LT | EN | RU | LV | PL | EE    Lithuania | Latvia | Estonia
 
 
 
Add news   

Grindinukui reg. nr. 660 Lordui reikia skubiai individualios globos ir lėšų sveikatos tyrimams

Ilgiau laukti nebegalima. Grinda pralaukė tris savaites ir tik po to, kai jau vaizdas pasidarė visai graudus ir rezultatas akivaizdžiai matomas, kai jau paslėpti nebegalima buvo artėjančio siaubingo išsekimo, pasakė, kad reg. nr. 660 šunelis Lordas nevalgęs  jau trys savaitės http://www.gyvunugloba.lt/lt/adoption/g.47724 . Šunelis nevalgo grindos maisto, o kito neduodama, filosofija tokia: nevalgai-tavo reikalas. Sutinku, grinda neprivalo maitinti papildomu maistu, bet, jei badauja gyvūnas gal pasakyti galima vagonėlių merginoms iš karto, o ne tada, kai jau reikia klinikos pagalbos.

 

Nuo 09.11 d. neabejingi žmonės, gavę šį pavojaus signalą ėmė nešti jam košes, vištieną, kitą visavertį maistą. Šiandien Andželika atsiuntė žinutę: "po dviejų dienų,nebevalgo ir košių, vos įkišau jam šiandien kelias dešreles".

 

Ar tik nepavėluota. Ar vargšui Lordui neprasidėjo pavojingi sveikatos sutrikimai dėl badavimo.

 

LABAI PRAŠAU-LORDUI būtina skubiai laikina globa ir rūpestinga priežiūra namuose bei kraujo ir vidaus organų tyrimai klinikoje, nes Lordas - jau panašus į mūsų vargšę buvusią globotinę santą, kurią dažnai labai atsimenam, atsimenam, kad jai padėti nebesuspėjome.

 

Labai prašome paaukoti lėšų Lorduko apžiūrai klinikoje apie 250 lt.

 

Šunelio gydymui paaukoti galima į LGGD Vilniaus skyriaus sąskaitas, nurodant, kad aukojate "Grindinukui Lordui".
Pavadinimas: Lietuvos gyvūnų globos draugijos Vilniaus skyrius

Įstaigos kodas: 125535218

LT697044060007732278 (SEB bankas)

LT937300010130159093 (Swed bankas)

Mūsų merginos padarė dabartinio Lordo nuotrakas (pirma, antra, trečia), įkeliu ir nuotrauką, kur Lordas tik patekęs į grindą (ketvirta)

 

 

 

Labai dėkojame tiems, kuriems ne vis vien, ar Lordas, išduotas savų šeimininkų ir dar  jų neteisingai apkaltintas,  išliks šiame pasaulyje.

Skambinkite Andželikai 860263641 arba rasai 8 606 50618


Posted: 2012-09-14 | updated: 2012-10-21
News ID: 29864
Announcement views: 19346

« back Susijusios naujienos:

Naujienos iš namų: Ar atsimenat Lorduką?


Comments

Tipsiukas (2013-04-11)
Labai smagu. Ir Lordžiui tenka pritart. Čia apie ryžus:)
Friske (2013-04-11)
Labai smagu tokias naujienas skaityti :) :) Nuoširdžiai pakikenau iš kovinių katinų veislių sąrašo :D :D
Lordis (2013-04-10)
Sveiki :-) Lordas visam gerbėjų būriui siunčia linkėjimus ir didelį bučkį (tai jis tikrai moka) :D Šiaip ištiesų pradžioje glūdinomės charakterius ir aš ir jis mokėmės kartu gyventi, todėl ir sakiau Ugnei, kad duokit mums bandomąjį laikotarpį, o dabar jau esam du viename :D Neapsakomo ramumo šuo, tinginio įsikūnijimas kai būna namuose, laukia įgauna devintą kvėpavimą ir gali ten būti belekiek (tai priverčia ir mane mėgautis bet kokiu, oru ir super leisti laiką:). Nuotraukos tai tik trupinėlis geros nuotaikos užtaiso, kurią gaunu kiekvieną dieną. Išeidama į darbą kai reikia atsisveikinti palydi liūdnom akim, bet jau tradiciškai atsisėdęs ant sofutės žino, kad išeinu. Tik grįžus parengia parodomąją pasitikimo programą: apibėgimas aplink kambarius, šuolis, tada linksmas uuuuuuuu...grįžai :D Trumpi įspūdžiai, o išvada tokia, toks draugelua nudažo gyvenimą kitomis spalvomis ir kiekviena diena visada kitkokia :-) P.S katės yra priešas numeris 1. Dvi "kovos" buvo, Lordukui baigėsi apdrąskytu snukeliu (katės sveikut sveikutėlės), todėl giliai įskaudintas ir sužeistas nusprendė seimui teikti įstatymo pataisą dėl kovinių katinų, sąrašas prasideda taip: 1. Ryžasis Garfildas. 2 Lietuviškas rainius :D Gražaus vakaro:-)
Ziche (2012-12-07)
Aciu It :) kita vertus jeigu tylu tai reiskiasi viskas gerai ;) antraip neutu tylu :) o uz Lorduka labai dziaugiuosi ir laikom kumscius :)
It (2012-12-03)
Lordui viskas gerai, iškeliavo į naujus namus bandomajam laikotarpiui. Ir kol kas jam sekasi puikiai. :) Liko vienintelis privalomas įgyvendinti reikalavimas: sutarti su katinu. laikom kumščius, ir tikimės, kad pavyks. ;) Dėl pinėgėlių, ar surinkti, apie ką klausėte anskčiau, aš, deja, nieko nepasakysiu, nežinau.
Ziche (2012-12-03)
Tai kaip reikalai su Lorduku?? niekas nieko neskao nepranesa :( jau gal ir namus turi? kiek pamneu pas IT buvo, paskui is jos kazkur kitur berods nukeliavo ir viskas. papasakokit kas kaip jo reikalai??
Linata (Gyvunugloba.lt) (2012-11-04)
Prie šio skelbimo jau Ziche klausė, ar surinkta parama. Aš irgi paklausiu, ar dar kelti šį skelbimą į viršų?
Ziche (2012-10-31)
tiesa, gryztant prie naujienos. o kaip su skolom uz Lordo gydymus? nera jokios statistikos ar pan. nu tipo kiek surinkta, kiek dar truksta jei truksta.
Skaja (2012-10-28)
Bet, kad mielas - faktas! Net iš foto jaučiasi, kad zuikutis.
It (2012-10-28)
Nu aišku tiek, kad čia ne stafas. Yra panašumo į stafbulį, bet taip pat sėkmingai gali būti bokserio mišrūnas. Tokia versija ir realesnė atrodo, turint omeny, kad stafbulių Lietuvoj ne tiek jau daug.
Skaja (2012-10-28)
Visai kitas šuo! Labai išgražėjęs! O snukutis man irgi kažkiek į bokserio panašus. Džiugu labai dėl jo! Dabar lieka jam tik nuostabius šeimininkus surasti, ko ir linkime.
It (2012-10-27)
Pas jį ir sukandimas bokserio, apatinis žandikaulis pirmyn išėjęs, ir jis juokingas nerealiai, geros nuotaikos užtaisas vaikščiojantis. :)
Escapa (2012-10-27) (foto)
Grazuolis:) tigrinis,o ir snukutis kaip mano bokseriu,tik su uodega sis.:)
Virgau (2012-10-27) (foto)
man rodos kad net as issidrasinciau paniurkyt:))na,nekelia jis tos pagarbios baimes kazkodel,nors sunius is stuomens ir is liemens...:)
It (2012-10-27)
Va, pasirodom, koks grožis Lordas dabar (Justės darbas). http://www.facebook.com/media/set/?set=a.423280337738082.103255.100001683592042&type =1
Ziche (2012-10-26)
dievuliau, tikras katinas prost :)) vaje kaip gaila kad neturiu jam salygu :((
It (2012-10-26)
Ramiausias pasaulyje šuo. Bebalsisvisai. Tik uodegą vizgina ir džiaugiasi. Viską leidžia daryt, viską valyt, ausis, akis ir pan., maisto nesaugo. Ir toks ramus, kur paliksi,ten ir rasi. Jau kad įkando kokiam nors šeimininkui, tai visiškas briedas. Į kitus šunis nelabai dėmėsio kreipia, vaikus labai myli. Ir juokingas toks, vakar ant suoliuko užsikėliau virtuvėj, tai nežinojo, kaip nulipt, teko nukelt. :D
Ziche (2012-10-25)
o balselio taip jokio ir ner?? net nebando girgzdet?? ramiakas, dar neatsipalaiduoja matyt. o gal niekada su juo niekas ir nezaide :(( Ugne o kaip su kitais? kapi y juos reaguoja???
It (2012-10-24)
Gerietis, ramus, mielas, draugiškas pliušinis meškutis pekineso akimis. :) Visus sužavėjo, labai mielas vaikas.
JusteB (2012-10-24) (foto)
Lordukas nuo šiandien bent laikinai pas Ugnę, vakar visą vakarą verkiau, nu toks nuostabus jis ir mielas varliagyvis. Susitikimą mums atidėjo, išvažiuojam šiandien vakare po darbų. Lordukas sveria jau 20kg, ėda gerai, jau savaitę sportavo, bet toooooooks tingus. Grynai lovinė varlė :)) net su kamuoliuku namie nežaidė, tik kambarį žliaužioja, o tada apsiverčia ir "pilvuką, prašom, man paglostyt" :)
Ziche (2012-10-23)
tai kokia situacija su Lorduku? nejaugi niekas neatsirado kas priglaust galetu?? :((
Muzecka (2012-10-16) (foto)
kokios cia naujienos?
Birbė (2012-10-11)
Pagelbėkit Justei kas nors, Lordas jau išgydytas, pasveikęs, atšertas. Žmogui išvažiuot reikia
JusteB (2012-10-10) (foto)
Prašau pakelti naujieną, globa dar nerasta, apklausti visi pažįstami, Ugnė irgi ieško globos, bet kol kas rezultatų nulis. Nu nejaugi reikės reikalaut kad vagonėliai priimtų? VISIŠKAI NETURĖSIU KUR JO DĖT. Mūsų Lietuvoj nebus keletą dienų, po to globot irgi negalėsiu, net mūsų šuo greičiausiai pas mamą kokią savaitę-dvi bus. O šiaip naujienos apie Lordą: jos beveik visiškai atsigavo, pasversim savaitgalį. Bet šonai lyginasi :) jau toks guvus, mielas, judresnis :) tik pas mus jis uždarytas kiaurą dieną, tai to bendravimo mažai, namie būnam vėlai :) vakar pamiršau jam rytui nupirkti mėsos, o ryte pramiegojau, galvoju, pabandysiu duot sauso..nu ir ką, valgė dar ir su pasimėgavimu :))
Helix (2012-10-08)
nėra ko norėti, juk išduotas šeimos, sirgo sunkiai. Viskas susitvarkys, ir, kai tik atras savo šeimą iš naujo, jis vėl sužydės :)) svarbu, kad nepakliūtų pas piktavalius..
Muzecka (2012-10-07) (foto)
is snukucio grazus suva, o va kunelis tai suvarges..
Ziche (2012-10-07)
Grazus Lordukas, bet vis dar toks liudnas...
Skaja (2012-10-06)
Lordas akivaizdžiai priaugino svorio ir pagražėjo.
JusteB (2012-10-06) (foto)
Beje, jis balso niekaip ir neatgauna, lašelinės baigės, gavom vaistų dar dviems kartams. Bet Vaida sakė, kad gali būti labai daug priežasčių, pvz kad ilgai nebuvo gydomas balso stygų uždegimas ir dingo balsas....
Muzecka (2012-10-05) (foto)
Lordui reikalingas globos peremimas. Pastebekite si sauksma tyruose....
Helix (2012-10-05)
bijau net pagalvot, kas gali prasidėti po naujų metų dėl to nelemto įstatymo...gi atsiras tiek piktdžiugių kaimynų, kurie nekenčia šių šunų :(( ot kur debilų gauja, juos reikėtų kastruoti ir neleist daugintis, o ne šunims.. Juste, maniškis irgi labai atsargiai ima kąsnelius, nemėgsta pagalių nešvarių, nemėgsta purvo, balų, šlapios žolės :D eina tik asfaltu po lietaus, o jei jau priverčiu eiti pieva, tai eina tik takeliu ir tookia išraiška :D Kaip smagu, kad Lordukas taisosi :)))
JusteB (2012-10-05) (foto)
Beje, pakelkit prašymą, jam tikrai dar reikia pinigėlių. Ryt pasiteirausiu, kiek ten suma susidarė už lašelines ir visus tyrimus. Lašelinės jam statomos jau dvi savaites. Ryt turėtų būt paskutinė diena, daryti jau keli kraujo tyrimai (ryt, spėju, darys paskutinį), širdies echoskopija, lašinti lašai nuo tų bjaurių širdies kirminų.
JusteB (2012-10-05) (foto)
Nea, taip toli jo kol kas negali nutrenkt, toli visi gydytojai...dar reikia jam priežiūros, tai tinka vilnius-kaunas. :) Ugnė (It) sakė, kad Nuare yra du šuniukai, dar gal Ugnė turėtų ką pasiūlyt, ji gal geriau atrinks :) O Lordas nuo vakar dar 0,5kg priaugo :))) šįryt pusryčiavo, kaip gurmanas. Kažkaip nenorėjo kramtyt vištos ketvirčių, o aš prie mėsos šlykščiuosi liestis, tai pjausčiau su šakute ir peiliu ir su šakute paduodavau :)) tai jau taaaaaaip atsargiai mažus kąsniukus ėmė :)) o dar ta krūtinė balta, pats tamsiai rudas. Grynai kaip koks ponas restorane :D
Virgau (2012-10-04) (foto)
atsirado pitbulio noretojas,ale gal i Vilkaviski Lordukui negerai vaziuot,tai bijau ir siulyt ir rodyt.
Alchsh (2012-10-04)
O kokios prieziuros jam reikia?galeciau pabandyt paglobot, jei neatsiras globeju
JusteB (2012-10-04) (foto)
PAKELKIT, prašau, naujieną.
JusteB (2012-10-04) (foto)
Lordas sveria jau 15,5 kg :) taigi bendrai priaugo jau beveik 2kg. Jau darosi judresnis, žvalesnis, nori bendraut. Deja, visą dieną būna uždarytas....Lordui SKUBIAI ieškoma nauja globa. Jau šią savaitę turėjom išvažiuot darbo reikalais keliom dienom, bet atidėjom. Dabar turėsime išvažiuot spalio 17-19dienomis. Šio susitikimo laukiau turbūt daugiau nei du mėnesius, pagaliau pavyko sutarti dėl laiko, taigi niekaip jo neatidėsiu ir tai turbūt vienas svarbiausių susitikimų per paskutinius 2 metus. Mama Lordo nepaims, priglaus tik mano šunį. Taigi jei niekas neperims globos, nežinau, ką reikės daryt. Į vagonėlius juk toriu oru nekyši....Po to jo irgi globoti negalėsim, nes truputį keisis darbo tempas ir pobūdis. Naujus globėjus galėčiau paremti maistu, vitaminais ir t.t. :) Jei galite, pakelkit šią naujieną..Ačiū
Helix (2012-09-30)
Juste, geras paskutinis komentaras tavo :DD kvatojausi, kol skaičiau :D ir nuo manęs Lordukui 50, kad sveiktų.
JusteB (2012-09-29) (foto)
Varškę ir tofu valgo :D
Birbė (2012-09-29)
tai humuso su tahini neįsiūlei :DD
JusteB (2012-09-29) (foto)
Ačiū, Ziche, už paramą :)
JusteB (2012-09-29) (foto)
Šiom dienom Lordui nestatomos lašelinės, tai pasidarė guivesnis. Visgi neveltui kulturistai sako, kad per daug gliukozės irgi negerai :) Iškart tą pačia dieną kai negavo atsigavo :) Bet nuo pirmadienio vėl reikės vežti, tai kalbėsiuos su gydytoja. Juk jis jau tikrai normaliai valgo, tik kad viduriuoja truputį. Šiaip tai labai paklusnus šuo. Vakar kažkur lindo, kur negalima, tai draugas garsiau pasakė FU, žaibo greičiu toks "pagaidintas" užlipo ant sofos, palaižė ranką, galvą nuleido. Tik kol kas reikia slėpti visus gyvūnus nuo jo, kai išleidžiam pavaikščiot. DEGU jam per daug emocijų sukelia (kaip ir visiems mūsų gyvūnams ir visiems globotiniams), bando narvą apverst, o į kates nežinau, ar norėdamas draugaut eina prie jų ar norėdamas kažko kito :) bet nerizikuojam. Blogiausia, kad valgo tik žalią mėsą, apsivemt galima parduotuvėj. Tai jau kai einu pirkt, visą veidą apsirišu šaliku, kad lavonų kvapo nejaust..
Ziche (2012-09-28)
kaip ir zadejau, pervedziau Lordukui 50 Lt, nedaug bet tik tiek dbr galiu. Sveikit :)
Ziche (2012-09-28)
Juste, dar ytakos gali tureti jog po buvimo grindoje jam depresija. plius serga, blogai jauciasi tai ir vaiksto pavepes. nemacius as tokiu sunu flegmatisko budo, jiem tai nebudinga. nu gal pasitaisys vyrukas. o kaip kraujo tyrimai?? ka daktarai sako? :)
JusteB (2012-09-27) (foto)
Progreso šiaip tai jokio, valgo pakankamai normaliai ir lašelinės kasdien jam statomos. Neatrodo, kad jaustųsi stipriau. Lauke lėtai vaikštinėja, laiptais kartais sunkoka užlipt ir nuolat miega.... tiesą pasakius, nežinau, ar iš jo kažkas gero bus... na, arba jis ir šiaip tokio ramesnio bei lėtesnio būdo :)
Ziche (2012-09-27)
nu kaip Jum sekasi? koks progresas?? :)
JusteB (2012-09-24) (foto)
Šiandien Lordui darė pakartotinį kraujo tyrimą, tai jis super geras, tik kažkoks vienas parametras (ryt žinosiu) buvo vos vos nukrypęs nuo normos :) ir jau Lorduko svoris pradėjo augt, per dvi dienas apie 500-600g :) globoti jį galėsiu apie 1-2 sav. Iš anksto perspėju, kad po to nebūtų vertimųsi per galvą.
Ziche (2012-09-24)
laba džiugu, dėja bet galiu paremti tik finasiškai šioje situacijoje :(
JusteB (2012-09-23) (foto)
Lordas jau valgo žalią mėsą :) kaip ir sakiau pradžioj, pasveikusio ir suaktyvėjusio jo laikyti negalėsiu, todėl pamažu pradedam ieškoti naujos globos :) ir šiaip jo būklė, atrodo, jau gerėja, pirmadienį darom pakartotinį kraujo tyrimą. Jau mažiau kosėja, mažiau krenkščia :)
JusteB (2012-09-22) (foto)
Aš šiandien pas Vaidą paklausiu, kiek jai skolingi. Deja, šiuo metu pati negaliu mokėt už gydymą, nes visi pinigai prekėse :) galiu tik smulkesnes išlaidas padengt. Lordas vakar valgė varškės. Gaminau tofu (sojos sūrį) ir galvoju nunešiu paragaut, tai čiupo ir mažą kubelį suvalgė, suvalgė bendrai tris kubelius. Tada nuėjau nupirkau liesos varškės, suvalgė tolka tak :) pradžioj pusę daviau, po pusvalandžio dar pusę. Gal jis vegetaras, kad konservus per jėgą reikia brukt, o varškę ir tofu valgo :D dar šiandien žolės ryte pakramtė. Bet realiai naujienos liūdnos, per 2-3 dienas dar kilogramu mažiau sveria...Šiandien buvom pas Vaidą, sakė, reikės pakartot pirmadienį kraujo tyrimą. Dar šiandien lašelinei palikom, popiet po darbo paimsim. Šiandien vėl super administratorė dirba (nors visos ten super, bet viena juo labai rūpinasi), tai jai labai gerai sekasi jį per prievartą maitint :) nes vakar viena sakė, kad bijojo, tai tik truputį pabandė :) nežinau, ko ten bijot, kai jis vos paeina :/ bet vakar lauke kate susidomėjo, tai taip bandė pavyt (kiek supratau, draugiškai pauostyt norėjo). Nes mūsų katė http://www.gyvunugloba.lt/lt/adoption/g.46655 tiesiog svaigsta dėl jo, vis bando į jo kambarį patekt, arba prie durų guli ir trinasi :)) kartais apsiuosto, bet bijau kartu suleist, jei kas nutiks, Erika mane užmuš :D
Birbė (2012-09-21)
Kai Lordą ėmė iš Grindos, buvo daugiau žadančių paremti, tai prašom, remkit
JusteB (2012-09-21) (foto)
pakelkit, prašau,prašymą :)
Ziche (2012-09-21)
JusteB saunios naujienos, matyt vaistai pro truputy jau veikia :)
JusteB (2012-09-21) (foto)
Faktas, kad tai nauja liga - Orestas išvis apie ją tik iš vadovėlių žino, o Vaida jau buvo susidurusi ir sakė, toliau domisi..
JusteB (2012-09-21) (foto)
Lordas šiandien žymėjo teritoriją :)))) kokius 3-4 kartus. Na, nežinau, ar tai, ką reiškia, bet prieš tai taip vangiai atlikdavo savo reikalus (tiksliau tik vieną) ir tempdavo namo, o šiandien ilgiau pasivaikščiojom. Labai susidomėjo rūkančiais moksleiviais ir šiaip kvapais :) vakar niekaip nesugebėjau jo pamaitint, vos pusę nedidelio švirkšto konservų sumaitinau. Slėpėsi nors tu ką, ir net jėgų atsirado priešintis. Bet šiaip ir toliau toks silpnas. Bet kiek va RasaM sakė (kalbėjo su gydytojomos), prognozės geros ir tai išgydoma.
Ziche (2012-09-21)
Kary, turi būt, niekas čia rankų nenuleis jau :) reikia traukt jį nors ir už ausų :)
Kary (2012-09-21)
Tai taip ir nesupratau ar yra šansas išgyti.
Ziche (2012-09-21)
jei yra kraujyje, o sirdyje nemato, tai kirmeles bus plauciuose. Nes ten ir raso kad plaucius pirmiausia atakuoja o paskui matyt y sirdy persikrausto :(
BenignaB (2012-09-20) (foto)
Lietuvoje tie uodai nesiveisia.Jis turejo su seimininkais pabuvoti uzsienyje.Vaidos klinikoj sake,kad tai 3 atvejis pas juos.O Amerikoje,taip iskart migdo,nes tik taip galima uzkirsti kelia siom slykstynem.Ten klimatas uodams palankus,ju ten begale,ir per paskutinius 10 metu susirgimai drastiskai isaugo.Ir nors kirmeliu nesiotojas ie seimininkas yra suo,bet gali uzkresti ir kates,grauzikus,lapes ,kojotus ir vilkus.Tai galima isivaizduoti padarinius.Siu kirminu ciklas nuo patekimo i org.iki kol pradeda deti mik. 6men.O kiek jis grindoj buvo?
JusteB (2012-09-20) (foto)
Kiek pasakė visi gydytojai, pas mus iki tokio baisaus lygio ši liga dar neišsivysto, nes klimato sąlygos kitokios. Gal dėl to? Arba jei prieglaudos, tai sutinku, tikrai tai pavojinga kitiems gyvūnams. Realiai pas mus pusę metų (kartais ir daugiau) uodų net nebūna, o ten tai nuolat.
Pipirina (2012-09-20)
Nežinau kaip Lietuvoj, aš tik mėgėja Animal planet žiūrėti. Kažkodėl ten su šita diagnoze visada migdo. Būna toks liūdnas balsas ir pasakymas - deje, širdies kirmėlės ir padėti negalima.
Muzecka (2012-09-20) (foto)
ir as apie ta pati galvojau. Zinoma, kad galejo.Gal dar koks yra nabagas ten, kuris pirmas tapo uzkrato nesiotoju, o Lordas nuo jo uzsikrete.. arba atvirksciai.
JusteB (2012-09-20) (foto)
Toto klinika diagnozę patvirtino, dar ir kraujo tyrimą padarė, kuriame irgi pamatė kirmeles. Daugiau gydytojas nieko (protingo) nepasakė, nes tai jam pirmas atvejis, kai tokį dalyką aptinka :) Jakovo Renata ir Vaida patvirtino kad tai išgydoma ir nieko baisaus. Mes tik susimąstėm, jis gi vasaros metu buvo Grindoj, buvo užkrato nešiotojas, ar negalėjo uodai (o tikiu, kad ten jų tikrai yra), užkrėsti kitų Grindos šunų ar ne vagonėlių?
Rita R. (2012-09-20)
Mano šuo atsikrenkštinėjo nuo kirmėlių plaučiuose. Atkosėdavo tokias gleives.
JusteB (2012-09-20) (foto)
Kiek telefonu sakė BenignaB, širdy kirminų nerado, reiškia nedaug jų yra. Taigi klausimas, nevalgo dėl trachėjos ar visgi dėl kirminų. Skambinau Vaidai, tai ryt sulašins vaistų nuo kirminų ir dar lašelinių. Šiandien administratorė sumaitino jam 3 švirkštus konservų ir dar davė naują induką namo. Dėl trachėjos, nežinau čia nuo vaistų ar ne ir ar tai gerai, ar ne. Bet nuo vakar jis vis dažniau atsikrenkščia. Na, taip, kai žmogaus būklė po peršalimo gerėja ir jau gali normaliau (ne sausai) atsikosėt. Beje, gal galit pakelti naujieną? Jam reiktų surinkti pinigėlių už tyrimus. Net nežinau, kiek tai kainavo ir kiek surinkta.
JusteB (2012-09-20) (foto)
Tai kad ten tik 150g, suvalgė ne viską ir tai čia per visą dieną..
Ziche (2012-09-20)
visas koncervas vienam kartui per daug manau, kad tik daugiau bedos nepridarytumet serdamos per prievarta... :(
JusteB (2012-09-20) (foto)
Jau viskas sutarta :)
RasaM (2012-09-20)
Comment deleted by user
Judita 1 (2012-09-20)
Kaip blogai,kad jis nevalgo..
JusteB (2012-09-20) (foto)
Naujienos apie Lordą: Vakar Vaidos klinikos administratorė per prievartą jam sušėrė maždaug trečdalį ar ketvirtadalį Hills a/d konservų. Vakar jau valgyt nelabai norėjo, viską spjaudė. Bet atradau gerą metodą, paguldžiau jį, apklojau, užglostau, tas tik atsipalaiduoja - op į burną konservų ir viskas, tada vėl užlgostau ir vėl konservų :) po to jau PATS LAIŽYT pradėjo. aišku, gulėdamas ir taip tingiai. Tai atrodė, kaip koks 2metų vaikas, viskas išsitepliojęs :)) bet suvalgė beveik visą induką. Liko tik ant dugno. Dar vitaminų pastos naglai įkišau. Bet šiandien kažkaip jis man vangesnis atrodė. Ryte nelakė (laaaabai keista, nes jis labai daug laka), vos pakėliau, kad eitų į lauką, kojos labai silpnos...taigi laukiam rezultatų...
BenignaB (2012-09-20) (foto)
JusteB parasykite savo telefona,kur man skambinti?
BenignaB (2012-09-20) (foto)
JusteB,ar man reikes Lorda vezti?
RasaM (2012-09-20)
JusteB, Benigna, ačiū jums labai. Noriu paprašyti, kad tarpusavyje susitartumėt ir pagelbėtumėt Lordukui patekti į TOTO, ten viską žino, kad LGGD apmoka, jei skambinsit man būkit geros, tik iki 14 val ir tai nežianu, kaip atsiliepsiu, kaip nors, labai prašau sutarti, kada, kaip, kur grįš ir kas nuo kur paims tarpusavyje, nes nelabai šiandien galėsiu patarpininkauti dėl organizacinių dalykų. Ačiū labai.
Muzecka (2012-09-19) (foto)
lauksime ziniu
JusteB (2012-09-19) (foto)
O dar gal gali būti (tikiuosi), kad kirminų nedaug, bet nevalgo dėl trachėjos..... na, be rytojaus nieko nesužinosim. O akys pas jį normalios, šlapimas taip pat (100%)
Ziche (2012-09-19)
taip nes antroje stadijoje pazaidimai yra kepenu/inkstu jau. rasyta apie tai buvo ir mano ymestoje nuorodoje. ir tikrai jau cia jei yra tai ne vienas kirminas, ir tai jau turi matytis rentgenu.
Cherry (2012-09-19)
Turbūt panašų straipsnį su Benigna skaitėme. Geltos vienas požymių - pageltę akių baltymai. Šlapimas tamsios spalvos. Kraštuose, kur ši liga nebūdinga, neretai nustatomas tiriant dėl širdies ligų, nes požymiai panašūs. Labai įdomu sužinoti, ką Vaida matė tame kraujyje.
JusteB (2012-09-19) (foto)
Visi simptomai sutampa, tik nežinos, kokie geltos požymiai ir šlapimas pas jį tikrai normalios spalvos, tik kvapas toks aštrus..
BenignaB (2012-09-19) (foto)
Rytoj vesiu i toto klinika kalyte sterilizacijai.galiu ji nuvezti
BenignaB (2012-09-19) (foto)
yra 2 kraujo tyrimai,kai kraujyje randama mikrofiliariju,ir gali buti,kad suo turi kirmeliu,bet kraujyje mik.nera.Tada daroma su antigenu,ar antikuniu,kuris parodo ,tik mot.lyties sukelejus,ir ju turi buti ne maziau nei 3.taip pat plauciu rentgenas rodo pokyciu,nes sie parazitai pirmiausia nukeliauja i plauciu arterija
BenignaB (2012-09-19) (foto)
sunki stadija,nevalgymas,svorio netekimas,chroniskas kosulys,greitas nuovargis,anemija,slapimas tamsus,geltos pozymiai.Jeigu jo bukle sunki,tai pas negali buti pora kirmeliu,arba jis kazkuo kitu serga.
BenignaB (2012-09-19) (foto)
perskaiciau labai issamu miuncheno universiteto veterinarijos katedros straipsni apie sias kirmeles.Jeigu kam idomu trumpai parasysiu.Vidurio Europoje sie uodai nesiveisia,nes per salta,tai jis turejo kaykur uzsienyje pabuvoti.Vokietijoj tikrina grizus is atostogu su augintiniais.Uzsikretimo eiga labai daug rasyti,tai esme.Ikandes uysikretusiam suniu,uodas su krauju isiurbia mikofiliarijas,per 6 sav.uodo org.issivysto lervos,ir pakartotinai ikandus gyvunui lerva patenka i krauja.Per 6 men.nukeliauja i plauciu arterija,kur mot.gimines kirmeles pradeda deti mikrafiliarijas ir su krauju keliauja iki sirdies.Lengvoj stadijoje kai kirmeliu pora,isvis jokiu simptomu gali nebuti.Sunki stadija
RasaM (2012-09-19)
Joly, atsakysiu aš už Justę, Vaidos klinika neturi tokio jautraus echoskopo, kaip Jakovas ar TOTO, jų aparatūra nėra labai aukštos kokybės (atsimenat, kad net lūžio nebuvo pastebėję mūsų vienam globotiniui), o čia net ir Jakovo klinikos gydytoja, konsultavusi mane, pasakė, kad net ir jie, turėdami gerą techniką, nepamatys, jei tų kirminų tik keli, o kad jų bus tiek, kad aparatas jau pamatytų-neįtikėtina Lietuvoje.
Virgau (2012-09-19) (foto)
Joly,ar ne Vaidos klinikoj Norytei 4 pareinancius vaikucius "mate":),pastebet kirminus sirdy reik but super,tiesiog super radiologu.Kiek susiduriau su Jakovo klinika,jie dirba ne pagal principa "klijentas visad teisus,klijento noras-istatymas...",jie isties specai ir jei suvokia,kad tu kirmeliu gali nepamatyt,tai ir pinigu uz tokia nekokybiska paslauga ner kaip imt.Reputacija saugo.
JusteB (2012-09-19) (foto)
Aš nežinau :) pasakė, kad pas ją širdies negalima pažiūrėt :) nesigaudau tokioj technikoj :) jei nusiuntė, reiškia nusiuntė :) ir paprasti juk gydytojai neišmano visko, tam ir yra specializacijos :)
Ziche (2012-09-19)
normalu kad musiskiai atsinesa labai atsargiai su tokiom diagnozem, nes nei piraktikos su jom turi nei ziniu turbut normaliu.
Joly (2012-09-19)
Juste, o Vaidos klinikos echoskopas kitoks nei pas Jakovą, kodėl ji pas save negali atlikti šios procedūros?
JusteB (2012-09-19) (foto)
Kiek Vaida, paaiškino, priklausomai ar daug tų kirminų ar ne, priklausys ir gydymas. Ar iškart jam leist vaistų, ar dar keletą dienų palašint jam visko ir tik tada vaistų, kad blogiau jam nebūtų, jei didelis kiekis. Na, neva dėl to, kad išsekęs.
Joly (2012-09-19)
Pastebėjau, kad medikai nelabai mėgsta kištis į kitų kolegų diagnozes ir gydymo procesus, nes bet kokiu atveju gali išsiskirti nuomonės, metodai ir eigoje dėl to kyla dar daugiau sumaišties ir abejonių (tai patvirtina Jakovo klinikos variantas, nes jau nuo pirmo žingsnio jie apsigalvojo konsultuoti, kadangi mato kad jų nuomonė su Vaidos klinika išsiskyrė). Skaitydama JusteB komentarus apie diagnozę Vaidos klinikoje: "Jam širdies kirminai, pasirodo. Bet kiek jų, parodys širdies echoskopija pas Jakovą...Ne, nespėjimas, nes matėsi kraujo tyrime per mikroskopą", taip ir likau nesupratusi, jei ši gydytoja yra tikra kraujo tyrimų rezultatu, kam siųsti echoskopijai (ir dar kitoje klinikoje)? Vien dėl numatomų kirminų kiekio siuntinėti nelabai logiška (manau kad tie, kuriem rūpi Lordas bet kokiu atveju pritartų gydymui). Na o jei kyla abejonių dėl diagnozės tikslumo, tuomet reiktų atvirai sakyti, kad dėl to jog liga reta, reikalinga dar vieno specialisto nuomonė ir manau derėtų leisti tam specialistui pačiam nuspręsti, ar savo diagnozę jis grįs echoskopo ar pakartotinų kraujo tyrimų rezultatais.
Skaja (2012-09-19)
Gali būti, kad Cherry teisi, tiesiog nenori ,,nugrybauti", todėl ir neapsiima, todėl ir pasiūlė visiems žinomus vaistus, naikinančius žinomų rūšių kirmėles.
Čip (2012-09-19)
Skaja, žinau, bet kalbu tiek apie keletą gabaliukų. Kai mano ciuciai serga, išbandau visus įmanomus būdus. Brendžiui pramušdavo vištienos sultinys, Troliui - dešrelės. Žinoma, jei virškinimas visai sutrikęs, tai nė aukso luitas nepramuš. bet reikia tikėtis geriausio
Skaja (2012-09-19)
Visus globotinius į Jakovo kliniką tampiau (buvo ir iš prieglaudos), net sunkiai sergančius, ir savuosius visus ten tampau nuolat, ir niekada Jakovo klinikoje jų neatsisakė priimti, be to, visada įvairūs specialistai suteikdavo kvalifikuotą pagalbą. Nesuprantu, kodėl šiuo atveju atsisako. O gal neatsisako, gal įmanoma paprašyti, kad įvertintų šio šuns būklę gyvai? Gal jiems reikia grynų pinigų, bet ne per banką?
Cherry (2012-09-19)
Manau, kad Jakovo klinika ne atsisakė padėti, o tiesiog nenorėjo nugrybauti, ieškodami to, ką sunku pamatyti. Tam kraujo tyrimui gali būti, kad reikia (o gal ne) kokio specialaus reagento, kurio pas mus nėra, nes tiesiog niekam neprireikia.
Kary (2012-09-19)
O Kaune nėra specialistų? Gal viskas būtų pigiau?
Čip (2012-09-19)
Ar teisingia supratau, kad Jakovo klinika atsisakė padėti? keista, nes kai aš skambinėjau dėl Noros, tai net ragino greičiau atvažiuoti, sakė, kad "gi nebrangi ta echoskopija"... Ir žinojo, kad iš grindos paimta... O Toto kainos kosminės :(
Skaja (2012-09-19)
Žalia mėsa - sunkiau, nei termiškai apdorotas, virškinamas maistas, tuo labiau, kad žalios mėsos (jei jis prie jos pripratintas buvo) negalima maišyti su kitu (termiškai apdorotu maistu). Be to, jis juk dabar ir termiškai apdoroto nevirškina. Žalia mėsa šiuo atveju gali sukelti stiprų vidaus organų uždegimą. Aš iš vis nerizikuočiau dabar su žalia mėsa.
Jurgiukas (2012-09-19)
Šunys labai mėgsta virtas kepenėles . O gal pas jį koks svetimkūnis gerklėje, kag negali praryti. Ar jam tikrino gerklę?
Skaja (2012-09-19)
Labai gaila, kad ten, kur yra visa tinkama aparatūra ir specialistai, atsisakė šiam bėduliui pagelbėti, lieka už gyvenimo kabintis ir pagalbos prašyti kitur, vist iek tiesa turėtų išplaukti į paviršių. JusteB, šaunuole, kad pasiimate jį ir ,,cackinate" jį, jam stresą, tikrai, mažinate. Šunims, pvz., sergantiems anemija, patariama duoti valgyti grikių košę su raudona mėsa (pvz., jautiena ir jos buljonu).
Cherry (2012-09-19)
Mano šuniui profesionalai girdėjo širdies ūžesius, kai jų nebuvo, nustatė besikaupiančius skysčius (iš rentgeno nuotraukos), kai jų nebuvo, skyrė vaistus, kurie buvo visiškai kontraindikuotini, o vienas iškilus specialistas net ruošėsi operuoti. Jei nedarytas specialus testas, tai pagrindo abejoti yra.
Cherry (2012-09-19)
"The definitive diagnosis (proof of diagnosis) is usually made through the use of a heartworm antigen test. Whole blood is drawn from the dog, stabilized so it will not clot, and tested for the presence of a protein shed by the female worm as she passes microfilaria. This test is very reliable and will detect heartworm burdens of 2-3 worms or higher." Čia iš Zichės nurodyto straipsnio. Ar tikrai Vaida ieškojo tų mikrofilarijų?
Ziche (2012-09-19)
klausykir, mielosios, ka jus cia speliojat. heartworm'mam yra specialus testai, aprasyti mano anksciau ykeltam saite. pasikaitykit ir nerasukit kad mate ne ta ka mate. suprantu kad noras jog suo nesirgtu sia liga yra didelis, bet kad suo blogai jauciasi, yra surasyti simptomai. kas dar neaisku? jau kai pradedama abejoti profesionalais ir ju atliekamais tyrimais tai tada jau nzn...
Čip (2012-09-19)
Juste, pabandykite smulkintos žalios jautienos arba vištienos duoti. Prieš tokį gėrį ne vienas mano šuo, net ir labai sirgdamas, neatsilaikydavo. Tik, žinoma, labai nedaug. Dar galima pabandyti nevalyto jaučio skrandžio. Nors ir labai sunkus maistas, bet gal pramuštų. Skrandžio turiu, jei užsuktumėte, duočiau. Arba galiu Andželikai perduoti
Jurgiukas (2012-09-19)
Aš ir skeptiškai žiūriu į visas diagnozes ir niekada nepasitikiu iš pirmo karto. Kai šią diagnozę patvirtins dar nors vienas specialistas, tai tada gal ir bus kažkas panašaus. Man teko išgyventi savo augintinio netektį per klaidingą veterinarų diagnozę, kai buvo paskirti vaistai, k,urie neišgydė bet nužudė. Tad pritariu dėl Cherry nuomonės, daktarai taip klysta.
Cherry (2012-09-19)
Man atrodo, kad mikroskopu Vaida matė kažką, kas galėtų būti ir heartworms. Juk netyrė specialiai dėl kirminų. Aš su savo Mūza esu girdėjusi tiek visokių galimų diagnozių (ir ne iš lubų, o žiūrint į x-ray arba ecoskopą), kad dabar jau šiek tiek skeptiškai žiūriu, ypač kai diagnozės tokios egzotiškos.
JusteB (2012-09-19) (foto)
Jis netupi gi visą laiką narve, po darbo mes jį paimam ir cackinam :) sutinku, kad depresija daug ką lemia (va, mano katinui prieš mėnesį buvo depresija, tai be vaistų neapsiėjo), bet esmė, kad jam tikrai yra problemų su sveikata. Ir blogiausia, kad jis visiškai nieko net per prievartą nevalgo, viską išspjauna. Va šiandien vėl jam statoma lašelinė pas Vaidą..ir skyriami vaistai nuo uždegimo, gal pradės su laiku valgyt...
Skaja (2012-09-19)
Be abejo, kaip žmogui, taip ir šuniui stresas sukelia visokias ligas ir pasunkina gydymą. Be abejo, būdamas ten, kur yra, ir kovoti su ligomis praktiškai neįmanoma.
Skaja (2012-09-19)
Tegul ir neparodo, jei bus 1-2. Kad tik taip būtų, o ne blogiau. Kaip be būtų, šiam išsekusiam šuniui reikėtų išnaudoti visas tyrimų galimybes, kad paskui netinkamu gydymu dar labiau jo būklės nepabloginti.
JusteB (2012-09-19) (foto)
+ jam su trachėja blogai
Muzecka (2012-09-19) (foto)
suniu buvo atlikti kraujo tyrimai ir rado tuos kirminus
Jurgiukas (2012-09-19)
Šuniui depresija, jis tiesiog nenori gyventi todėl ir apetitas dingo, o organizmas negaudamas reikalingų medžiagų pradėjo sirgti. Nemanykit, kad tik žmonės serga psichologinėmis ligomis. Gyvūnai irgi serga.
JusteB (2012-09-19) (foto)
Jurgiukas, pasiskaitykit visus mano komentarus, nepatingėkit :)
Jurgiukas (2012-09-19)
A6 galvoju, kad sveikas tas Lordukas, ir neturi jis jokių širdies kirmėlių. Taip begalvodamos, ir dar gydydamos neaišku nuo ko jūs jį į kapus nuvarysit. Jis neėda todėl, kad jam depresija - nėra namų, nėra šeimininko, nėra pastovaus žmogaus su kuriuo dirbtų, tai darbinis energingas šuo o turi merdėti narve, čia ir prasideda jo liga, nuo jos jis ir numirti gali. Jei daktarai neranda koknrečios ligos tai ir neieškokit jos. Reikia jam tikro šeimininko, o jei jo nėra tai bent globėko kuris jam duotu kuo daugiau vandens, kokybiško maisto, apetitą keliančių vitaminų, gal nepakenktų ir keletas lašelinių su ringeriu, kasd būtų atstatytas reikiamų medžiagų, mineralų ir vitaminų balansas, ir daug pasivaikščiojimų. O jūs kažkokias ligas iš fantastikos šalies sugalvojot, tegu ta veterinarė eina dar pasimokyt, matai šuo nevalgo, nes turi širdies kirmėlių nu ir pramanas.
JusteB (2012-09-19) (foto)
Transporto tikrai reikės, nes Arvydo ryt išvis Vilniuj nebus, grįš tik apie 20-21val...
RasaM (2012-09-19)
Na Jakovo klinika nenori pinigėlių, jas už širdies echoskopą pasiims TOTO. Jau sutariau, užrašytas Lordas rytdienai 09.20 d. 16.30 val., nes šiandien gyd. Oresto nėra darbe visą dieną, o tik jis daro šią procedūrą, bet kiti gydytojai pasitarė po mano skambučio ir pasakė tą patį, jei bus 1 ar du kirminai, jų echoskopas-nematys. Bet vistiek reikia pabandyti. kaip dėl rytdienos, pasitarkit čia visi, kas gali nuvežti, parvežti, iš kur ir kada. Laiką nurodžiau, kada TOTO mūsų lauks, apmoka LGGD, ADRESAS: Šimulionio 5
JusteB (2012-09-19) (foto)
nu bliamba, atsisako. Žmonėms duodi uždirbt ir uždirbt jau nieks nenori. Koks jiems skirtumas - ras ar neras. Kaina tai ta pati....Rasa, praneškit, jei užrašysit pas ką kitą. Lordas jau pas Vaidą. Gal tikrai šiandien kas nors turi laisvo laiko ir galėtų pas jį nuvyks pasivaikščiot? Jis taip nenorėjo į tą narvą lįst...
Skaja (2012-09-19)
Pritariu pasisakiusiems dėl echoskopijos būtinumo. Jei Jakovo klinikoje atsisako, reikėtų ieškoti kitur.
Cherry (2012-09-19)
Man tas heartworm variantas kažkodėl mažai tikėtinas, bet vistiek reikia pasitikrinti, jeigu jau kažkas buvo matyti kraujo tyrime mikroskopu. Tikriausiai ieškota buvo babezių, o pamatė kitokius darinius (taip buvo ir mums nutikę su labai patyrusia gydytoja). Bet kadangi Lordukas jaučiasi blogai, vistiek reikia ieškoti priežasties. TOTO Orestas turi gerą echoskopą, specializuojasi širdies ligų srityje, gal ir tuos heartworms patvirtintų arba paneigtų. Ten neatsisakys echoskopuoti, net jei ir nieko nesitikės rasti.
Muzecka (2012-09-19) (foto)
mano nuomone, vistiek reikia daryti echoskopa, tada viskas bus tikrai aisku, o tai speliones spelionemis, daug ar mazai ju ten
RasaM (2012-09-19)
Jakovo klinika atskambino, sakė Lietuva-ne Ispanija ar Graikija, čia negali būti tiek tų kirminų šuns širdyje, kad juos pamatytų echoskopas, dar sakė tokio atvejo nė vieno nebuvo, pas mus gali būti tik po vieną kitą, taip, kad sako drąsiai galit pradėt gydymą, vaistus visos klinikos žino (paminėjo ne tik strongoldą, kažkokį kitą). Sako echoskopas bus tikrai bevertis, nes nerodo vieno, ar dviejų kirminų, rodo tada, kai per juos širdies nesimato. O, TO, pasakė Lietuvoje būt negali. Ką daryt, ar kreiptis, kur kitur, Rrrenatukas man parašė, kad TOTO klinikos vadovas specializuojasi dar šiuo klausimu, gal jam dar skambtelt?
Ziche (2012-09-19)
kas supranta anglu kalba straipsnis geras http://www.petmd.com/dog/general-health/evr_dg_heartworm_disease?page=2#.UFlpI40ge1U cia rasokad yra 4 ligos stadijos... 1 stadija maziausiai pavojinga gyvybei, bet pagal simptomus manau Lordukas turi 2 ar net 3 stadija.... P.s. kaip tik ryte palikau masina servise, blemba...
RasaM (2012-09-19)
Užrašiau 16.30 val., tik tuo metu buvo tarpelis, sakė, gal spės, nes šis tyrimas trunka 40 min., o tarpelis buvo nuo 16.30 iki 16 val. Tik man klinika dar turi perskambinti, ar iš vis apsiims, nes sako adminė, kad pasitikslins su pačia gyd. Renata, kuri daro šį echoskopą. Labai prašiau, kad padėtų, nes nuo to priklauso tolimesnis Lorduko gydymas ir likimas. JEI APSIIMS, BŪKIT GERI PAGALVOKIT, KAS GALĖTŲ IŠ VAIDOS KLINIKOS (nes jis dieną bus ten stacionare) Į JAKOVO nuvežti Lorduką, sugaišti nuo 16.30 iki 16 val, ir parvežti atgal į Vaidos kliniką. Labai prašau, nes JusteB, kaip tik nuo 16 val., negali, o kito laiko Jakovas šiandien neturi. Ačiū.
Ziche (2012-09-19)
nabagelis, baisi liga... greiciau menesio galas tai ir as pervest galesiu. laikykites
Ziche (2012-09-19)
Comment deleted by user
RasaM (2012-09-19)
AČIŪ LABAI VISIEMS AUKOJANTIEMS LORDUKUI. Tuoj bandau registruoti jį į Jakovą, bet nežinau, kaip pasiseks, žinote turbūt dauguma mūsų org. (buvau rašiusi apie įtemptus santykius) ryšį su šia klinika, bet tikiu klinikos kolektyvo sveikas protas nugalės, nes gyvybė, kurią norima išsaugoti-niekuo dėta. Dieve-jau trečia klinika per dvi dienas.
Egle13 (2012-09-19)
Nuo manes +50lt.
Postremo (2012-09-18)
Nuo manes 30Lt
Muzecka (2012-09-18) (foto)
trumpai tariant, laukiame vizito pas Jakova ir sirdies echoskopijos. Tada viskas bus aisku ka daryti, kaip pasielgti
Rita R. (2012-09-18)
Maliariniai uodai jau senų seniausiai gyvena Lietuvoje (turime tris rūšis), bet pas mus maliarijos nėra todėl, kad klimatas per šaltas maliariniams plazmodijams, kurie sukelia įvairias maliarijos formas. Suaugę maliariniai uodai, dar vadinami moskitais (daugiausia Anopheles genties), labai lengvai atskiriami nuo "šiaip" uodų - tupėdami maliariniai moskitai laiko pilvelio galą pakėlę įstrižai, o kiti uodai - lygiagrečiai paviršiui, ant kurio tupi. Lervas taip pat galima atskirti pagal jų padėtį vandenyje - maliarinių uodų lervos laikosi horizontaliai vandens paviršiuje, o paprastųjų uodų - vertikaliai (yra ir daugiau skiriamųjų požymių, tiek suaugėlių, tiek lervinių stadijų, bet šie lengviausiai pastebimi). Nenis, nežinau, ką rado Jūsų globotos vilkšunės kraujyje, bet tai tikrai negalėjo būti maliarinių uodų lervos - kaip ir kitų uodų rūšių, šių lervos taip pat vystosi vandens telkiniuose, bet tikrai ne gyvūnų kraujyje. Maliarinių uodų patelės deda kiaušinius tik į santykinai švaraus vandens telkinius.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Tai kas ši liga jau paplito ir Europoje...jau ir Lietuvoj buvo nemažai atvejų...
BenignaB (2012-09-18) (foto)
Nuvezti galiu,idomu butu ir su gydytojais pakalbeti.Taip iseina,kad sis suniukas buvo siltuose krastuose,kur jam ikando uodas?Juk uodas lektuvu neatskrido?
JusteB (2012-09-18) (foto)
Ne, nespėjimas, nes matėsi kraujo tyrime per mikroskopą. Tik klausimas, kiek jų yra.... O dėl košių - jis nieko neėda, tai kaip ir turbūt neprireiks, nors galima pabandyt.... geriau būtų išvest kokį kartelį, nes jis daug geria...paliksiu jam maisto, vitaminų ir fermentų. Vežam, nes statys lašelinę ir kol nieko stacionare nėra, leido palikt, kol būsim darbe. Nes daug laiko užima už miesto vežiot pirmyn ir atgal...
Cherry (2012-09-18)
Betgi tas heartworm - tik spėjimas, galimybė be jokių tyrimų. Panašiai mano šunei buvo spėjamas piktybinis auglys nosiaryklėj, nes bėgo išskyros iš nosiuko - panašūs simptomai buvo ir veterinarės šuniui. Jau pusė metų praėjo, joks vėžys neprogresuoja, nežinia, kas ten buvo.Spėjimas toje pačioje klinikoje. Aišku, jei echoskopas patvirtins diagnozę... bet kol kas tai tik spėlionės, teorija.
Muzecka (2012-09-18) (foto)
na taip, pas Vaida sunu niekas nevedzioja, liepia pacioms jais rupintis jei jau atvezem ;/ Suneliui vienam narve liudna ir nyku. Galiu ryt isvirti jam ryziu koses su mesyte. Gal kas nuveztu?
Judita 1 (2012-09-18)
O kaip žuvų jūroje atsirado,kokių gyvenime nebuvo,viskas keičiasi,kokios dabar vasaros,ir maliarinių uodų gali atsirasti,nenustebčiau.
JusteB (2012-09-18) (foto)
tas pats ir babeziozė plinta tik dėl to, kad žmonės ir šunys keliauja....nežinau, ar rytojaus prognozės, priklausomai, kuriai dienai pateksim pas Renatą iš Jakovo. O ryt jis visą dieną bus Vaidos stacionare. Tai kas gyvenat netoli ar šiaip visi norintys, galit užeit, susipažint ar pavedžiot...
Virgau (2012-09-18) (foto)
girdejau,kad darzuose jau pridygo kazkokiu piktzoliu,kurias palietus zmonems rankos zaizdomis nueina.Augalai nematyti.Biesas zino ko tik neatsiras,kai tiek keliaujanciu.
Muzecka (2012-09-18) (foto)
reiskias rytojaus gydytoju prognozes bus lemtingos siam suniui
Nenis (2012-09-18)
Juokas juokais,bet mūsų vienai vilkei padarius kraujo tyrimą buvo rasta maliarinių uodų lervų.Visiems buvo labai įdomu,kaip benamis šuo galėjo jų "įsigyti"...
Virgau (2012-09-18) (foto)
Matot,humanizmas visaip suprantamas.Jei nuo sergancio gyvuno uzsikres simtai kitu,nes uodams nepareguliuosi kam ikast,jei uzsikrete uodai zmonems kirmeles uznes,kai reiks is akiu pradet jas tasyt....ui,kasosi visur kur begali kasytis....:((((
BenignaB (2012-09-18) (foto)
Man tai idomu,kaip jis tom kirmelem uzsikrete?Cia gi ne Amerika.Negi nuo uodu?nesitiki man.Tai gal greit ir maliariniai uodai Lietuvoje atsiras?
JusteB (2012-09-18) (foto)
Na va, dar paskaičiau, kodėl retai kas gydo...nes šuo retai išgydomas ir dažnai miršta arba nuo vaistų arba kirminų.......
Muzecka (2012-09-18) (foto)
bent jau humaniskai uzmigdo
Birbė (2012-09-18)
""jei suo sunkiai serga-uzmigdo" - tai štai kodėl pas juos valkatėlių nėra, O aš maniau, kad jie humaniški geriečiai
Muzecka (2012-09-18) (foto)
na taip, uzsienyje, prieglaudose, jei suo sunkiai serga-uzmigdo, o mes, lietuviai, cia, net ir tokiu atveju bandome ji pastastyti ant koju is paskutiniuju ... tokie jau cia besilankantys zmones... norime visus isgelbeti.
BenignaB (2012-09-18) (foto)
kad del sirdies kirmeliu net i kalbas nesileidzia.Gydo ir po traumu,ir suzalotus,ir gydymas brangus buna.Bet jei tik randa sirdies kirmeles,viskas.Nezinau,Amerikojetie uodai veisiasi,tai atvejai dazni,nes atveztas i prieglauda gyvunas tikrinamas del situ kirminu,Visalaik juos tikrina.
Cherry (2012-09-18)
Heartworm?
Nenis (2012-09-18)
BenignaB,užsienyje daug kur ir parvo negydo o iškarto migdo...Viskas atsiremia į pinigus.Jei gydymas brangus-migdo.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Aš dar tiesiog noriu pasakyti, kad jei ką, jei kas blogo, draugas atsisako vežti migdyt, nes jam jau Rasčio migdymas gyvenimo trauma buvo. O aš be teisių. Tai turbūt dar ir tokio žmogaus, JEI KĄ, reikės paieškot.... bliamba, taip liūdna...jis toks gerietis, miega susisukęs kaip angeliukas...šiandien net linksmesnis buvo, vizgino uodegą mus klinikoj pamatęs, po mašina landžiojo ir bandė brautis į priekį...pagėrė vandens su fermentais...
BenignaB (2012-09-18) (foto)
nesigincysiu,bet tikrai zinau,kad su sirdies kirmelemis iskart migdo.Net maziukus suniukus,vaikiukus.Pas juos taip yra.Bet nemanau,kad ten veterinarai neismano savo darbo.Matyt turi savo priezastis.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Radau mokslinį straipsnį apie ligą, absoliučiai visi gyvūnai ir žmonės liga užsikrečia tik nuo uodų. Problema tame, kad gydymui naudojami vaistai yra labai agresyvūs ir toksiški, gydymas vykdomas pakopomis ir po kiekvienos dozės šuo turi būti stebimas veterinaro apie 48val. Belieka tikėtis geriausio, bet turbūt ruoštis blogiausiam..... Dar pakalbėsiu su gydytojais, kodėl pasakė, kad gydoma strongholdu, nes visur rašomi kiti pavadinimai.
Muzecka (2012-09-18) (foto)
gyvunai zmogaus tomis kirmelemis uzkresti , kaip supratau, negali. Zmones gali apsikresti taip pat nuo uodu, kurie jau nesioja uzkrata nuo sergancio gyvuno
Muzecka (2012-09-18) (foto)
Isnarsiau visa interneta apie ta liga. Tos kirmeles isgydomos jei ju nedaug.Bet jei ju sirdyje prisiveisia labai daug, tai nebegydo, o migdo gyvuna.Vetas padares sirdies nuotrauka gali pamatyti kiek ten ju
BenignaB (2012-09-18) (foto)
Amerikoje iskart uzmigdomi,nes sirdies kirmelemis gali uzkresti zmogu,o tai baisus dalykas.Kiek as zinau,jos neisgydomos.Anksciau Lietuvoje ju nebuvo,ne klimatas uodams netinkamas buvo.nezinau kaip Lietuvoje,bet Amerikoje veterinarai iskart uzmigdo.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Strongholdu, jei jų nedaug, Jei daug, Vaida sakė, kad naikinant gali leisti toksinus ir nuodyti organizmą. Paskaičiau apie jas kitom kalbom, tai oho.....pas šunį iki 5m gali gyvent, pas katiną iki 2m. Dar ir žmonės gali užsikrėst nuo uodų,bet pas žmones būna plaučiuose...Dabar fobiją uodams turėsiu :)
Birbė (2012-09-18)
O jos kaip nors naikinamos?
Gruodinukas (2012-09-18)
na ir šlykštynės...
Virgau (2012-09-18) (foto)
o kosmare!!!:(((
Muzecka (2012-09-18) (foto)
stai cia galima apie tuos kirminus paskaityti: http://www.vetklinika-vilnius.lt/vet-klubas/sirdies-kirminu-liga/
JusteB (2012-09-18) (foto)
Jam širdies kirminai, pasirodo. Bet kiek jų, parodys širdies echoskopija pas Jakovą... dar skyrė vaistų nuo trachėjos uždegimo, nes tikrai bando skleist garsus ir nesigauna...Na, ir lašelines statys kasdien.
Virgau (2012-09-18) (foto)
ar negali but koks kaklines dalies organu suzalojimas,kad ir tais baisiaisiais smaugiamaisisis pagaliais?kol dar nebuvo nusilpes,gal kada priesinosi kur nors vedamas ar panasiai....ar dare tos srities rentgena?kaip be narkozes tokiam suniui gerklen ilyst neisivaizduoju,bet zmogui tai visu pirma siulyciau pas LOR speca kreiptis.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Aš dar galvoju jam tokio nupirksiu http://www.petcuris.lt/e-parduotuve.php?view=productPage&product=119 (tik už geresnę kainą http://www.zooplus.pl/shop/psy/karma_specjalistyczna_alternatywna/zoladek_jelita/inn e_preparaty/61367 ) Dar būtų gerai, kad pakeltumėt naujieną, nes visi tyrimai LGGD lėšomis, už savo pirkau tik maistą, vitaminus ir t.t.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Pasirodo, ten labai nedaug nukritęs rodiklis, sakė, daug neleis, kad neskiest kraujo, bet nukritę ne tiek, kad išvis negalima būtų leist. Kiek supratau :)
Joly (2012-09-18)
O kaip dėl lašalinių, vakarykštė gydytoja sakė, kad kategoriškai negalima, o šiandieninė atvirkščiai - skyrė lašinti? Ar kažką ne taip supratau?
Ziche (2012-09-18)
nu savrbu pilviuky viskas gerai. o geriausia tai butu tuo endoskopu ylysti ir pasiziureti realiai kas ten jam negerai... nu bet jau jos zinos ka daryti.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Buvom pas Vaidą, tai naujienos tokios: Vaida visą jį apžiūrėjo ir apčiupinėjo, tai vienintelis dalykas, kurį pastebėjo, tai kad jautri trachėja, sako, kad gali būt koks uždegimas. Kraujo rodiklius susižinojo iš Vetos, tai tikrai beveik viskas normoj, darė tyrimą dėl gliukozės, tai truputį pakilusi. Reikės dar daryt šlapimo tyrimą, kad pažiūrėt, ar jam ne diabetas. Temperatūra normali, pilve apėmė rankom (toks kūdas), bet nieko blogo nesijaučia, viskas vietoj. Dar darė rentgeną, irgi viskas gerai, tik dujų daug. Palikom su lašelinėm stacionare iki savo darbo pabaigos. Dar paėmė kraujo žiūrės dėl babeziozės. Na, mano nuomone, gal tos trachėjos problemos viską paaiškintų, nes jis ir balso visai neturi, vakar bandė mašinoj kažką reikštis, tai skleidžia tokį garsą, kaip kurčniabyliai, tokį neaiškų ir duslų. Nieko jam nesigauna. Bet žodžiu žiūrėsim :) Tikiuos, viskas bus gerai. Jei reikės, dar darys kontrastinį rentgeną.
Ziche (2012-09-18)
taij ei jis zemas tai vyrukas gal yra Stafordšyro bulterjeras??
Birbė (2012-09-18)
tpfu, hitlerio/gebelso reinkarnacija >((
RasaM (2012-09-18)
Pasirodo grindoje dar vienas "specialistas" serga, būtent tas, kuris "gydė" Lordą, jau supratot turbūt apie ką kalbu, tas, buvęs gaudytojas, po kurio sterilizacijų mirė du buvę grindos, po to vagonų perimti gyvūnai (katytė ir Čita). O dieve, o dabar net ir jo neįmanoma paklausti, ką Lordui lašino, kokios lašalinės buvo daromos. Eksperimentuoja su tais gyvūnais, nu negaliu.
JusteB (2012-09-18) (foto)
Aš jau LGGD vardu užrašiau. Va jau Arvydas nuvažiavo šuns, tai žiūrėsim, ką sakys..
RasaM (2012-09-18)
JusteB, viskas tvarkoje, užsirašei, šaunuolė, vešk pas Vaidą, tegu būtinai echoskopą vidaus org. padaro, žinoma nuotraukas gi ir kitur galima bus nuvežti. O man paskambint gal į Vaidos kliniką, patvirtint, kad lggd lėšomis, ar tu jau pasakei.
Egle13 (2012-09-18)
jam gali buti kazkokia kliutis praeiti maistui is skrandzio i zarnyna...
JusteB (2012-09-18) (foto)
Dar pamiršau paminėti, kad šiandien radau jį išvėmusį visas vakarykštes dešreles. Bet jos nei kiek nesuvirškintos, pilnos nesulaužytos dešrelės...
JusteB (2012-09-18) (foto)
Monika, jis tikrai labai žemes, nežinau, ar nežemesnis nei Rastis. Sveria tai tik kilogramu daugiau - 15kg. Nedidelis jisai. Kol kas užsirašiau pas Vaidą 15val. Siūlykit ką galit, pas ką vežti. Bet mes kai darėm Rasčiui, tą išrašą ir foto vežėm ir į kitas klinikas. Tai net nežinau.... o akys ne, ne geltonos, vos vos vos paraudonavusios. Šiandien pirksiu vit C ir karsilio....
Montis111 (2012-09-18)
Ar tik iš nuotraukų atrodo, ar jis iš tikrųjų toks žemas?
Ziche (2012-09-18)
Beje paskutinis dalykas kury noriu pasakyti tai jog Pliushke gyde Vaidos klinikoje, tad as siulau ta klinika. P.S. del piniguciu tai deja, bet as galesiu pervesti tik menesio pabaigoje :(
Ziche (2012-09-18)
Beje paskutinis dalykas kury noriu pasakyti tai jog Pliushke gyde Vaidos klinikoje, tad as siulau ta klinika.
Joly (2012-09-18)
Įkišiu savo trigrašį, bet mano nuomone patarlė "septynios auklės - vaikas be galvos" teisinga. Šis atvejis, ypatingas, komplikuotas ir skubus, todėl nėra nei tikslo nei laiko tampytis su nusilpusiu šuneliu po įvairias klinikas. Idealu būtų nuvažiuoti ne ten kur pigiau ar kur arčiau, o dėti visas pastangas patekti tiesiai pas gerą specialistą (gal tinklapio lankytojos galėtų rekomenduoti tokį), kuris pats padarys viską "nuo iki", t.y. padarys visus jo nuomone svarbius tyrimus, nustatys diagnozę ir skirs gydymą.
Linari (2012-09-18)
Pas Vidą į Justiniškių kliniką jam gerai būtų pakliūti. Aišku, brangu ten. Bet jei jau tikslas- normaliai diagnozuoti jo būklę ir pasveikti, tai geresnio varianto nematau. Gal ir pinigėlių jau tam reikalui parinkta?
Ziche (2012-09-18)
reikia pasikalbet su p. Arunu kur Pliushke paeme, juk Pliushke irgi atsisakydavo est, o buvo su kepenim labai blogai. Ar akiu baltas konturas, po vokais, ne geltonas pas Lorda????
Ziche (2012-09-18)
jeigu suo atsisako esti tai ir nekiskit, gali buti dar blogiau. echoskopija reikia butinai padaryti, tegu vaidoss klinika paraso atsakyma kad galima butu su svaimi turet ka konkreciai mate ir kad visi galetu pasiskaityt kam reikes.
RasaM (2012-09-18)
Paskambinsiu grindos vetei, išsiaiškinsiu nuo ko, kaip jį gydė. Sakė buvo parvas jam ir jis išgijo po jo, tai Juste, gali tas kvapas būti nuo neseniai buvusio parvo, labai dvokas didelis, kai parvu šuniai serga. Na pas Vaidą, vežt, nežinau, dėl echoskopo tai taip reikia nuveęžti, padarys tikrai Vaidos klinikoj. Ką čia sugalvot, kad to gydymo neišdrabstyti per kelias klinikas, nesurinksim galų paskui.
Čip (2012-09-18)
Vežkit pas Jakovą
Čip (2012-09-18)
Plaučiai? Keista, nes kiek žinau jie išvis beverčiai... Bet žalia mėsa šiaip ar taip yra gėris. Tik neaišku, kaip jo skrandis reaguos, nes prie žalios mėsos reikia pereiti po truputį, pradedant nuo vištienos
JusteB (2012-09-18) (foto)
Echoskopijos nedarė, nes jau nebuvo gydytojos, kuri daro. Kraujo tyrimai geri ta prasme, kad visi kiti rodikliai normose, o "tik" anemija..Bet ir tai jai pasidarė nieko blogo, nes pavalgys ir atsistatys :) žodžiu, juokas pro ašaras. Pas pačia Vaidą ir noriu, nes iš kelių kitų gydytojų girdėjau, kad ji gerai echoskopuoja. Ar nevežti? Situacija tikrai prasta, jis visai nevalgo, net nežinau, ką daryt, jokio maisto net neuosto. Aš jam bandau duot per jėgą, tai tik galvą sukioja ir tiek.... ir šiaip bendrai jėgų jam trūksta, vos pastovi....dar vienas dalykas: kažkada kai pirmą kartą vežėm Rastį su Moniką į kliniką, Monika pasakė tokią lemtingą frazę, kuri labai sutapo ir negaliu jos užmiršt. Pasakė, kad Rastis dvokia, kaip jos draugo šuo, kuris turi vėžį. Tada net nepagalvojom, bet po mėnesio visgi tas pasitvirtino. Tai va Lordas "dvokia" taip pat, nors ir maudėm. Tai nėra toks įprastas nešvaros dvokas, bet toks labai labai specifinis, kurio neįmanoma neatskirt.
RasaM (2012-09-18)
ir dar, nesupratau-"kraujo tyrimai-geri", kokie geri, jei jam -anemija, kuri reiškia mažakraujystę, ar aš neteisi?
RasaM (2012-09-18)
JusteB, nesupratau, kodėl nedarė vid. organų echoskopijos, gi prašiau, kai registravau jo atvykimą. Nu pirmą kartą Vetos klinika pasielgė atmestinai, visada gi ten normalūs kvalifikuoti medikai buvo, o pas Vaidą, na...nežinau. Dėl babeziozės-nelabai tikiu. Lordas gi apie mėnesį buvo grindoje-iš kur ten erkės. Dėl stacionaro, na labai nesinori jo uždaryti stacionare, nes stacionaras yra ti Vauidos klinikoje, o jau ne kartą esame patyrę-kai tik koks ten mūsų globotinis yra patalpintas, liepia ateiti vedžioti, atvežti maisto-na kas privežios ir privažinės vedžioti, kasdien transportas bus reikalingas, o dėl gydymo-ten šiuo metu išskyrus Vaidą-nėra kvalifikuotų gydytojų.
RasaM (2012-09-18)
Muzecka, tai gi viskas apie Lordą žinoma, jis iš namų Vilniuje priduotas savų šeimininkų, net galvot nereikia, kad jis gali būti tas ar anas dingęs, jis nebuvo niekada dingęs, jis priduotas, čia skaitykit mano apatinį komentarą, kur aprašyta visa Lordo atsiradimo grindoje istorija http://www.gyvunugloba.lt/lt/adoption/g.47724
Escapa (2012-09-18) (foto)
Juste,jus pasiulykit jam zaliu jaucio plauciu,i az parasiau. Tikrai padeda jegas ir svori atgaut. Man patare specas kuris apie 11 sunu,tik plauciais ant koju pastate. Mano bokseris jau 1,5kg.per gera savaite priaugo ir kas keisciausia,po plauciu dietos viska dabar valgo,o taipat issekes buvo,galima sakyt neede tik daug gere.
It (2012-09-17)
Iš tikrųjų tai jį dar papildomai nuodugniai patirti reikėtų, ir babezijų, kaip Vesta minėjo, ir žaizdų kilmę - gal tos žaizdos nuo išsekimo, gal dar nuo ko nors - koko, pvz. Vit C aš paprastą, iš vaistinės, duodu. Kol nėra nuodugnių tyrimų, juo piktnaudžiauti nevertėtų, bet bent jau minimaliai paėstų.
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2012-09-17)
Del viso pikto reiktu del babeziu istirt
Muzecka (2012-09-17) (foto)
isvada, reikia dar bent vieno specialisto nuomones
JusteB (2012-09-17) (foto)
jam tokios gal 10ct dydžio kelios yra, bet šviežios, tai net nežinau, ar kažkur susižeidė. Galvojau pradraskė, bet viena ant kojos, tai tokios vietoj niekos pats negalėjo padaryt. Aš gal ryt pas Vaidą nuvešiu, kad echoskopiją padarytų, nes šiandien nepadarė. Karsilis tai tas kepenims? O vitamino C kokio duodavai? Aš turiu tik čjavanaprašo ir camu uogų miltelių, kad to džemo pabandyt?
It (2012-09-17)
Juste, o kokio pobūdžio žaizdos? Pragulos? Dėl apetito - pabandyk vitamino C dozę paduot, ir Karsilio po porą tablečių per dieną, man šitas metodas yra keliskart visai neblogai suveikęs.
Egle13 (2012-09-17)
naujienoje,kur rasoma apie issekusi Riki-jis irgi staiga nustojo valgyti,jam dare rentgena-nustate ,kad inkstas ikrites i pilvo ertme. o Lordas irgi issibadaves,del to organai vidaus gali pakeisti savo padeti ir vieta...pasmukti,istrigti...Reiketu detalesnio istyrimo-ultragarso,rentgeno.Cia tik pamastymas...
JusteB (2012-09-17) (foto)
Vandens tai labai daug laka
Egle13 (2012-09-17)
o skyscius ar geria?Gal jam nuryti neina?
JusteB (2012-09-17) (foto)
Neradau kol kas, atrodo ne....o kas dėl erkių?
Vesta (Lesė) (Gyvunugloba.lt) (2012-09-17)
I erkiu pas ji nebuvo?
JusteB (2012-09-17) (foto)
P.S. Grindoj sakė, kad jam lašelines statė, o gydytoja pasakė, kad jam lašelinių jokiu būdu dabar negalima (iškrito iš galvos kodėl). Bet "valio nuostabiam šungaudžiui veterinarui"
Birbė (2012-09-17)
oioiii, juk košytę tai valgė, dar ir kaip valgė. Ir staiga kažkas nutiko :((
JusteB (2012-09-17) (foto)
Galvoju, gal dar pas Vaidą nuvežt...net nežinau, ką su tuo nevalgymu daryt ir kodėl jis nevalgo...
JusteB (2012-09-17) (foto)
Žodžiu, naujienos ir geros ir nelabai. Geros - kraujo tyrimai, sakykim, labai geri, beveik viskas normuose, o ne normoj - jam anemija. Šįkart likau laaaaaaaaaaabai nepatenkina klinika, nekalbant apie tai, kiek mes ten pratupėjom, visiškai beveik neapžiūrėjo. Darė tik tai, ko paprašiau, o todėl kad buvau jau pavargusi, pamiršau paprašyt, kad pamatuotų temp (nors dažniausiai tai pirmiausiai daro) ir apčiupinėtų (gydytoja kažkaip nesusiprato). Galvoju, gal jam kas su gerkle, nes kažkaip labai keistai nuolat krenkščia. Pilna žaizdų ant jo kūno ir jau užgijusių žaizdų. Dar gydytojos nuomone "čia viskas normaliai, tik atmaitint reikia". Nors paaiškinau, kad jis visai nevalgo ir tame problema, kaip atmaitint. O nevalgo jis tikrai nieko. Paėmėm mėginuką Hills I/d, mano šuns sauso davėm, net kačių sausiako pasiūlėm. Išvirėm ryžių su konservais, daviau skaniausių skanėstų...ir nieko....net per jėgą bandžiau duot, tai vistiek išspjauna. NEŽINAU ką su juo daryt...Visas dreba, bijo į akis žiūrėt, tai išmaudėm, nušluostėm, apklojau ir toks apklotas užmigo....šiaip draugiškas, į šunis ir katinus nulis reakcijos (nors katinai vis bando brautis į jo kambarį). Bet dar problema ta, kad jį reikia dažnai po truputį maitint, o mes grįžtam ne anksčiau 20val...
Birbė (2012-09-17)
Linariii, bučkis bučkis tralialiaa :DD
Linari (2012-09-17)
Aš jau biškutį :)
Birbė (2012-09-17)
Beje, čia ne viena žadėjo pinigėliais paremti, tai prašom, remkit jau :)
Birbė (2012-09-17)
Prisijungs-parašys, nežinau nieko
Linari (2012-09-17)
Ot gerai, Birbe :) o kas žino, ką klinikoj Lordui pažadėjo? gal greit pasveikti?
Muzecka (2012-09-17) (foto)
niu gerai jau gerai, itikinote, kad ne tas;)
Muzecka (2012-09-17) (foto)
aisku
NeRamune (2012-09-17) (foto)
Dinges suo juoda,o Lordas rudas. Plius Lordas turi balta plota,o dinges ne.
Birbė (2012-09-17)
Atsirado jų Lordas dar gegužę pasirodo
Birbė (2012-09-17)
Balandžio 27 dingo. Liepos gale jau Grindos skelbimas. Ne mistika, kažin kaip ištiesų yra?
Muzecka (2012-09-17) (foto)
tai neblogos naujienos, Birbe
Birbė (2012-09-17)
Hm, o tai kaip jis iš Kauno atkeliavo į Grindą su visu vardu Lordas? Gal kas žinot jo istoriją? Linari, po vet.klinikos jį paglobos
Linari (2012-09-17)
O kas toliau? po vet apžiūros?
Birbė (2012-09-17)
Būtų rūpužės jai atidavę penktadienį, gal jau būtų gerai jautęsis. Tikėkimės, jaunas gi visai šunius ;)
RasaM (2012-09-17)
Lordas šiandien 19 val užrašytas į Vetos kliniką apžiūrai, darysim kraujo tyrimus, echoskopą ir viską, ko reikia. JusteB jį paims 18.30nuo vartų, nes taupant laiką Andželika jau bus iš grindos LGGD vardu jį paėmus ir dokumentus sutvarkius. Veta stacionaro neturi, o į Vaidos kliniką, nenorime jo talpinti. Mano nuomone nereikia jam kol kas, kol nenustatėme, ar tikrai jau daug kas prarasta, stacionaro. Namie ir sienos gydo. Ačiū labai visiems palaikantiems lordą ir aukojantiems jo sveikatos atstatymui.
Ziche (2012-09-17)
Su maistu kokiu duosit duokit tu milteliu geltonu, kur sunim ir katem yra, po ligu ir operaciju. nepamenu ju pavadinimo, bet anie labai gerai jam butu dabar. O jus kalbat apie stacionara, as kaip suprantu tai grinda y stacionara neatiduos, nes reikalingas savininkas. sakys mes jy gydom ir niekur neduos. o gydo pacios matom kaip, kad tik greiciau 'nugydyt'....
It (2012-09-16)
Pas mane iš Grindos du šunys atkeliavo taip atrodantys. Vieną pavyko išgelbėti, kitos ne. Tad Lordui kuo skubiau reikia pas gydytojus. Jei stacionaras ar Fėja pastatytų jį bent kiek ant kojų, vėliau globa atsirastų.
Egle13 (2012-09-16)
man atrodo,kad grindoje dauguma darbuotoju ir yra butent tokie...deja...
Zet (2012-09-16) (foto)
Egle13, Grindoje tikriausiai dirba skirtingi žmonės, bet norėčiau šiek tiek papasakot apie šungaudžius... Kurie, mano manymu, nė trupućio ne geresni, nei tie, kurie kates ir šunis naudoja kaip masalą rykliams... Visų pirma tai, ką pati mačiau... Prie vieno namo gyveno pulkelis kačių. Dabar ten "švaru" - nė vienos katės. Kur dingo? Pati nemačiau - papasakojo viena gyvūnams neabejinga moteriškė: "Vieną savaitgalį atvažiavo mašinytė su užrašu "Gyvūnai" ir vyrukai su specialia įranga išgaudė visus...". Į Grindą jie nenukeliavo... Taip kad...
Virgau (2012-09-16) (foto)
Comment deleted by user
Escapa (2012-09-16) (foto)
Aisku prisidesim,as tik gale menesio gausiu pinigus, 28-29d.galesiu pervest gydymui,tik traukit ji is grindos,ir po vet.apziuros pas feja vezkit.
Egle13 (2012-09-16)
Tai moterys,mielosios,traukim ji is ten kuo skubiau ! Reikia rinkti pinigus .Pradzia as jau padariau...Kas galit sutarkit su vet.gyd. Tuo labiau,jei yra ir ta geroji Feja...
Linari (2012-09-16)
Birbele, o kas čia gali žinoti dabar, kas jam atsisakinėja. Badavimo, ligos pasekmės gali būti baisios. Bet grindoj tikrai niekas to nediagnozuos, o tuolab neišgydys. Jeigu tik žinot žmogų, kuris tinkamai šunium pasirūpintų, galėtų gydyti ir reabilituoti, kokia jo diagnozė bebūtų- tai tuojau pat dėsimės pinigėliais visi neabejingi. Ar ne taip? Kad tik imtųsi kas tokios sunkios misijos...
Birbė (2012-09-16)
Egle, ta moteris yra viena iš gerųjų fėjų-globėjų, ji ir išgydytų, ir paglobotų, ne vieną yra ištraukus iš kalėjimo bei mirties nagų, žino daugiau nei kas kitas. Kiek mačiau Lordą, tai jis su Anželika gražiai bendrauja kai jis lauke pririštas, pasiekiamas, o ji šunelį švelniai kalbina net šaukšteliu maitina (geroji Anželika :)) Jei ne tas savaitgalis, kai Lordukas uždarytas... Kažin ar tikrai jam lašelines stato, neblogai gi atrodė. Nebent tikrai kokia kasa ar kas kitas atsisakinėja kaip kažkas čia minėjo...
Zet (2012-09-16) (foto)
Jei tik atsirastų galimybė palaikyt jį stacionare, tai būtų visai neprastas pirmas žingsnis. O delsimas tikrai gali jam kainuot gyvybę
Birbė (2012-09-16)
Pakalbėsiu su ja
Escapa (2012-09-16) (foto)
va,jei papultu ar atsirastu toks globejas ismanantis,kaip Fotas ir jo zmona,ant koju pastatytu greit. Kaip bebutu baisu,pirma reik is grindos istraukt suniuka,pas vet.o per ta laika isreklamuot,globeja surast.
Egle13 (2012-09-16)
bet globejas geras gali neatsirasti greitai,o pagalbos jam jau reikia skubios
Escapa (2012-09-16) (foto)
nebutina i stacionara,nebent neatsirastu globejas.Jei paimtas is grindos papultu pas gera veterinara,tik uz gydyma moket reiktu,nu o namu globoj greiciau atsigautu,nei toj grindoj gydomas tik zodziais..
Witaliukas (2012-09-16)
Tai kad čia ne naujiena toks atkalbinėjimas: aš kada dar prieš užsiimant globa ėjau į Grindą šuns rinktis, man taip ir pasakė, kad nėra ir nebūna pas juos šunų, kad į šeimą tiktų. Gyvūnai buvo pristatyti kaip baisūs ir neprognozuojami. Kai čiau čiau iš ten perėminėjau, pirma reakcija buvo "Kam jis jums reikalingas??? Jis juk toks senas ir negražus." Pikta, kad darbuotojų požiūris į šunis toks, kad tik prie būdos lengva ranka ir atidavinėja... :(
Egle13 (2012-09-16)
sunelis kovoja, nori gyventi.Juk parva iveike...Padekim jam !!!
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-09-16)
Manau jį reikia imti ir vežti į stacionarą veterinarų priežiūrai, nes jei toliau taip tai greitai nebereikės jo gelbėti, o kai jau bus stacionare, jei išgyvens, reikia labai reklamuoti, gal kas nors ras vietos pas save
Egle13 (2012-09-16)
Lorda pradziai reikia imti ne i namu globa,o vezti i stacionara,ar taip nemanot? O istyrus ir pagerejus buklei,gal ir ta geroji moteris ji paimtu.
Escapa (2012-09-16) (foto)
Nesvetima,skambinkite RasaM,Ji suderintu Jums lankyma suniuko,gal jos deka pavyktu ji paimt is grindos,ir tai sauniai moteriai atiduot,kur Birbe paminejo. Juk namu globoj pasveiktu,o ir mes myletojai,po truputi prisidetume,vis lengviau,tikiu pasveiktu laisveje.
Egle13 (2012-09-16)
Nieko nesuprantu,bet siais laikais ligoti gydomi ir pagydomi... jei jau zmones pasiryze tam,tai kodel neduoti? Juk padetume finansiskai..
Linari (2012-09-16)
Fotas, tikrai ne visi. Bet Nesvetima ne veltui parašė, kad savaitgalį yra nepageidaujama...Birbe, o gal ta moteris visgi persigalvotų? juk suprantu, dabar svarbu, kad jis dingtų iš ten? Pinigėliai juk renkami, mielai prisidėsiu, bet tai prasminga bus, jei tik jis turės galimybę palikti grindą. Manau, patys objektyviai suprantame, kad dienų klausimas ir Lordo nebeliks, jei jis iš ten nebus paimtas į tinkamą ir jau dabar labai rimtą prežiūra...
Nesvetima (2012-09-16)
Darbo dienom jis buvo pririšamas lauke,tenai man leisdavo prie jo eiti ir maitinti,girdyti,tai galėdavau daug kartų pribėgti,savaitgalį jis nebuvo rišamas lauke,būdavo kiemo aikštelėje aptvertoje... Lordas kalbinamas jau vizgina uodegą :)
Birbė (2012-09-16)
Jis prastos būklės, statomos lašelinės, Buvo nuvažiavus viena be proto šauni moteris su vyru jo paimti globai, bet... grindiečiai nušvietė ne kokią realybę "na ką jūs,,,, jis gi labai ligotas, silpnas..."
Egle13 (2012-09-16)
O kodel grindoje neleidzia Jusu ,Nesvetima,pas Lorda,kad ji pamaitinti is ranku? Kuo tai motyvuoja? Patys juk to nedaro,o Jus norit tik padeti suneliui,gelbeti ji . Juk ji jau gelbeti reikia !!! Juk ir maista savo atnesat...
Fotas (2012-09-16)
Jo iš rankų šert gera mintis .Bandykit susitart , kad leistu jums tai daryt.Nejaugi jau visi toj grindoj tokie abejingi viskam.
Nesvetima (2012-09-16)
Fotas,jam atnešama viskas ir viskas siūloma,tačiau jis apsistojo ties dešrelėm,nei košės,nei vištienos sultinio,nei mėsytės jis neragauja.Gal iš rankų ir valgytų,kaip kartą tą ir dariau,bet man dvi dienas neleidžiama prie jo priartėti.Todėl aš bent jau išsišiepus išeinu dėl to,kad jis sukerta tas dešreles,permestas per tvorą.
Escapa (2012-09-16) (foto)
Gal nepilnavertis, bet ka daryt Dariau, jei kitokio neisiulo? Laikinai,nieko neatsitiks.
Fotas (2012-09-16)
Keista logika jei jūs dešreles laikot pilnaverčiu maistu
Muzecka (2012-09-16) (foto)
prie to paties galiu parasyti, kad lankiausi pries kelias dienas Grindoje. Bendravau su suneliu, kuris aiskiai turi sveikatos problemu , bet yra negydomas. Pakankamai jaunas suo, bet atrodo prastai. Ausyse isimetes uzdegimas ar net koks grybelis, nes ausys atrodo siaubingai. Del ko sunelis gali kesti didelias kancias. Isvedus suni i lauka pavedzioti, jo kojos virpa, tirta,rodos, tuoj sukris jis man vietoje, atrodo, lyg neturetu jegu, bet eina ir net pabegti gali. Akivaizdu, kad jam reikalinga vet pagalba. Ka tokiu atveju mes galime padaryti?Juk negalima taip .
Egle13 (2012-09-16)
Nuo manes Lordukui +100lt. As manau,kad ji reikia palaikyti stacionare,istirti ir rimtai gydyti.
Egle13 (2012-09-15)
As rytoj butinai pervesiu pinigu.Laikykis Lorduk!!!
Egle13 (2012-09-15)
Siaubas !!! As nesuprantu Grindos paskirties.Kam jie reikalingi ir ka veikia? Palaiko salygas,kad ten pateke suneliai susirgtu visokiom ''zarazom'',stresuotu,prarastu pasitikejima zmonemis,badautu,issektu...Juk kiek suprantu ten dirba ir vet.gydytojas.Tai jis myli ar bent jau gerbia gyvunus ar ju nekencia? Ar jie gali ramiai dirbti,matydami,kad jau 3 savaites sunelis nieko nevalgo? Labai pikta darosi.I ka panasus nuotraukose ten esantys gyvunai-issigande,susitrauke,susiguze kamputyje...Ten konclageris gyvunu,kuris islaikomas mokesciu moketoju lesomis.Jie ne pirsto nepajudina,kad surasti gyvunams naujus namus.Tik viena zino-uzmigdyti. Ir dar neileidzia tu,kurie nori ir gali tam vargsui gyvuneliui padeti...Nu truksta zodziu..
Nesvetima (2012-09-15)
Birbe,Ačiū.Kol kas košės nevirti,neliečia jau jos,dešreles kelias va sulapnoja antrą dieną,žinau,kad naudos jokios iš jų.Rytdienai turiu ir košės,ir sultinio,kad tik leistų pas jį...
Birbė (2012-09-15)
Prie bliūdo nepriėjo šunius valgyti ar darbuotojas įdėti? Gal jis košės jau nenori, tai nevirti? Ar negerai jam kas?
Nesvetima (2012-09-15)
Taip,Lordukas Grindoje šiandien liko.Nelabai man leido jo pačiai pamaitinti šiandien,tai per tvorą po gabaliuką sumėčiau dešreles,iš pradžių 3,paskui išeinant dar 2 sulapnojo.Košę atidaviau Grindai,kad paduotų,bet mačiau iš toli,kad prie bliūdo nepriėjo.
Anuszka (2012-09-15)
Ar yra ziniu, kur suo, ar dar Grindoj?
It (2012-09-14)
O varge... Kad nebūtų kasa atsakius. Gal kas nors iš jį lankančių matė, kokiomis išmatomis tuštinasi?
Myxsider (2012-09-14)
Judita, sausiuku, o ne visi gi šunes jį už maistą pripažįsta..
Judita 1 (2012-09-14)
Prisimenu vargšę Santutę,jos po ilgo badavimo nebegalėjo išgydyti :((O kuo Grinda maitina šunis?
Glomy (Lesė) (2012-09-14) (foto)
Jėzau kaip gaila jo... Velniava, neturiu galimbės priglausti... O taip noriu padėti jam, toks jau gražuolis, nors ir sublogęs bet žavėsi turi. Turėčiau pati kur gyvent pasiimčiau ji net negalvojus. :( Merginos, labai tikiu kad padėsite jam.
Zet (2012-09-14) (foto)
Jam reikia glob!os namuose su patyrusiu aptarnaujančiu personalu, turinčiu pakankamai laiko ir auto
Birbė (2012-09-14)
Šuvas taikus, Anželikai už košę ir ranką lyžteli. Ale kūdulis dar, tai jinai jį šaukšteliu, šaukšteliu... Vaizdelis :)
Zet (2012-09-14) (foto)
Tikrai taip, Ana, ir kuo greičiau, tuo geriau. Vargšas vaikas :-(
Anuszka (2012-09-14)
Padaryt reiks tyrimus ir stebeti Lordo sveikata. Tad maniciau stacijonare bus geriausia.Jeigu viskas gerei, ieskosim golbos ar namuciu.
Zet (2012-09-14) (foto)
Būtina globa
Birbė (2012-09-14)
O paskui kur?
Zet (2012-09-14) (foto)
Baisu net žiūrėt į nuotraukas:-( kad tik nebūtų per vėlu padėt...
Anuszka (2012-09-14)
A gal reike pora dienu i stacijonara? Padesiu.
RasaM (2012-09-14)
Būkit geri, pagelbėkit išsaugoti grindinuką Lordą. Ačiū labai.


Comments can be left by signed-in users only.


Statistika Online: 215

News

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Comments

KaylyTittensor (17:46) >>
Legal casinos offer a safe and regulated gaming experience....
Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas