiuose. Bet Vidas iki pat galo tai neigė, žiūrėdamas į kitoje klinikoje atliktą rentgeno nuotrauką (mat Justiniškių klinika net rentgeno nemato reikalo turėti...). Nuo šiol renkuosi tk klinikas, korios gali atlikti normalią diagnostiką ir žmones, kurie moka tyrimus skaityti. Aišku, visi daro klaidų, bet tokios klinikos kaip Justiniškių ar Senamiesčio klaidas daro daug dažniau, nes neturi būtinų priemonių diagnostikai ir gydymui. Atsiprašau, kad išsiplėčiau. Tiesiog skauda prisiminti ir labai nelinkiu išgyventi kitiems to paties.
Avilija (2014-11-14)
pritariu Zet, svarbiausia bendra katės būklė. Mano kalytei operacijos metu buvo 10 m., bet ji buvo (ir dabar dar yra) aktyvi, tad metai tikrai ne rodiklis. Garantijos, kad operacija bus sėkminga niekas neduos, kad po operacijos augliukas neatsinaujins ar neatsiras kitas, irgi. Tačiau man laukti ir stebėti kaip augliukų daugėja ir jie didėja nieko nedarant buvo baisiau. Prieš nusprendžiant operuoti ar ne svarbu žinoti ar nėra metastazių, ypač plaučiuose, taip pat padaryti kraujo tyrimus - svarbu kepenų inkstų rodikliai ir žinoma ištirti širdį. Sėkmės jums :)
Zet (2014-11-14) (foto)
7 metai katei nėra daug... Čia gal daug svarbiau bendra katės būklė bei auglio pobūdis, 'piktumas'. Jei problemą įmanoma išsręsti tiesiog pašalinus auglį (nėra metastazių ir t.t.), geriau taip ir padaryt, o jei operacijos sėkmingumas ir prasmingumas labai abejotini... Belieka susitaikyti su realybe
Polio-mama (2014-11-14)
Daivute, o kokiu būdu Miglai tas vėžys diagnozuotas? Echoskopija? Rentgenas? Biopsija?
Colomba (Lesė) (2014-11-14)
Realista, aš savo vėžinukę gydau pas gyd. Vidą iš Justiniškių. Miglai irgi vėžys, bet žarnyne, tačiau jinai trepsi sau patenkinta po namus ir jai vienodai visos diagnozės. :)
Polio-mama (2014-11-14)
Realista, o kokie gydytojai diagnozavo vėžį? Jakovo klinikos gydytojo pavardės neatsimenate, o pirmoji gydytoja? Tuo pačiu labai noriu palinkėti stiprybės ir atsižvelgti į veterinarų rekomendacijas. Turiu panašios patirties - baisiai skambanti diagnozė, veterinarų pasiūlytas sprendimas, mano nenoras jai tikėti, desperatiški bandymai kažką pakeisti ir... supratimas, kad veterinarai buvo teisūs. Žinoma, kiekvienas atvejis yra skirtingas, todėl skirtinga ir mūsų visų patirtis bei jos sąlygoti patarimai. Šiaip ar taip laikykitės abi su katyte.
Realista (2014-11-14)
Labai labai ačiū visiems, kas parašėt, net nesitikėjau tiek daug patarimų :) Su gyd. Kvikliu esu susidūrusi, nebenoriu pas jį. Nesulaukusi visų Jūsų patarimų, nuvežiau į Jakovo kliniką. Tik ne pas Saulių, o pas kitą gydytoją. Bet Sauliaus pavardę įsidėmėjau, manau dar apsilankysim pas jį. Deja, bet antrasis veterinaras pasakė tą patį, ką ir pirmoji... Katė turi auglį, ir pagal jo konsistenciją, paslankumą ir t.t., greičiausiai piktybinis. Ir dar sakė, kad greičiausiai tai skiepo nuo pasiutligės šalutinis poveikis. Sakė, kad buvo atlikti tyrimai ir įrodyta, kad gali sukelti vežį. Jie nebeskiepija tarp menčių. Rašau tai, kad žinotumėt, ir pasaugotumėt savo augintinius... Net nežinau ar operuot tą auglį, ar ne... Katei apiee 7 metai... kol kas sutarėm, kad porą savaičių pastebėsim, ar nedidėja. Klausau kiek pragyvena su tokiais augliais, tai nelabai gerai nuteikė...
Lika_B (2014-11-13)
Pas mano suni buvo guziukai ant sono, operavo gyd. Linas is Jakovo, jau 3 metai po operacijos viskas gerai, katei kuriai 16 metu operavo pieno liauku augliukus gyd. Linas is Jakovo jau puse metu po operacijos, kolkas viskas gerai, Saulius Laurusevicius susivo mano suniui nosi ir labai graziai gavosi , gabaliukas nosies prigijo ir dabar grazi nosite.
Cherry (2014-11-13)
Guziukas ant sprando (tik dabar perskaičiau) gal net nebūtinai pieno liaukų darinys, ar ne?
Avilija (2014-11-13)
na aš pasiūliau tuos gydytojus, kuriuos po ilgų (daugiau nei pusę metų) svarstymų, ieškojimų, skaitymų, klausinėjimų, apsilankymų konsultacijose pasirinkau būtent kaip labiausiai patyrusius pieno liaukų auglių specialistus.
Vale (2014-11-13)
Sveiki, gal kas žinot kur dabar dirba Asta Liaukytė iš Naujininkų vet.klinikos.Iš ten išėjo ir nebežinau kur ieškoti, labai gera gydytoja. Atsiprašau, kad nevisai į temą.
Friske (2014-11-13)
Na, manau, kad siūlomi tie gydytojai, kurie ligoniui, vienu ar kitu atveju, tikrai padėjo. Savo ruožtu galėčiau pasiūlyti Agnę (Jeruzalės gydykla), Aleksandrą (Filaretai) :) :) Diagnostiniais aparatais pirmauja Jakovo klinika.
Linari (2014-11-13)
Atsiprašau Reges, bet nemanau, kad Kviklys būtų tinkamas veterinarijos gydytojas tokiems atvejams. Jis puikiai moka bendrauti su klientais, juos įtikinti ir paimti iš jų pinigus, tačiau vienas žmogus negali būti visų sričių specialistas: ir komersantas, ir chirurgas, ir okulistas, ir kardiologas ir t.t... O jis būtent toks ir yra savo klinikoj, nes kaip veterinaras dirba vienas. Apskritai į tokio pobūdžio klinikas negalima net žiūrėti, kai yra rimtesni atvejai. Paskiepyti, nublusinti, nukirpti nagus gyvūnui - gal ir taip. Bet kai reikia gyvūną gelbėti ar diagnozuoti rimtą ligą, ši klinika absoliučiai beviltiška (vien jau tai, kad neturi jokios diagnostikos). Ne tik ši, bet tą patį galima pasakyti ir pvz. apie Justiniškių kliniką, kur dirba gal ir neblogi veterinarai, mokantys elgtis tiek su gyvūnais, tiek su jų šeimininkais. Bet, deja, neturi jokios diagnostinės įrangos. Taigi pritariu dėl Laurusevičiaus ir Jakovo klinikos. Ten nors aptarnavimas nemalonus, bet surinkti patys geriausi specialistai šiai dienai ir geriausia įranga tiek diagnostikai, tiek gydymui.
Cherry (2014-11-13)
Įsiterpsiu. Avilija paminėjo būtent tuos, kurie man pirmiausia atėjo mintin. Saulius Laurusevičius ir Rita Žilinskienė.
Avilija (2014-11-13)
Saulius Laurusevičius, jis Vilniuje, Jakovo klinikoje būna trečiadieniais. Jis mano kalytei (tada buvo 10 m.) operavo pieno liaukų augliukus, šalino ne visus, o ant šono esantis sakė nepavojingas ir kol kas stebim. Man jį rekomendavo ir labai džiaugiuosi, kad būtent jį pasirinkau. Rita Žilinskinė, ji, jei neklystu, labiau kačių specas ir augliukus tikrai operavus. Konsultavausi ir su ja, labai išsamiai ir aiškiai viską paaiškino. Operuoti visada rizikinga, bet čia jau reikia žiūrėt koks katės amžius, kokia sveikata bendrai, ar greitai didėja auglys ir t.t.
Realista (2014-11-12)
Oj, atsiprašau, du kartus tą patį įkėliau, puslapis buvo užlūžęs ir galvojau, kad neįsikėlė.
Rege (2014-11-12)
Labai geras veterinaras dirba Senamiesčio vet klinikoje, Liejyklos g. 6. Aurimas Kviklys, tel. 8 699 61265. Prižiūri ir, esant reikalui, gydo visus mūsų katinus ir šunį. Bus darbe sekmadienį.


Komentārus var atstāt tikai reģistrētie lietotāji.


Statistika Tiešsaistē: 140    

Alio.lt | Facebook | MySpace | Draugiem.lv | RSS | Blogger
   

Jaunumi

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentāri

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/