LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lietuva | Latvija | Estija
 
 
 

Skubiai reikalinga globa katytei su 5 dar aklais kačiukais. Globa rasta, prašome finansinės paramos šeimynos išlaikymui! (Kačiukų šeimyna dingo)

Skubiai reikia pagalbos!
Grigiškėse, Šviesos g. po balkonu, raina katė atsivedė 5 kačiukus. Jiems maždaug kelios dienos, kačiukai dar akli. Šalia judrus kelias, priešais krepšinio aikštelė. Katė baikšti. Kačiukus užklojome dėže, katei palinkome maisto, truputį (bet aplink daug katinų, tai jo gal jau ir neliko). Artėja šalti orai ir kačiukai neišgyvens be mūsų visų pagalbos.
Labai skubiai reikia globos!

+370 615 58898, 8 689 73782


„Rainiukas“ VšĮ
info@rainiukas.lt
+370 615 58898, +370 689 73782
LT 56 7300 0101 3075 8928
http://www.rainiukas.lt
Trūkstama parama: 0 EUR
Surinkta parama: 57 EUR
Organizacijos pavadinimas: Rainiukas
Įmonės kodas: 302733794
Banko sąskaita: LT 56 7300 0101 3075 8928
Pavedimo nurodymas:
PayPal sąskaita:

Šaltinis:  „Rainiukas“ VšĮ
Nuoroda į šaltinį: http://www.rainiukas.lt/lt/news/view/id/59881
Organizacija: Rainiukas

Sukurta: 2014-10-17 | atnaujinta: 2014-10-24
Naujienos numeris: 40502
Peržiūrėjimų skaičius: 12121

« grįžti

Komentarai

Moiros (2014-10-25)
Administratoriai pašalino komentarą
KeriFiesta (2014-10-25)
Žinoma, pinigėlius naudokite kitų nelaimėlių gelbėjimui. Šiems nabagėliams nepavyko, bet ir kiti tiek pat laukia pagalbos. Čia tik mano nuomonė.
Moiros (2014-10-25)
Administratoriai pašalino komentarą
Rita R. (2014-10-25)
Lankytojas pašalino komentarą
Cherry (2014-10-24)
Tai kad nė viename komentare nebuvo pasakyta (dar kartą perskaičiau), kad prieglaudos arba savanorės ką nors privalo. Tai, ko nebuvo parašyta, kažkokiu stebuklingu būdu perskaitė kažkurių prieglaudų atstovės ir pačios pradėjo piktintis ir kaltinti paprastas mirtingąsias, kad šios drįsta jas kaltinti ir teisti, nors nieko tokio net ir nebuvo. Tuo tarpu skelbimas su pagalbos siūlymu "praslydo".
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-24)
O kas trukdė komentatoriams imt ir nuvežt Modeliukui arba It į globa šią šeimą? Mums pvz: esamų globotinių vežimas pas veterinarus ir derinimas operacijoms arba paskutinis vizitas, arba anksčiau atsiradęs pagalbos prašymas į kurį skubiai reikėjo reaguoti.
Murmt (2014-10-24)
Visoje diskusijoje labai gerai matosi dvi pusės - viena turinti patirties šeimų gelbėjime, o kita - ne. Tai, matyt, ne šiaip sau taip nuomonės pasiskirstė... Ir labai stebina "reikia pirma imti, o paskui kaip nors su pinigais išsisuksit". Toks jausmas, kad Lietuvoj visi privalomai nuo kiekvieno atlyginimo procentą perveda. Aš globotinį kokį pasiėmusi stengiuosi išlaikyti pati, bet kai susideda maistas/veterinaras/kiti reikmenys, žiūrėk, staiga kokį mėnesį ir už butą mokesčius nebe visus gali sumokėti, jei pasitaikė kokia liga brangesnė. O prieglaudos tokių turi šimtais, ir visiems pinigų reikia, bent kad paėdę būtų. Kai pareiški "PRIVALOTE paimti", kartu turi pridėti "aš padengsiu visas išlaidas, kiek ir kokios jos bebūtų". O jeigu ne, tada reikia tik būti dėkingam, kad išvis kažkas bando suorganizuoti galimybę šeimą pagauti ir priglausti.
It (2014-10-24)
Ne tik svarstyti reikia, bet ir komunikuoti su potencialiais globėjais. Manęs laukinėmis katėmis neišgąsdinsi, globojau ne vieną,bet kad jas globoti reikia patirties ir ne visi pajėgūs - sutinku. Labai liūdna dėl šitos šeimynos.
KeriFiesta (2014-10-24)
Lankytojas pašalino komentarą
AisteIgn (2014-10-24)
moterys, jūs keistos, nu nepykit. Jums aiškina, kad variantus kur dėti galimai laukinę katę reikia apsvarstyti iš anksto, o jūs... Pabandykit įsivaizduoti, jei jūs sutinkate pagloboti (tik prielaida), jums pagauna šeimą, ir paaiškėja kad mamka laukinė, ir ji pasislepia kur nors bute, laisvai paleidus. Ką darysit? prie vaikų neina, vaikai akli, kacka beska, ištraukt iš kokios skylės jūs jos negalite. Kas tada?
Cherry (2014-10-24)
KariFiesta, welcome to the club. Jūs turite teisę tik padėti finansiškai, bet daryti prielaidas, pastebėjimus ar ko nors paklausti, netgi taip mandagiai, kaip Jūs tai darote, jei negalite gaudyti ir neštis namo - ne.
KeriFiesta (2014-10-24)
:(((. Padariau tik prielaidą ir...gavau per galvą.
Cherry (2014-10-24)
Gruodinuk, prašom neįžvelgti mano žodžiuose to, ko juose nėra. Visų pirma, aš nerašiau, ką prieglaudos privalo ar neprivalo daryti. Antra, nesakiau, kad Gintarėlė ar kas nors kitas privalėjo paimti šeimyną. Mano komentare buvo ne priekaištas, kaip Jūs kažkodėl teigiate, o priminimas, kad It buvo siūliusi globą be jokių sąlygų dviem ar trim mėnesiams, bet tas siūlymas galbūt liko nepastebėtas. Ar vežti į Kauną, ar į Anykščius nebūtų didelio skirtumo, nebent yra kitų aplinkybių. O kad kai kurie savanoriai neslepia esą pranašesni už paprastus mirtinguosius, tai jau kita kalba. Bet nereiktų matyti priešų ten, kur jų nėra. Taksai - tik išankstinis atsakymas į neabejotiną repliką "tai kodėl pati nepaimi". Nepaimu, nes taksės sumedžiotų kačiukus ir pačią katę vos juos pamačiusios. Todėl nei vieno, nei dvidešimties paimti negaliu ir nerizikuosiu. Bet aš manau, kad Jums kliūva ne tai, kas pasakoma, o tai, kas tai pasako.
Modeliukas (2014-10-24)
KeriFiesta, jūs irgi gal padėtumėte pagauti " nelaukinę" Druskio gatvės juodukę, tris kartus per metus po balkonais ir laiptais vedančią po 5 kačiukus stabiliai? Gauoma geri 3 metai, visų prašome padėti, bet kas ir sutiko daugiau jau nebando. Gal surizikuokit, juk vaikus atvirai veda, na, visai "nelaukinė" !
KeriFiesta (2014-10-24)
AisteIgn, o man nejuokinga, nes niekas iš čia diskutuojančių jos nematė, o aprašoma daugybė priežasčių, lyg tikrai būtų žinoma, kad jinai laukinė. Niekas to nežino ir ko gero nebesužinos :(.
AisteIgn (2014-10-24)
nu man tas žinojimas iš anksto, kad katė nelaukinė, arba gal tik pusiau.... :/
KeriFiesta (2014-10-24)
Beje, o kas nustatė, kad jinai laukinukė? Laukinukės yra gudrios ir tokioj atviroj vietoj paprastai vaikų neveda (nesu katyčių žinovė, bet tikrai taip manau).
Virgau (2014-10-24) (foto)
o kas cia toks durnas rase kad nebus jokiu islaidu???dabar,siuo metu kate zindo mazylius,kai bus saugioj vietoj galima rinkt lesas ir planuot eiga...cia tas pats kaip per avarija nukentejusiam siulyt eit pas seimos daktara,kad suplanuotu gydyma ir tyrimus.Yra extriniai atvejai,kurie negali laukt planavimo.Lygtais Zmones neparemia,nepaaukoja, ypac maziukams pypliukams....
Guste.mi (2014-10-24) (foto)
nežinau, iš ko jūs išskaitėt, kad neverta gelbėti, nes tokios minties nebuvo ir nieko panašaus nerašiau. Gelbėti verta, mažyliai gi nuostabūs ir nekalti, kad atsidūrė tokioj situacijoj ;) Rašau tik, kad reikia gerai apgalvoti, gerai pasiruošti ir pasiruošti įvairioms situacijoms, neužtenka globos savaitei, neužtenka 200 lt (teigiant, kad jiems nereikės jokių išlaidų) ir pan.
KeriFiesta (2014-10-24)
Guste.mi, perskaitykit atidžiai pati ką parašėt. Pagal Jus išeitų, kad šios laukinukės visai neverta buvo gelbėt, nes tiek daug nurodėte priežasčių :(. Esu tikra, kad čia tik Jūsų asmeninė nuomonė - prieglaudų savanoriai manau galvoja kitaip.
AisteIgn (2014-10-24)
o tas "jokių išlaidų" tai išvis.... aš viena galiu pasakyti, čia galima taip sakyti, tik jei viskas paduota ant padėkliuko. Maistas (maitinanti mamka ryja tonomis, o vaikai beje irgi gan greitai pradeda patys valgyti ir jiems viskas skanu, visko nori, nes jie auga), kraikas (šeima irgi šika tonomis, atsiprašant), nuparazitinimo priemonės - kad ir kas visa tai pirktų, globėjas ar organizacija iš kažkieno lėšų. Gerai, jei nesuserga niekuo, tfu tfu tfu. Na, aš šeimų daugiau neberizikuosiu imti, visom prasmėm... nei vietos tiek, nei tokių pinigų.
Mune58 (2014-10-24) (foto)
nes šitos katės nei jos leliukų tikrai nerasite, jau kažkas jiems padarė chiri, chari, neabejoju:(
Moiros (2014-10-24)
Administratoriai pašalino komentarą
Mune58 (2014-10-24) (foto)
ir po visų litanijų išvada: baikit gelbėti laukines kates. Juk šitiek meilūnių, glaustūnių bastosi, ieškodamos pagalbos. O jeigu pagavote - nugalabyt, kad ir su visu kraičiu. Basta.
Guste.mi (2014-10-24) (foto)
Lengva čia dabar visoms pasvaičioti, kaip būtų, jei būtų. Jums atrodo paprasta paimt katę su leliukais ir nuvešti kažkam savaitei, tada rasti kitą globą ir vežti vėl kitiems..? Nėra taip paprasta, kaip atrodo. O kas jei dėl streso, vežiojimo ir pan. katė atsisakys vaikus maitinti? Tada nebebus taip, kaip Jums atrodo - "jokių išlaidų nereikia,juk katė-mama maitina", kas tada apsiimtų mažylius išmaitinti? vėl ieškoti naujo globėjo? Negi sudėtinga? Todėl kiekvieną kartą, turi būti viskas gerai apgalvojama. O žinot, kiek kartų globėjai persigalvoję skambina ir sako - "pasiimkit katę, ji visiškai laukinė!", nors būna paaiškinama, kad ji gali bijoti ir pan. Kur tada būtų reikėję katę su leliukais dėti? Kodėl buvo kalbama, kad katė laukinė - gal todėl, kad buvo ruošiamąsi viskam, nes neaišku, kokia ten situacija iš tikro. Siūlot narvą pasidaryti ipatiems - o Jūs nepagalvojot, kad savanoriai po darbo lankydami turimus globotinius, nebeturi laiko nei parduotuvėse medžiagų pirkti, nei matuoti, nei dar statyti narvo - ar suprantat, kiek tai užima laiko? Juolab jei narvas medinėm pertvarom, kur paskui jį dėti - kaip išdezinfekuoti? Juk nežinia, kokios būklės mažiai su mama ir kokių ligų gali atnešti. Tai paskui narvą išmesti..? Paėmiau kažką iš SOS'ų katę (nors ji buvo išgelbėta, turėjo narvą), kuriame būdama laukinė nesidaužė, bet o žinot - ji visus savo "reikalus atliko ten, kur guli, guolyje, šalia leliukų. Ir žinot dar - ji nustojo maitinti. Gerai, kad tuomet turėjau galimybę laukinę katę su mažiukais įkurdinti vonioje, kur ji vaikščiojo laisvai, turėjo dėžę pasislėpimui, kai ateidavom į vonią. Vaikus išmaitino. O jei niekas nebūtų galėjęs jos paimti?.. Nekalbu apie tai, kad vaikai paaugę susirgo grybu ir gydymas buvo ilgas ir nuobodus iri deja, tai užtruko ne kelis mėnesius. Ar visi globėjai gali suteikti tiek laiko? Ar lengva paskui rasti kitus globėjus, kurie paimtų sergančius (juk dažniausiai globėjai turi savų augintinių, o jų sveikata niekas nenori rizikuoti).
Mune58 (2014-10-24) (foto)
oj, persiprašau - triušinis, bet ne šunų metalinis, tinkantis visokio charakterio kacams.
AisteIgn (2014-10-24)
kodėl "buvo", yra, ne žiurkinis, jokia žiurkė ten neužsilaikytų, išlįstų laisvai
Mune58 (2014-10-24) (foto)
Aiste, pas jus buvo tikriausiai žiurkinis narvas. Jo durelės be jokio kabliuko, tik lengvai užsispaudžia. Apie tokį laukinei katytei net minčių negali būti.
Moiros (2014-10-24)
Administratoriai pašalino komentarą
AisteIgn (2014-10-24)
aš sakau apie naminę, kad ji davėsi taip kaip Irenos aprašyta laukinė Debesija, du kartus išspyrė duris ir išlipo, teko rišti duris (narvas mėlynu dugnu). Kaip elgtųsi šita, niekas nepasakys, kol katė neatsidurs narve. Gal kas nori savo namuose pabandyti?
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-24)
Baisu, kad kas į kokį šulinį nebūtų sumetęs :-/ ar dar kur nors......
Mune58 (2014-10-24) (foto)
o kodėl ji laukinė? o todėl, kad lauke gyvena:D Jeigu būtų patupdyta į narvą, man rodos, niekur ji nebėgtų nuo savo leliukų.
AisteIgn (2014-10-24)
bet prieglaudos turėjimas neišsprendžia problemos naujagimių šeimos atveju, nes ten patalpinti tai beveik tolygu tokią šeimą pasmerkti. Irena :) Naminė mamulė iš Grindos darė beveik tą patį atsidūrusi narve pirmas porą dienų. Nereikia būti ir laukinei, užtenka laisvės praradimo pojūčio....
Mune58 (2014-10-24) (foto)
aš gi staliaus duktė:D Bet iš tikrųjų, kai prispiria bėda, tai tada sukiesi kaip išmanydamas. Man reikėjo suktis, nes nėštukė būtų nelaukusi:(
Mune58 (2014-10-24) (foto)
jau nebe pirmą kartą skaitau: Rainiukas neturi prieglaudos, ML neturi prieglaudos". Bet tai yra pačios organizacijos pasirinkimas. Ar nieks jums neišnuomoja? Man atrodo, kad taip patogiau, nes nėra kasdieninės gyvūnų priežiūros, nereikia mokėti už nuomą, už paslaugas (elektrą, vandenį), kadangi gyvūnai išskirstyti pas globėjus. Bet iš kitos pusės prieglauda turi pliusą, nes čia dirba nepalyginamai žymiai mažiau savanorių, ko labiausiai organizacijos ir stinga.
Moiros (2014-10-24)
Administratoriai pašalino komentarą
Modeliukas (2014-10-24)
Mune58, bėda ta, kad dažnai savanoriai neturi ne tikro,ar savadarbio narvo, o jau vietos nebėra kur jo statyti. Skamba apsurdiškai, bet taip yra. O savadarbį darytis ne kiekvienas ir sugeba, čia jau darbščiųjų ir išradingųjų klubas.
AisteIgn (2014-10-24)
Vitalijau, gali būti, kad vieną kažkas pasičiupo, o kitus visgi persinešė, tik abejoju kad neštųsi iš po vieno balkono po kitu, gal kur į kokį plyšį vis dėlto..Na, čia tokia durna viltis.
Mune58 (2014-10-24) (foto)
o jūs galvojat, kad naktimis šunys nelaksto? Juk ir jie galėjo ne tik leliukus, bet ir katę nugalabyt:( Kas liečia narvo neturėjimą, aš pati nusipirkau pagalių, tinklo, vinių, vyrius, kabliuką ir susikaliau narvą (medžiagos 100 Lt), kai jo man extra reikėjo. Va, dabar jau antras mėnuo, kai juo naudojasi 2 globotiniai, kol kas nei vienas iš jo be mano leidimo neišlindo.
Gruodinukas (2014-10-24)
Cherry, o gal tikrai kaip kartais mažiau galima kalbėti, kai išeina tik priekaištą pasakyti ir pasiteisinimą taksų tema. prieglaudos pasiteisinimas, kad turi 150 šunų arba globėjo, kad turi 8-20 kačių BUTE, aišku, yra per menkas. nes jie "privalo".
Gruodinukas (2014-10-24)
virgau, ar jūs tikrai nematote, kad per tą laiką prieglaudos ėmė šunis, kates, kales, jauniklius, bet TAIP, taip jau sutapo, kad ne šiuos. ar jie kiti menkesnės vertės? jo, menkesnės, nes "mums liūdna dėl būtent šitų".
VitalijusS (2014-10-24)
bet kaip lavonelis atsidure nuo to balkono mazdaug 10-15 metru atstumu nuo to balkono po mashina? pabego? jie dar nevaiksto? pamete ir paliko? netikiu...gal vaikai istampe o mama sustresavo kur pasislepe...cia daug gali buti N...o mes apejome visa rajona kiekviena balkona ir kruma...nera...reikia vietiniu pagalbos kad stebetu gal pasirodys
AisteIgn (2014-10-24)
nes kad persinešė, aš beveik neabejoju..
AisteIgn (2014-10-24)
na, dabar jau galit burbuliuot kiek telpa, bet gal kas galėtų nuvažiuoti paieškoti, gal pavyks rasti kur persinešė?
Cherry (2014-10-24)
Be jokios abejonės, "paprasti piliečiai" turi teisę tik remti finansiškai ar kaip nors kitaip, bet jokiu būdu negali pasakyti jokio žodžio, kurį savanoriai galėtų interpretuoti kaip priekaištą ar, kas dar blogiau, burnojimą... prieš tuos, kurie aukoja viską... net jeigu tai ir nėra kritika, vistiek tokios teisės "piliečiai" neturi. Suprantama, šventa yra šventa.
Virgau (2014-10-24) (foto)
as jau seniai lankausi GG,prisiskaicius tu istoriju,avralu...bet va kad taip ant plyno lauko katele savim pridengus naujagimius akivaizdziai saukiasi pagalbos,o jos vis ner tai del to tai del ano, maciau pirmakart.Na nors koks krumelis,kokia dezele...ir kodel cia butinai turejo Rainiukas ta kate gelbet,kodel negalejo kas nors atsiliept is kitu organizaciju.Na tiesiog visiskai jokio narvo sitai nabagei neatsirado niekur ir tuom viskas pasakyta.Ner krauju,ner puliu,ner brangiu operaciju...
AisteIgn (2014-10-24)
tikriausiai
Edda (Gyvunugloba.lt) (2014-10-24)
Tai naudojantis pateiktu globos pasiulymu viena is tu seimu galima i Anykcius ir vezti.
AisteIgn (2014-10-24)
o čia naujausias, Kražių g. http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.40579
AisteIgn (2014-10-24)
na, tų avralų jau tame tarpe yra sočiai naujų prikelta, į kuriuos niekas nereaguoja ir niekas negaili. Valakampių kačiukai, "Trijų pušelių" kačiukai, Durpių gatvės šeima (mama Avytė), Nemenčinės plento naujagimių šeima ir t.t. ir t.t.
Gruodinukas (2014-10-24)
bet gal buvo sureaguota į kitus? ar normalu teisti (atseit "liūdėti", bet patikėkit, kas turi bent kiek susivokimo - tai yra druska ant žaizdos, o ne šiaip nekaltinantis liūdesys), kad savanoriai nepersiplėšė perpus ir nuvažiavo gelbėti ne vienų, o kitų?.. kas priekaišto pagrindas - 2 proc.?? jums neatrodo, kad tai nežmoniška ir gėdinga? man atrodo. o tūkstančio kitų šeimynų, kurių nieks nenufotkino, nenorit pagedėti? tokių tikrai Lietuvoje pilna, jei norit, pereisiu per kiemus Naujamiestyje ir prikelsiu rytoj krūvą avralų.
Cherry (2014-10-24)
Atsiprašau, kad kišuosi iš anapus monitoriaus, o neinu ieškoti kačiukų, gal ką praleidau komentaruose, bet priminsiu Modeliuko siūlymą jau spalio 17 d., kai buvo įkeltas skelbimas: "Galiu priglausti (su tvirtu narvu) iki 27d. Nė dienos ilgiau. Ar kas gali perimt?", o paskui It siūlė globą 2-3 mėn. Paskui buvo daug išmintingų kalbų apie tai, ar katė laukinė, ekspertų nuomonių, svarstymų, kaip elgtis su laukinėm... katė su mažyliais tebegulėjo po balkonu... Čia ne priekaištas Rainiukui ar kam kitam, tiesiog, matyt, nebuvo susiorganizuota, nebuvo susikalbėta. Žinau, kiek dirba Orinta ir kiek gyvūnų turi Gintarė. Tik liūdna ir, kaip Virgau rašė, apima neviltis. Ir kol nepasakyta, kodėl pati negalėjau paimti, atsakysiu, kad negaliu paimti net mažiausio katinėlio - ir negalėsiu, kol turiu taksių.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-10-24) (foto)
Gaila gaila gaila... O ar "Rainiukas" turi prieglaudą? O jeigu ir turėtų, ar tai reikštų, kad ji guminė? Turėtumet gėdos kaltinti. Ne pirmą kartą skaitau komentarus apie procentus ir finansinę paramą... O gal norėtumet perimti VŠĮ veiklą su visu "turtu", dviem šimtais globotinių (nžn, gal dabar jau ir daugiau...), procentais, paramos prašymais, amžinai skambančiu telefonu, laiškais užkrautu paštu, skolomis, dėl kurių nemiegama naktimis, ligoniais, invalidais, kurie greičiausiai niekad neras namų, su tais, kurie gražinami, jau gražinti, kuriems tuoj baigsis globa, kuriuos grąsina užmigdyti ar išmesti lauk "jeigu tuoj pat nepaimsit"... Ir gal užtenka jau apie "paprastus eilinius piliečius", kiek galima tą pati per tą patį. Visi turim ir šeimas, ir darbus, ir asm. gyvenimą, negalima arti 24/7, kad visi būtų laimingi ir patenkinti. Čia jau virė karštos diskusijos panašia tema http://gyvunugloba.lt/lt/help/news.40263 Liūdna, labai liūdna, kad sugebama TIEK kritikuoti ir TIK kritikuoti...
Edda (Gyvunugloba.lt) (2014-10-24)
Bet juk spalio 21 d. seimynai globa neprasydama jokios paramos siule It. Gaila, kad nebuvo sureaguota, nes kelios dienos sioje situacijoje keleta likimu pakeite i nezinomus.
Moiros (2014-10-24)
Administratoriai pašalino komentarą
Virgau (2014-10-24) (foto)
Polio -mama,matyt mane itin skausmingai veikia butent tos situacijos,kur sveika,akivaizdžiai jauna žindanti patelė su vaikiukais....Ne kartą gavau velnių už savo pasisakymus dėl senų ar beviltiškai sergančių gyvūnų gydymus,karšinimus ir sutinku,kad sprendžia tas kas gelbėja,stengiuos savo trigrašio nebekaišiot,statykit jus tas veterinarines ant koju,tegu tik kuriasi ir dirba. Tikrai nesu iš tų jautruolių kuri kaskart apsiverkia pamačius sužeistą,bet va mamelė su vaikučiais kažkaip kala per nervus.:(((
Daina1 (2014-10-24)
Lankytojas pašalino komentarą
Polio-mama (2014-10-24)
Virgau, žinau, kad šiuo konkrečiu atveju tai nei ką pakeis, nei pagerins, nei paguos, bet - juk yra dešimtys ir šimtai, kuriems buvo pagelbėta. Ir tokių tikrai dar bus. Tad gal vis dėl to prošvaisčių yra?
AisteIgn (2014-10-24)
aišku, kad nuvilia, kai dingsta kažkas nesulaukęs pagalbos... o tuo tarpu kažkas mėto katukus į privačių namų ir prieglaudų teritorijas, "be eilės" tskant, iš savo šiltų namų....
Virgau (2014-10-24) (foto)
Jūs teisi Polio- mama.Vsiškas liūdesys,jokių prošvaiščių nebematymas.Matyt jau gana man čia snapą kaišiot...:(((
Dinka (2014-10-24)
Lankytojas pašalino komentarą
Moiros (2014-10-24)
Administratoriai pašalino komentarą
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-24)
Dovanokit, bet buvo galimybė tai šeimai padėti, tikrai liūdna :-/
AisteIgn (2014-10-24)
tokiais atvejais labai pagelbėtumėte pasidarbavusi telefonu, skambindama į prieglaudas, ar kas priimtų, tai irgi gali būti savanoriavimo pvz. - organizavimas. Nors puikiai žinot, kaip nesaugu tokiems mažiems prieglaudose. Ir ar kuri apsiimtų priimt. Su beveik garantuota galimybe užsikrėsti.
Polio-mama (2014-10-24)
Kol temperatūra neužkilo į aukštumas. Perskaičiau ir aš Virgau komentarą. Gal kažką ne taip suprantu, bet neįžiūrėjau jame kaltinimo. Greičiau - liūdesį, besiribojantį su nusivylimu. Tad gal nebeverta mosuoti komščiais? Juolab, "muštynės" šiuo atveju pasibaigė...
Modeliukas (2014-10-24)
Aistė mane aplenkė.
Virgau (2014-10-24) (foto)
ir savo komentaru netaikau konkreciai Rainiukui.Nejau is tu visu organizaciju neatsirado ne vienos,kuri butu įgali priglaust kate.
Modeliukas (2014-10-24)
Naujiena " įstaigos", neturinčios prieglaudos. Procentų , matyt, neužtenka naujiems savanoriams nupirkti, o senieji jau taip užkrauti, kad netelpa į jokias proto ribas.
AisteIgn (2014-10-24)
Virgau, o kur jūs matėt, kad kažkur yra paskelbta apie "Rainiuko" prieglaudą? pas Gintarę namie? "Rainiuko" veikla pagrįsta namų globa, bet kažkaip papildomų vietelių nelabai kas siūlo.
Modeliukas (2014-10-24)
Na, dar kur ant spintos boksui vietos neturi , Gintarėle ;) ? Šypsiukas čia ne vietoj , labai liūdna. Ypač, kai esi kaltinamas be kaltės.
Virgau (2014-10-24) (foto)
Modeliukas,ar as turiu sukurus prieglauda? ar prasau procentu? finansines paramos? ar yra isvis koks nors skirtumas tarp organizaciju ,kurios susikurdamos,isivardindamos lyg ir prisiima kazkokia pareiga ir paprasto eilinio piliecio, kuris neikure jokiu istaigu ir lyg neprivaletu teisintis del to.Na nesukure ir tiek.Zinokit toks užkisinejimas-"o ko nepaemei" nedaro gedos paprastam pilieciui,bet turetu sukelt sioki toki nepatoguma,na menka gedos jausmeli istaigoms,kurios per savaite niekaip nesugebejo pagelbet katei su naujagimiais.
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2014-10-24) (foto)
Na taip "Rodos padejai saugiai,o tada jau šukauk pinigu"... Jeigu nepatingėsite paieškoti tarp GG naujienų, rasite šimtus ir daugiau prašymų, kur apsiimta, pagelbėta, bet šukauk ar nešukauk, bet dėmesio jokio, nebent tik "plojimai" už gerą darbą... Ar čia pasiūlymas "Rainiukui", kurio skolos ir globotinių skaičiai viršyja visas įmanomas ir neįmanomas ribas, ir jo vadovei su visa komanda, kurie baigia nusivaryti nuo kojų su jau prigelbėtais, imti, imti ir dar kartą imti, negalvojant už ką ir iš kokių resursų jais rūpintis... ? Na baikit vieną kartą su tais "rodos"..
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-24)
Virgau, turi 20kačių ir 7 šunis bute? Jei ne tada neturit teisės reikš pretenzijų, kad niekas neima.
AisteIgn (2014-10-24)
kai nėra net narvo šeimai su laukine mamka, tai kur juos padėti? net narvui nėra suaukota, ir tai jau važiavo gaudyti, o kas toliau? kai pagauna, pasidaro jau visai niekam neįdomu, visi atsipalauduoja "uf, saugūs". Pažiūrėkit kaip užsmaugtas "Rainiukas" skolomis. Vieną dieną klinikos net nebepriims daugiau nieko. Nelabai kam tai įdomu, o paskui visi pergyvens, kad niekas net ir ekstrinių ligonių nebegali paimti.
Modeliukas (2014-10-24)
Virgau, nepykite, kodėl nepaėmėte ir saugiai nepadėjote? Visos organizacijos veikia savanoriavimo pagrindu, t.y. nėra kur ir iš ko, arba yra. Ir nėra čia ko akivaizdžiai ar neakivaizdžiai kaltinti. Juolab, kad visai gali būti, kad katė pernešė vaikus. Kartais vistik jos taip daro.
Virgau (2014-10-24) (foto)
savaite o gal ir ilgiau pratupejo kate su naujagimiais po balkonu.Matyt pavargo laukt,kol kazkas gelbes,o gal gyventojai "pagelbejo" kad kaciu kieme neprivistu,skant senoviskais budais issprende problema....:(((Kazko visai liudna pasidare,kad jau tiek visos prieglaudos uzsikisusios,finansiskai nusibaigusios jei vienos kates su naujagimiais nebegali paimt,kuriuos ji, tai yra ta pati kate ir maitina,nereik jokiu brangiu misiniu ar pastetu ar kazkokios superduper prieziuros.Rodos padejai saugiai,o tada jau šukauk pinigu.Tai va,dabar pinigu yra,tik neber tu,kuriems jie paaukoti...
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-24)
Vakar vakare nuvažiavus katės mamos ir vaikučių nebuvo, bet kadangi vėlus vakaras tamsu, galvojome kad gal kažko nematome. Šiandien iš ryto nuvažiavus buvo rastas vienas kačiuko lavonėlis ir daugiau nieko. Apvaikščiota buvo 6 namai po kiekvienu balkonu ir laiptais. Tikėkimės, kad katė mama rado saugesnę vietą. Ačiū visiems aukojusiems.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-23)
Ačiū labai labai už paramą.
Rege (2014-10-23)
+100 Lt iš SEB. Ačiū gelbėtojų komandai. Sėkmės!
V-i-k-a (2014-10-23) (foto)
Bozhe, Bozhe kaip gaila tu visu mazu kaciuku, ir ju mamu, jos taip stengesi apsaugoti ir susyldyti savo vaikus. Negaliu, net sirdis krauju apsipila... salia mano namu irgi mama su 3 mazais kaciukais, o as nieko negaliu padaryti.:(( Vaikstau, maitunu juos, prasyti pagalbos net nedristu, nes matau ir suprantu kad auksciau galvos nesoksi. :(((
KeriFiesta (2014-10-23)
:DDD. Moira, o aš nurodžiau "Kačių šeimynėlei po balkonu". Aiškiai nepataikiau? Manau tiks:).
Moiros (2014-10-23)
Administratoriai pašalino komentarą
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-23)
Ačiū labai labai. Pradžia jau yra. Visai ne daug trūksta.
KeriFiesta (2014-10-23)
+100 Lt vargšiukams iš Swed'o. Ačiū, kad gelbėjat.
Moiros (2014-10-23)
Administratoriai pašalino komentarą
Moiros (2014-10-23)
Administratoriai pašalino komentarą
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-23)
Reikalinga parama: narvas apie 280lt, sausas maistas 120lt, konservai 100lt.
VitalijusS (2014-10-22)
t.y susiskambinam ryte
VitalijusS (2014-10-22)
ok susiskambinau...tikiuosi dar nevelu :(
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-22)
Galim, bet nėra dar narvo didelio. Aš galiu nuo 10val, bet pirma sužinosim ar katė mama yra ten, nes jos kartais nebūna.
VitalijusS (2014-10-22)
tai varom rytoj, kelinta?
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-22)
Ne, Vitalijau.
VitalijusS (2014-10-22)
ar atsirado kas nuvaziuotu?
RITA11 (2014-10-22) (foto)
Reikia šią šeimyna šiandien paimti. Katė-mamytė maitina vaikučius po balkonu, bet dėžutės, kurį juos dengė, jau nebėra. Šalta jiems.
AisteIgn (2014-10-22)
Gintarei, jinai važiuotų gaudyti
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-22)
o skambint Orintai?Pasidalinau FB.
AisteIgn (2014-10-22)
SKUBU, DĖMESIO: 1) reikalingas transportas Vilnius-Grigiškės-Vilnius šeimos pagavimui ir nuvežimui į globa. Labai skubiai, nes darosi vis šalčiau!!!!!!! 2) Reikalingas transportas pervežti maistą šeimai iš Lapkės Danguolei (Modeliukui) (su sukoordinavimu :)). 3) Reikalingas didesnis maisto ir kraiko kiekis šitai šeimynai, kuri savaitgalį išvažiuotų į Anykščius, kad užtektų pradžiai bent savaitei-dviems, o paskui deja reikės iki išlaikymo ir toliau, žmonės kartą per savaitę atvažiuoja į Vilnių, pasiimtų tuo pačiu. 4) Reikalingas didelis narvas, šeimyninis (tas kur virš metro), paskolinti globos laikui arba pinigėliai jo nupirkimui (apie 350 Lt), nes tas kur neseniai pirktas, užimtas bengaliukais iš kitos naujienos.
Lapke (2014-10-22) (foto)
Dovanos "natūra" tinka?;-) Bent jau mamukui sausiuko mėnesio laikotarpiui tai tikrai ukrapštytumėm., dar ir vaikučiams konservukų keletą.
O.V. (Rainiukas) (2014-10-22)
Mielieji, yra globa į šiai šeimynai. Bet globėjus turime aprūpinti maistu, kraiku, vaistais nuo parazitų ir pilnu išlaikymu iki visi kačiukai bus padovanoti, katė mama paskiepyta, sterilizuota, iki atšils orai nebus paleista. Šiuo metu neturime net iš ko kraičio sukrauti į Anykščius. Todėl visų labai prašome prisidėti finansiškai atvežti maistelio mažiems kačiukams - katei mamai, daug kraiko, konservų. Kraikdėžę turime. Vėliau reikės ir mažyliams daug konservukų. Šiuo metu mums labai sunku. Dėkojame.
It (2014-10-21)
Išlaikyti kur?
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-21)
Šeima ne bus gelbėjama nes sąskaitoje švilpia vėjai ir nėra galimybės jos išlaikyti.
Moiros (2014-10-21)
Administratoriai pašalino komentarą
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-21)
It, atsiųskite savo nr į a\ž. Ačiū.
It (2014-10-21)
Atsiprašau, ne dviem, o šeimynai.
It (2014-10-21)
Galiu pasiūlyti globą dviem porai - trejetui mėnesių, narve, kol bus galima nuo mamos atskirti. Vėliau reikės perėmimo, kieksiu dovanoti. pajėgsiu, bandy
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-20)
Globos pasiūlymų nėra.
Balta katyte (2014-10-20)
Ar atsirado šiai šeimynai pagalba, ar tik verdiktas nepagaunama, laukinė... niekam nereikalinga vargšiukė... Gaila...
DaivaVa (2014-10-19)
Nu neduos tai neduos. Gal ir geriau dar taip, nes 100 procentinio palaiminimo ir nebuvau gavus dar, tektu dar "pakovot" su mano namo gyventojais. O jei rimtai, tai jo, jeigu pas mane pavojinga, tai ner ko rizikuoti. Apskritai, kiek laiko as dabar negaliu i namus nieko parnest???
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-19)
Tai aš ir rašiau,kad siūlėte globą iki 27 dienos.Gal šiandien kas išsispręs, labai viliuosi.
Modeliukas (2014-10-19)
Oi, kaip čia smagiai pasistumdėt :). Rūta N - globą iki 27d. siūliau tik su garantija, kad 27d. šeima iškeliauja. Puikiai visi žinom, kad paimti gyvūnai dažnai lieka to savanorio problema. O šįkart sau to leist negaliu. O dėl laukinės katės - moterys, nesvaikit. "Ne laukinė, nes atsivadė po kieme". Rita11, Druskio gatvėj yra katė, kasmet po tris vadas po 5 kačiukus atsivedanti po balkonais ar laiptais. Galima prieit per porą metrų. Gaudė visos šerėjos, gaudė tokie asai kaip "Padėk beglobiui" Tatjana, gaudė Gintarė - moterys, savo srities, drįstu sakyti, meistrės . Už tos " nalaukinės" pagavimą jau netgi paskirta premija. Yra entuziastų? Gerai, gana pyktis. Tema išvis ne apie tai, kaip katę sugauti. Tema apie tai, kur juos dėti po savaitės, jei jie būtų supakuoti šiandien.
Virgau (2014-10-19) (foto)
i svikata:))gana.
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-18)
Bengalų šeimos katė ir sėdėjo per ištiestos rankos atstumą, bet kai pradėjau gaudyti tada pasidarė visi 5 metrai nuo manęs. Jei neturite patirties gaudyme, tai manau neverta vertinti, kad katė nelaukinė, nes kai ramiai priėjai ji nepabėgo. Va kai pradėsim gaudysim tada bus matyti.
RITA11 (2014-10-18) (foto)
Katė nėra laukinė, jei vaikus atsivedė kieme, tarp laiptinių, kur pastoviai vaikšto žmonės. Aš buvau palindusi po to balkonu, tam kad pažiūrėti ar katė ten yra, atstumas buvo apie pusė metro, katė ramiai maitino mažylius.
Virgau (2014-10-18) (foto)
visu pirma tai ne tikra laukine kate,o antra,Jus gi puikiai zinot kad gyvenu bute ir kiek pas mane gyvunu.Ryt ryte eisit atatupsta,gal gana??
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Modeliukas juk siūlėsi iki spalio 27 priglausti,laiko nedaug, bet juk galima ieškoti per tą laiką kito varianto.Ši naktis dar šaltesnė :-/
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Virgau (2014-10-18) (foto)
Moira,negadinkit katei gyvenimo:(nera ji tikra laukine,o galimu gelbetoju baidymai atima is jos ir mazyliu sansa gyvent.AR KAM NORS kada nors teko rast laukines,tikros normalios laukines lizda rast???
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-18)
Nėra stacionaro laisvo, o be to šeimų ten netalpinam. O Vitalijus šiuo metu patalpino kačiukus už kuriuos pats mokės.
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Irena, jūsų komentare man pasirodė ironijos gaidelė, todėl taip ir parašiau. Nesiruošiu čia skelbt kažkokių lenktynių :) Žodžiu žiauriai gaila tos šeimynos, dar viliuos,kad gal tas antras variantas Rainiuko puslapyje kažką pasiūlys. Gintare, o Vitalijus rašė, kad parems pinigais, kad tik juos kažkur padėt, bijau net klaust,bet gal stacionaras? Aš mielai tą šeimą paimčiau, bet kaip jau ne kart rašiau, tas sumautas maras pas mane.......
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-18)
Rūta, pirmas globos pasiūlymas komentare tai kažkoks žaidimas, aš vakar gavau sms, kai skambinau susitarti niekas man ragelio nekėlė. O šiandien net tel išjungtas, o kitas komentaras aš ten nematau globos pasiūlymo, o tik parašymą, kad nepriskambina. O skambina žmonės tik šiaip paklausti ar rasta globa. O pasiūlymų neturi.
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Dinka (2014-10-18)
DaivaVa, aš nerizikuočiau, tiek mažiai tiek mamka rizikos grupėj, su imunine nelabai, didelė tikimybė užsikrėsti....o jei mamka laukinė, kaipją reiks gydyti...kasdien sušert tabletką ir taip tris savaites ? Čia tik mano nuomonė
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Ir šiaip,Irena, nežagsiu aš čia gražiai, esu ne vieną benamį iš gatvės ištraukus taip pat.
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Tik nereikia čia dramatizuoti. Pas mane buvo "laukinukų" šeima su kate. Jokių specialių apmokymų nereikėjo,tik rūpintis jais. Katė buvo "laukinė", o dabar yra naminė. Pasikeitė kardinaliai, kai pajautė šilumą, dėmesį ir saugų kampą.
DaivaVa (2014-10-18)
zodziu pasitarkit, ivertinkit ar mano kambariuke galima dabar kazka talpinti, tada suveikit narva, mamai maisto atitinkamo (nes as dabar neturiu), vaiku ir mamos veziojimus i klinikas pagal poreiki as apsiimu, bet islaidu uz klinikas negaleciau sau leisti dabar. ir tada skambinkit jeigu viskas ok.
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
DaivaVa (2014-10-18)
Irena, ivertink tai, kad pas mane buvo grybas ir yra , jeigu jis nepakenk, ar kazka, as kampeli, kuri tu matei, nes laikiau kates, suteikciau. svarbiausia reikia ivertinti ar pas mane galima kazka talpinti.
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Ką jūs čia kalbate? yra du globos pasiūlymai Rainiuko puslapyje.
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Virgau (2014-10-18) (foto)
galiu lazintis is ko nori,kad tai ne tikroji laukine kate,o ziopla namine,kuri gal ir purkstauja vaikus gindama,bet ne daugiau.Per visa savo serejos karjera,o tai geras desetkas metu,nesutikau tikros laukines,kuri vaikus atsivestu zmonems matomoj vietoj.Galima sita kate jimt drasiai,bele yra kur.
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Yra du globos pasiūlymai, viena moteris rašo,kad kažkam skambino, bet nepriskambino. Man atrodo, bet kuriuo atveju tai yra geriau, nei nieko. O kokia katės istorija, niekas nežino, gal ji kažkada turėjo namus, bet buvo išmesta, pasiklydus.
Moiros (2014-10-18)
Administratoriai pašalino komentarą
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-18)
Kartais žmonės nesusivokia kur reikia skambinti.Aš irgi pradžioje parašydavau komentarą ir laukdavau kol man paskambins.Visaip būna, jei žmogus rašo, manau reikia sureaguoti į komentarą.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-18)
Rita, niekas neskambino, kad pasiūlytų globą. O komentuoti galima bet ką.
RITA11 (2014-10-18) (foto)
Ar rasta tinkama globa, nes Rainiuko puslapyje http://www.rainiukas.lt/lt/news/view/id/59881 komentaruose yra globos pasiūlymai.
RITA11 (2014-10-18) (foto)
Šiai šeimynai labai, labai reikalinga pagalba - tai GLOBA, nes ir šaltos naktys, ir neigiamai nusiteikią gyventojai prieš kates, nes yra moterėlės, kurios paslapčia šiuos gyvūnus šeria netinkamose vietose ir matyt nelabai tinkamu maistu. Antroje nuotraukoje matomas užtvertas pobalkonis, tai nuo kačių. Šiaip, čia problema yra nesterealizuotos katės, mačiau lakstančius du mažus (gal dviejų mėnesių) kačiukus. Reikėtų pagalbos ir gaudant ir sterealizuojant kates. Užkalbinta tos laiptinės gyventoja minėjo, kad ankščiau iškviesdavo Grindą ir kates sugaudydavo, bet dabar kažkodėl nevažiuoja... Mieli GG lankytojai, nebūkite abejingi, padėkite spręsti šias problemas. Ačiū.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-18)
http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.40159 iš šios naujienos mama kol kas nepagauta, nors išbandyti visi metodai, sakyti, kad lengva pagauti, kol tai net nedaryta manau neverta.
RITA11 (2014-10-18) (foto)
Buvau nuėjusi pažiūrėti, kačiukai gyvi, mamytė juos maitina. Pagauti nėra didelė problema (taip man atrodo), nes katė su kačiukais ramiai guli po dėžute. Reikia GLOBOS!!!
Modeliukas (2014-10-17)
Visų pirma , reikia GLOBOS. Iki 27d. labai mažai laiko. Tik gelbėjimosi šiaudas. O reikia gelbėjimosi rato ! Be rimtos globos viskas stoja.
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-17)
Tai niekas su jumis nesiginčija, visos jūs turit patirties. Laukiam ir tikimės,kad viskas bus gerai.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-17)
Namelis turi būti tik pastatomas, o katė pati turi susinešti vaikus į jį, o ne kišti vaikus ir laukti kol katė nueis pas juos. Nes bus taip kaip Danguolė rašo.
Modeliukas (2014-10-17)
Lygiai tas pats ir su nameliais. Visai neseniai Justiniškėse buvo istorija - katė tiesiog paliko kačiukus. O kaip dažnai pajutusios pavojų katės mažylius tiesiog paslepia. Čia ir delst negalima, bet ir skubėt reikia protingai.
Rettaa (Gyvunugloba.lt) (2014-10-17)
as tik galiu patalkinti patarimu, nes pries daugeli mateu teko gaudyti baikscia kate ka tik atsivedusia kaciuku. Siulau, imti gaudykle, gale jos i boksa sudeti kaciukus ir atsukti bokso prieki i gaudykle, juos pajudinti kad kniauksetu, kate turetu taip ilysti i pacia gaudyke, manydama kad mazyliai ten. Siaip zinoma ji vaikscios aplink boksa, todel bokso groteles reiktu paklikti gaudykles puseje, nes ji ten juos taip matys... o kad per sia nakti nieko jiem nenutiks, tai tikrai, nes jie ne vieni, jie turi mama... o tamsiai geriau negaudyti isbaidysite mama ir viskas, o isbaidyta kate po to sunkiai bus pagaunama.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-17)
Šiandien tikrai niekas nevažiuos ir negaudys tamsiai, nes bus taip, kad teks kačiukus maitinti rankiniu būdu. Jei yra norinčių tada iš kart gali važiuoti ir susirinkti kačiukus. Jei jie išgyveno pora dienų tai iki rytojaus tikrai nieko nenutiks.
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-17)
Suprantu,kad nėra viskas taip paprasta, bet tai kokia tada išeitis, laukti rytojaus ir kiek jų išgyvens?
KeriFiesta (2014-10-17)
O gal šį vakarą atsargiai padėti po tuo balkonu kokią putplasčio ar šiaip su šiltais skudurais dėzutę, o mažylius katytė kaip mat ten susineš (bent mes prie darbovietės gelbėjom taip benamės katytės mažylius).
Mune58 (2014-10-17) (foto)
Aš esu vieną šimtaprocentinę laukinukę pagavusi su boksu. Sudėjau visus leliukus į bokso galą ir laukiau su ilga lazda. Mamka ėjo ėjo ratais aplink boksą, galiausiai įlindo pas vaikus. Dar palaukiau kelias minutes, pakol ji atsigulė šalia jų. Tada staigiai prispaudžiau su lazda bokso dureles ir pribėgus uždariau. Svarbiausia, nejudėti, nedaryti staigių judesių laukiant, kad neišgąsdinti mamkos.
Modeliukas (2014-10-17)
Tikra tiesa. Čia "tikslumu iki milimetro" reikia supakuot pirmiausia katę. O tai gali būt ne taip ir lengva.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-17)
Rūta, taviškiai buvo didesni ir jau matė, o čia jie kelių dienų tik. Labai pavojinga, nes katė gali jų atsisakyti, jei viską padaryti ne taip.
VitalijusS (2014-10-17)
mano mashina iki ryt nesutaisys bet jeigu reikia galim varyti ten nors ir siandien su taksu, bet ar yra prasmes...
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-17)
Gintare, o jei kaip maniškę su gaudykle maisto padėjus? bet čia be abejo reikia,kad patyrę gaudytų, tik baisu,kad ryto nesulauks mažiukai.
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-17)
Kaip suprantu katė yra laukinukė ir ją gaudant reikia neišgąsdinti, nes tada teks patiems maitinti kačiukus.
VitalijusS (2014-10-17)
arba vakare rytoj nuo 18 val
VitalijusS (2014-10-17)
su transportu gali padeti ti sekmadieni nuo 15 val
Modeliukas (2014-10-17)
Galiu priglausti (su tvirtu narvu) iki 27d. Nė dienos ilgiau. Ar kas gali perimt?
DaivaVa (2014-10-17)
nors pasidalinu fb
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-17)
Išties reikia gelbėt nedelsiant, Vitalijus siūlo padėti finansiškai, negi ir tai nepadės? Pas mane sumautas maras buvo, deja niekaip negaliu priglausti :(
Modeliukas (2014-10-17)
Pažiūrėt ten maža, reikia imt ir nedelsiant. Ar tikrai niekas bent rūsio, bent sandeliuko, nei šiaip kampelio šiltesnio neturit? Tikrai - niekas niekas ?????
Gintarėlė (Makatukai) (2014-10-17)
Jiems labai labai reikalinga globa, Rita parašysiu į a\ž.
RITA11 (2014-10-17) (foto)
Aš netoli gyvenu, gal galite parašyti namo numerį (galite į až), nueisiu rytoj pažiūrėti, maistelio nunešiu.
VitalijusS (2014-10-17)
jei yra kur juos uz pinigus priglausti sumokesiu...tik padarykit kazka
Modeliukas (2014-10-17)
Kaip liūdna ir šalta... Mamytėant plikos žemės šildo kaip begalėdama apglėbus vaikelius :((... Minusą sekmadienį pranešė. Žus mažyliai :(((( ...
Rūta N (Rainiukas) (2014-10-17)
Naktį jau minusą praneša, neištems nabagai :(


Komentarus gali palikti tik prisijungę lankytojai.
   


Statistika Prisijungę: 205

Alio.lt | Facebook | MySpace | Frype | RSS | Blogger

Naujienos

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Komentarai

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas