LT | EN | RU | LV | PL | EE    Leedu | Läti | Eesti
 
 
 

Adopted pet

Kirjeldus:

Miau !!! Aš esu pukutė Pūka, ir noriu Jums pasirodyti!

Aš labai iškalbi, mėgstu kalbėti ir kalbinti ir vėl kalbėti taigi paklausykite mano istorijos:

Kai buvau visai tik kačiukas mačiau tik tamsą ir jaučiau tik mamytės kvapą, kai paaugom mamytė mus išvedė iš tamsos ir aprodė vasaros apgaubtą pasaulį. Buvo taip gera ir šilta lauke, dūkti ir šėlti drauge. Visas dienas dūkau su sesėm žolėje. Vėliau ėmė darytis vis šalčiau, medžiai apsigaubė auksu. Aš taip grožėtis norėjau tais medžiais bet kojelės vis pašaldavo bežiūrint... Vėl teko grįžti į tamsą naktim, ir ryto tekdavo laukti vis ilgiau. Ir štai, mes juk nežinojom jog mūsų namai yra kažkieno rūsiai... Piktos moterys ir dėdės vaikė mus, o mes taip nenorėjom išeiti, juk čia šilta ir gera. Kitą dieną mums buvo šokas, kuomet kur beėjom - visur tamsu, visi langai užkalti, taip baisu pasidarė jog niekada nebepamatysiu rudenio vaizdų. Staiga vėl atėjo tetos, nematytos neregėtos, su jom ir padaras keturkojis kuris vis išduodavo kur mes slepėmes... mes galvojom, kad dabar tikrai mum bus blogai, pasigirdo lojimas, šurmulys ir štai aš jau dėžutėje... Buvau pirmoji pagauta, ir labai bijojau. O dabar aš labai graži dama, kad ir maža bet vistiek dama. Mėgstu šėlioti, dūkti... Bet mielas žmogau, ar žinai ko aš noriu labiausiai? - namų... Namų kuriuose galėčiau tupėti ant palangės ir vėl išvysti rudenio grožį nebešalant letenėlių... Pamatyti tokį ne vieną - o tūkstantį ir vieną... Prašau pamatyk mane, priglausk ir niekada nepaleisk...
Sumurkiu TAU - aš laukiu.
Mano tetos globėjos numeris -- 868540652

Loomade omadused: arg, nõuab tähelepanu, vallatu, kohaldatakse ainult elada kodus, sõbralik, vaktsineeritud
Looma nimi: Pūka
Liigid: kass
Arv lemmikloomi: 1
Sort: Crossbreed
Sugu: Naine
Seksuaalne aktiivsus: Läbi viidud kastreerimine/steriliseerimist
Vanus: 1 - 6 kuud
Juuste tüüp: pikad juuksed
Värv: tabby, hall
Piirkond: Leedu, Vilnius City, Visi miestai
User: Glomy

Advertisement ID: 50643
Lisatud: 2012-11-02 | ajakohastatud: 2012-11-09 | deaktiveeritud: 2012-11-09
Announcement views: 32226
Eelmine staatus loomade: Ootel

Kommentaarid

Postremo (2016-07-27)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2016-07-27)
Kasutaja kustutatud kommentaari
AisteIgn (2016-07-19)
Tai kad neostomosan labai toksiskas ir labai didele terlione, verciau jau tada tiesiog fypryst ar controline sulasint ir tiek.. Profender geras, bet irgi brangesnis, ir kailio parazitu nenaikina.
JutaB (2016-07-19)
o neostomosan nepadetu? istrynus dar apsvaiginta. nesiulyciau skusti-iki rudens kailis nespes ataugti. sals. geriau tuos kuokstus iskirpti.o nuo kirmeliu tobulas yra profender, bet panevezyje siuo metu nerandu. vezasi fitoveta.
AisteIgn (2016-07-19)
Ne, jie juk skutimui masineles naudoja, paciam taip be sansu nuskust.. Mune, advokatas smarkiai brangesnis, jei nera specifiniu problemu, ka naikina beveik arba vien advokatas, tai broadline smarkiai pigiau..
Postremo (2016-07-19)
Na gal skutimu neužsiimsiu, čia jau įgudusio žmogaus reikia.
AisteIgn (2016-07-19)
Taip nenuskusi, kad neliktu nei blusu nei kiausiniu, palieka kaili juk ant galvos, koju, uodegos :/
Postremo (2016-07-19)
:D o gal senas maitinimo šaltinis nebeįdomus ir sugalvos naujo paieškot :)) Vietą rūsy jau paruošiau, bus jai ten ramybė. O kitaip tai nebelabai išeina, nes bijau, kad jau bus su kadrais prisilaksčius. Vilniuj gal veterinarai suteikia pilną paslaugų komplektą, pačiam nebereikia nieko daryti, gal tik maniškis nenori grožio procedūrų atlikinėti. Na nesvarbu, pati apsikarpysiu :)
DaivaVa (2016-07-19)
Jo jo, veikia palaipsniui, bet man sake, kad advokate geresnis lygtais nei brodline
DaivaVa (2016-07-19)
Stiprus jie visi gal. As tai turbut nupurksciau kokiu purskalu nuo blusu, kad namo nenest, o kirmint nekirminciau, nebent nu jau butu taip kad butinai reikia. O del skutimo tai aisku, pats geriausias variantas kad vienu metu. Gali pradet kol narkoze veiks, uzbaigsit kai bus dar nesipriesinanti labai:) o ziurekit ir blusas su kailiu isskusit, nereiks ir lasint
AisteIgn (2016-07-19)
Aisku kad geriau savaite palaukt, bet laukinems lasina, juk prie kai kuriu prieit po atsibudimo neimanoma. Be to, vete sake broadline veikia palaipsniui. Mune, broadline neblogai, nes veikia visas pagrindines kirminu grupes plius blusas naikina.
Mune58 (2016-07-19) (foto)
lašiukai gali palaukti, bet kailiuką nukirpti tikrai reikia tuoj pat, pakol dar pilnai nebus atsigavusi. Maniškei buvo lašinti Advocate lašai, o dėl Broadline nesiginčyju, nes jų nenaudojau. Gal jie labai stiprūs?
DaivaVa (2016-07-19)
Man tai gydytoja sakydavo palaukt savaite po sulasinimo, nu bet gal kai kitaip neiseina tai neiseina.
Mune58 (2016-07-19) (foto)
Taip, Aiste, mano Albytei iškart po sterilizacijos buvo atliktos visos kitos procedūros: ir kailiukas nukirptas, ir sulašinti lašiukai. Pralaukiau savo princesės visą tą laiką ir dar neatsipaipaliojusią (aišku, jau buvo prabudusi) parsinešiau namo.
AisteIgn (2016-07-19)
Kur jos begs nuo savo maitinimo saltinio. Svarbu kad pabutu atskirta bent para..
Postremo (2016-07-19)
Kai veterinarui užsiminiau apie kailio baisumą, tas ramiai pareiškė, kad galėsiu apkirpt kai ji dar nebus atsigavus po narkozės. Tai nieko aš jam ir nebesakiau :) Vadinasi ir vaistus tuo metu pati sulašinsiu. Tik norėjau greičiau tas blusas nunaikint, kad neišsibėgiotų po namus :)
AisteIgn (2016-07-19)
O tai vetai narkozes metu nuskust negali? Juk taip butu paprasciau ir katei maziau streso. Ir sulasint juk narkozes metu gali.
Postremo (2016-07-19)
Kad 4ienį 12 val. jau užrašyta sterilizacijai, o ji nei karto negavus nei nuo blusų, nei nuo kirminų. Labai nesinori namų užkrėsti nepageidaujamais gyventojais, nes vis tik savus augintinius turiu. Tai ir nebežinau ką daryt. Norėjau vežti, kad kirpėja sutvarkytų kailį, bet neskiepytų nepriema. Kaip koks uždaras ratas: to negalima be ano, šito be kito ir taip be galo...
DaivaVa (2016-07-19)
nelasinkit. geriau savaite pries
Postremo (2016-07-19)
Dar klausimas: nieko tokio, jei Broadline sulašinsiu dieną prieš sterilizaciją?
Postremo (2016-07-19)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2016-07-18)
Ačiū!
AisteIgn (2016-07-18)
jei nėra ausų erkių, "Broadline"
Postremo (2016-07-18)
Na dėl rūsio nėra problemų, bet nenorėjau jos ten talpinti, nes gaila, bijojau, kad visai sustresuos. O morčius panašu, kad baigėsi, neberūpi katinai, guli sau ant šieno ir niekur nebeina. Tai įtariu kuo greičiau reikia sterilizuoti, kol dar nevėlu. Ir paprašyti veterinaro prieš operaciją pašalinti susivėlusį kailį ir užlašinti nuo parazitų. Tik kokie vaistai labiau tiktų, kad ir kirmėles naikintų, ir kailio parazitus?
Mune58 (2016-07-18) (foto)
Rita R., o ką daryti kitaip, kaip pasielgti Postremo?
Mune58 (2016-07-18) (foto)
Aiste, žinau, bet gal gi Postremo negyvena bendrabučio tipo 1 kambaryje:D Galima laikyti atskiruose kambariuose. Viskas išgyvenama. Mano Sniegė jau 2 mėn. stresuoja dėl mėlynakės Albytės, buvo netgi pasysinus ant savo pūkinės pagalvės, nes bijojo nulipt žemyn į kraikdėžę, bet kol kas dar visos gyvenam ir kenčiam iki Albos padovanojimo:(
Rita R. (2016-07-18)
Advocate, deja, nenaikina plačiųjų kirmėlių, t.y., kaspinuočių kompanijos. Dėl narvo uždengimo šimtu procentu pritariu Aistei, nuo streso tas neapsaugos (čia iš patirties perlaikant tiek PSP laukinukes, tiek savus nesutariančius ligos atveju). Katės gali nematyti viena kitos, bet girdi ir, ypač, užuodžia.
AisteIgn (2016-07-18)
Mune, betgi Pūka garantuotai užstresuos, net ir uždengus....
Mune58 (2016-07-18) (foto)
Postremo, nesu visažinė, bet siūlau sulašinti Advocate lašiukų. Jie yra brangoki, todėl aš pirkau savo PSP-nukėms šunišką porciją, kurios (lašinama pagal svorį) užteko 5 kackoms. Tai universalūs lašai nuo visų parazitų: ausų erkučių, blusų, kirminų. Laukinėms taip ir daroma, nes netgi suduoti tabletę visiškai šnypštaliukei būtų sudėtinga, narkozės metu taip pat nesuduosi:( Šitie lašai lašinami ant sprando, veikia apie 1 mėn. Jeigu dar problemos neišsisprendė, po mėnesio galima kartoti. Kas liečia sterilizaciją morčiaus metu, apie komplikacijas negirdėjau, bet sterilizacijos metu labai kraujuoja. Idealus variantas būtų perlaikyti narve, uždangsčius kokia paklode: ir kad seni ir nauji gyventojai nestresuotų, ir kad blusos neprišokinėtų, kur nereikia:( Čia juk labai laikina.
AisteIgn (2016-07-18)
Postremo, jei įmanoma, nelaikykit namie, jei yra bent kokia pagalbinė patalpa, rūsys ar pan, visoms bus mažiau streso, o dabar juk pakankamai šilta. Jei katė visiškai laukinė, nuparazitina net ir tos pačios narkozės metu, tik sterilizuot geriau kai morčius praeis, kad nebūtų komplikacijų, nepamenu kas ten tiksliai gali būti, kažkuri veterinarė yra sakiusi, bet neatgaminu nors tu ką. Dėl išmaudymo tai išvis nežinau ką pasakyti, reikia vetų klaust.... gal tada verčiau skusti ją sterilizacijos metu?
Postremo (2016-07-18)
Reikia protingų žmonių patarimo. Noriu sterilizuoti benamę katytę, bet jai dabar morčius ir ji nei skiepyta, nei gavus nuo kirminų, nei nuo blusų, plius dar visa išsivoliojus šūde ir kailis susivėlęs į gumulus. Neįsivaizduoju kaip ją išmaudyti ir kokia tvarka ir kas kiek dienų reikėtų atlikti visas procedūras? Ir ar užtektų Strongholdo nuo kirminų ir blusų? Noriu kažkokiu būdu viską atlikti per kuo trumpesnį laiką, nes nelabai turiu kur ją laikyti. Bandysiu organizuotis narvą ir laikyti namie, bet bijau kaip sureaguos mano Pūka. Jei vėl pradės sysioti ant baldų iš streso, aš nusirausiu plaukus :(
Postremo (2016-01-18)
Pritariam :D Ačiū!
IlonaKolit (2016-01-17)
Jums pritariant ir mes leisime sau pasidžiaugti kartu, tyliai, tyliai :)
Postremo (2016-01-17)
Noriu pasidžiaugti ir tyliai sušukti PERGALĖ! Tyliai, nes šiuo klausimu patapau labai prietaringa, O džiaugsmas tame, kad Pūka nuo lapkričio mėnesio visus reikalus daro tik į dėžutę ir pagaliau paliko baldus ramybėje :D Pasirodo vis tik kaltas buvo kraikas, o mane suklaidino tai, kad tuo metu buvau pakeitus silikoninio kraiko rūšį ir galvojau, kad ta rūšis Pūkai ir nepatiko, bet sugrąžinus senąjį kraiką, vis tiek sisiojo ant baldų, todėl aš kvaiša ir pradėjau ieškot ligų. Kol nebelikus jokių variantų pagaliau įsijungė smegenys :)) Nes mačiau, kad su malonumu visus reikalus daro lauke žemėje, todėl nusprendžiau ieškot kraiko panašaus į žemę. Nupirkau Noriko sušokantį ir koks džiaugsmas, per pirmą parą Pūka į dėžutę padarė daugiau, nei anksčiau per tris paras :D Vargšas gyvūnas kentėdavo kiek begalėjo ir bandė kvailai šeimininkei paaiškinti, kad silikoninis kraikas netinka jos jautrioms pėdutėms. Tik vėl bėda, tas Noriko žiauriai dulka, teko vėl užsiimti paieškom. O rasti smulkų ir dar nedulkantį, tai jau galvojau misija neįmanoma, net viena pardavėja pasakė, kad ieškau stebuklo, kai jai išvardinau kokio kraiko noriu :))). Ir pjuveninį išbandžiau, bet Pūka vėl atsisakė naudotis dėžute. Kol pagaliau RADAU! :D Jei kam įdomu, vadinasi jis Pura Premium Ultra, labai labai smulkus ir nedulka. Pūkai taip patiko, kad net nesant reikalui mėgsta tiesiog šiaip jame pasėdėti :D
Postremo (2016-01-17)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2015-10-25)
Aciu :)))
AisteIgn (2015-10-25)
Ech, kokia ispudinga
Postremo (2015-10-16)
Eiliniu metiniu proga noretusi pasidziaugti, bet vietoj to kazkokia neviultis apemus, kad visa Pukos gyvenima teks valyti apsisiotus baldus :( Praeita savaite buvom pas veterinare, apziurejo echoskopu, padare tyrimus. Isvada - absoliuciai sveika, viskas savo normose. Pasiule dvi iseitis. 1. Duoti Sedative po ketvirti tabletes dvi savaites. 2. Perlutex. Nes nors ir sterilizuota, galejo islikti poreikis zymeti. Tik keista, kad du metus buvo ramu, o paskui tas poreikis kazkodel atsirado. Visa savaite daviau Sedative. Buvo ramu, net pradejo naudotis kraikdeze antrame aukste, kuria nebelabai naudojosi, mieliau eidavo i ta, kuria pastaciau pirmame aukste (galvojau, kad gal taip reikalas prispiria, kad nebespeja iki dezutes nubegt). O siandien ryte sitas mielas pukuotas grozis palindo po sofos uztiesalu (ant virsaus traskus popierius padetas) ir pasysiojo... Net neber jegu pykti :( O Perlutex tai jau tikrai nenoriu duot ir gadint jai sveikatos. Tiesiog nebezinau ka daryti :(((
Postremo (2015-08-31)
Ačiū už komplimentus :))) as jau irgi pradėjau galvoti, kad reikia ieškoti medicininių priežaščių, daugiau galva nebeneša. O palikti neišvalius...nežinau, jaučiu neištverčiau :))
Birmanukas (2015-08-30)
Postremo, tai gal Pūkai padarykite šlapimo tyrimą? Kad būtų ramu, ar nėra uždegimo. Rinktinukei Morinjai o sterilizacijos prasidėjo šlapimo takų uždegimas, perėjo į lėtinį, todėl ieško kur minkščiau. Ant pufikų uždėjau polietileno, o ant viršaus per vidurį zip bag (maišelį uždaromą "užtruaktuku"). jo kraštus izliacija pritviirtinau prie polietileno, kad neperbėgtų. Maišelis tik vos vos įdubęs. Kai ten "pavarė", nevaliau. Kitą kartą užšoko ir letena įmerkė į savo sysius, nors ir nedaug ji padaro, apie 2 ml. 3 dienas darė į wc dežutę. Bet jai uždegimas, todėl ieško vietos, kuri nesiasocijuoja su matyt dar juntamu skausmu šlapinantis (kraikdėžėje). Pamėginkite ir jūs palikti sysius, jeigu įmerks leteną, gal liausis, t.y. jei Pūkos šlapimo takai ok. Super graži katė, beje.
Postremo (2015-08-30)
O pas mane vėl atidarytas sysiojimo ant baldų sezonas :/ Nebežinau ką daryt ir kas Pūkai darosi. Pakeičiau kraiką, nupirkau didesnę kraikdėžę, dar vieną pastačiau pirmame aukšte. Fotelius ploviau visom įmanom ir neįmanom priemonėm, ant galo jie liko uždengti traškančiu popierium. Po kelių mėnesių popierių nuėmiau, kokią savaitę pasidžiaugiau, kad ramu, pasidžiaugė ir Pūka, kad fotelį atgavo, nes mėgdavo miegot prieš televizorių ir vieną rytą eidama pro šalį užuodžiau, kad kažkas negerai...privarė niekšė. Išpurškiau acto, vandens ir citrininio Feirio mišiniu. Tai šiandien radau privaryta ant kito fotelio, tiesiai ant traškančio popieriaus. Ir toks jausmas, kad ji nelipo ant to jo, nes neradau jokių žymių. Negi pavarė atsitūpus ant ranktūrio???
Postremo (2015-03-21)
Kaip Pūka saulės užtemimą stebėjo: http://www.part.lt/img/e1b0aa0dee5ba9843b3429ce65082be3269.JPG Tiesa, ačiū Birmanukas už patarimą dėl folijos, nors jos ir neturėjau, bet radau sviestinio traškančio popieriaus. Bet padėjo ne todėl, kad Pūkai būtų tas popierius nemalonu, o todėl, kad garsiai traška ir išgirdau kaip užšoko ant fotelio. Atlėkiau kaip ragana perpykus, Pūka nusigando ir nusivertė žemėn. Dar išpurškiau visą fotelį kažkokiu gudriu skysčiu naikinančiu šlapimo baltymus ir palikau užklotą tuo popieriu. Nuo to karto ramu, poreikio ten atlikinėti reikalus kažkaip nebeliko :)
Birmanukas (2015-02-03)
Mėginkite fotelio sėdimąją dalį ištiesti folija. Katės folijos girgždesio nekenčia. Kvapą nuo nemedžiaginių paviršių (ir dirbtinės odos) gerai naikina maltos kavos tirščiai. Prieš tai muilu (ar plovikliu) ir H2O nuplautą paviršių ištepliokite kavos tirščiais, įtrinkite, palikite kelioms minutėms kad įsigertų kvapas, po to surinkite juos, paviršių nuvalykite wc popieriumi ar pop rankšluočšiu, kempine. Kavos kvapas liks. Kai Meškutė kartais pavarydavo po kraikdėže (atseit, neišsitilpdavo joje), taip darydavau. Kartais kavos tirščius palikdavau kelioms dienoms po kraikdėže.
Postremo (2015-02-02)
:D
AisteIgn (2015-02-02)
Man smalsu, ar ant fotelio pastacius kraikdeze, ji ten darytu ar ne? Pas mane du katinai, jei kraikdeze laikinai pakelta ant tuliko (pvz kai plaunamos grindys), tai jiems butinai reik i ta paaukstinta sosta isikart ir ka nors ten padaryt ;p
Rita R. (2015-02-02)
Peroksidas irgi blukina, atsargiai su foteliu, o tai liks paskui "peroksidinė blondinė" :)
Postremo (2015-02-02)
Jaučiu fotelis pataps bandymų poligonu :D
Judita 1 (2015-02-02)
Vetas sakė duoti po pusę tabletės Nošpa dukart dienoje,Bet dabar katė nesileidžia,tiek draskosi.
Daina1 (2015-02-02)
kalio permanganato tirpalas.
Judita 1 (2015-02-02)
Actas tikrai nepadeda,nei purškikliai.Kilimų neliko,bet sysiojimas ant lovų prasidėjo.Įtariu,kad senoji Nida tai daro.Patiesiau plėvelę,tai niekas ant jos neguli,bet ryte radau klaniuką,tai dedu popierines servetėles.Nenoriu antros smėlio dėžės.
AisteIgn (2015-02-02)
Actas gal nebent kaip valiklis, o del atbaidymo tai pilnai pritariu Ilonai, as net marinuotu agurkeliu atidarytu negaliu palikt ne sekundei, yra kas pripuola lakti, nesvarbu kad paskui koseja kaip alkogolikai , bet vistiek vel laka.
IlonaKolit (2015-02-02)
CHERRY, jei turite omenyje, kad actas atbaidys nuo siusiojimo ne vietoje, tai tą ir man teko girdėti, ir pati visiems actą patarinėdavau. Bet jau kuris laikas to nebesiūlau, nes pamačiau su kokiu nenumaldomu apetitu mano Pilkutis vagia ir ryja acte mirkstančius šašlykus...
IlonaKolit (2015-02-02)
Aš internete radau tokį receptą: užberti sodos ant dėmės (siusiko); sumaišyti 100ml peroksido, 100ml vandens, 0,5 arbat.šaukštelio indų ploviklio, suplakti, supilti į buteliuką ir tą vietą apipurkšti. Bet pati darau paprasčiau - puskibiris šilto vandens, peroksido nepagailiu, indų pl. taip pat iš akies, saujelę sodos ir LOC kokius 3 lašus (giminaitė parūpino iš Amway organizacijos). Visą tai sumaišau ir plaunu katinų kambarį bei daiktus. Specifinį kvapą nuslopina. O štai nekastruoti lauko katinai suvarė putoplastinį namelį negailėdami, tai pavargau, per kelis kartus purškiau, ploviau, bet išploviau. Tiesa, tas kvapas šiek tiek vis tik jaučiasi, bet tam reikia kišti nosį į tą namelį ir uostyti.
Cherry (2015-02-02)
Gal actas padėtų kiek? Kažkur kažkas rekomendavo.
Postremo (2015-02-02)
Belieka pasidžiaugt, kad į batus neįsisuko :))
JutaB (2015-02-02)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Rita R. (2015-02-02)
Tik jeigu mėginsit kokius eterinius aliejus, tai pirma tik mažą plotelį kur nors apačioj, kur nesimato, nes dauguma jų gali balinti arba pakeisti spalvą, priklausomai nuo to, iš ko Jūsų fotelis pagamintas ir kuo dažyta medžiaga jam buvo.
Postremo (2015-02-02)
Maniškė ant plėvelės jaučia poreikį pasitiest, negalvojau, kad sysios :( ačiū už patarimus, bandysiu kažką daryt. Nors jaučiu, kad teks su foteliu atsisveikint.
Wilmante (2015-02-02)
iš savo patirties galiu pasakyt ne dėl kvapų ar valiklių, bet dėl plėvelių tiesimo, nežinau kaip kitos, bet maniškės jei jau randa kokį pirkinių maišelį ar plėvelę ant grindų - būtinai turi pavaryt ant jos:( Šiaip naudoju plaunant grindis ar suvarytą vietą, įpilant kalio permanganato į vandenį, kažkiek tikrai apmažina, bent jau nosies neriečia siuskių kvapas
Friske (2015-02-02)
Dėl citrusų kvapo - šventa tiesa, kad katinai jo bais nemėgsta :) Dabar Ell muile yra greifutrų kvapo eteriniai eliejai :) Tuo formalinu valiau, kad net minčių apie tokius aliepus nebuvo :) :)
Rita R. (2015-02-02)
Kvaziui tai nuo savijautos priklauso. Kai inkstai pablogėja, tada pradeda ne vietoj siusint. Kai pagerėja, tvarkingai eina į tualetą ir niekur, kur nereikia nė lašo nepadaro. Šiuo metu naudoju va šitą valiklį ir esu labai patenkinta http://www.amazon.com/Simple-Solution-Eco-Care-Remover-32-Ounce/dp/B00CGYNZXW. Natūralus, maloniai, bet ne įkyriai kvepia ir pašalina kvapą tiek, kad žmonės nejaučia (taip, kad nejaustų ir katinai, vargiai ar įmanoma pašalinti išvis, bet šitas valiklis su citrusų eteriniais aliejais, o jie šiokį tokį atbaidantį poveikį katėms turi). Ant baldų nebandžiau.
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-02-02)
Jos ta kvapa vis tiek uzuodzia, nors mums ir atrodo, kad jo nera. Jau savo princeses stengiames nenervint, galima sakyti, kad ant galu pirstu aplink ja sokinejam. Bet kuo su ja graziau, tuo ji ir mums "graziau" daro.
Rita R. (2015-02-02)
Kiek man Kvazius buvo prisiusinęs neleistinose vietose, tai nepadėjo niekas (bandžiau Urin Off'ą ir įvairius jo analogus, spiritą, actą, citrinos sultis, sodą, ūkinį ir neūkinį muilą ir t.t.) . Dvejus batus išmečiau, kiliminę dangą valydavau su specialiais tam skirtais milteliais, bet paskui reikdavo dar bent kelias savaites kasdien drėgnu skudurėliu valyt baltą dėmę, kol milteliai pasišalino galutinai. Sofa, visa laimė, buvo dirbtinės odos, tai su Urin Offu viens du ir viskas. Galiausiai persikrausčiau į kitą butą, kur nėra kiliminės dangos :) Tai dabar gyvenimas lengvesnis, nuo laminato su ekologišku valikliu (skaniai kvepia greipfutais, o Kvaziui visi citrusai labai nepatinka) labai lengvai kvapą pašalinu, o ant lovos, laimei, Kvazas niekada nedaro, nes pats ten miega.
Postremo (2015-02-02)
Tiesa, vakar radau, kad jau įsigėrė ir fotelio apačia, tai gal todėl ir naudos jokios iš to purškalo nebuvo, nes kvapą vis tiek jautė ir ėjo ton vietoj reikalų atlikinėt.
Postremo (2015-02-02)
Gal aš ne viską užpurškiau, todėl ir nesuveikė. Bet ant galo visi kvapai susimaišė, nebeatskiriau kur Urine Off kvapas, o kur šlapimo ir mano uoslė nebeatlaikė :)
Edda (Gyvunugloba.lt) (2015-02-02)
O man Urine Off geriausia is visu isbandytu priemoniu (isbandziau tikrai daug, nes sita problema jau tris metus turim). Dar galit pbandyt valyt kilimu valikliu (jie turi stipru kvapa, permusa slapimo), tik nepadauginkit, nes putas veliau isvalyti dar sunkiau. Dar isvalyta vieta uzdengiu vienkartine palute, tik geraja puse is apacios. Labai graziai sutraukia visa dregme ir geltona spalva.
Postremo (2015-02-02)
Jaučiu aš pirma užsilenksiu nuo kvapo :)))) o kaip kilimas po tokio valymo? sveikas liko? :)
Friske (2015-02-02)
Aš buvau kilimo šoną formalinu išvalius....smirda bjauriai, bet greit išgaruoja. Daugiau nesikėsino toj vietoj pasismaginti :)
Postremo (2015-02-02)
Gal kas galit patarti kaip išvalyti fotelį nuo katės šlapimo? :( ar iš viso vienintelis būdas - išmesti fotelį? Nusipirkau Urine Off, tai visiška nesąmonė, greičiau jau katę pritraukia dar labiau. Ploviau su ūkiniu muilu, ant galo kvepalais išpurškiau, nes Pūka nemėgsta aštraus kvapo, uždengiau plėvele, šiandien radau privaryta ant plėvelės... :/ dabar actu išpurškiau, nežinau kas liks iš to fotelio.
JutaB (2014-11-29)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2014-11-28)
Kaip idomu, as galvojau, kad tik filmuose ir knygose pratinamasi prie nuodu juos vartojant mazomis dozemis :))))
Moiros (2014-11-28)
Administrator kustutatud kommentaari
Postremo (2014-11-28)
Kiek supratau, alergija sunki: ir beria, ir dusta, ir akys asaroja. Kate nera ilgo plauko, bet matyt ir to uztenka. Zodziu belieka valyt dregnai namus, vedint ir tiketis, kad alergija issigas kates ir pabegs :)
V-i-k-a (2014-11-28) (foto)
Mano vyresnelis visa gyvenima alergiskas katems, pirma kate paemem kai jam buvo pora menesiu kaip ir kaciukui. Jie kartu buvo geriausi draugai, taip ir uzaugo kartu. Ji myre kai jai buvo 15 su puse metu, jo lovoje... Dabar mes irgi turim katina, super alergena :DDDD dydziuli balta hiperpukuota kiempersi. Na ir retkarciais atsiranda globotinukai. Svarbiausia ka reik daryti tai kad katinas nesedetu pastoviai alergiskam zmogui ant galvos, ir pats butiniausias dalykas tai pastovus dregnas valimas kambario kur tas zmogus buna. Pas mane tai vyresnelio kambarys, kur kiekviena diena plaunamos grindis ir valomos dulkes. Aisku jokiu uzuolaidu, kilimu, pliusiniu zaislu, na visokiu dulkiu surinkeju. Ir viskas bus gerai. Bet dar labai svarbu kokio stiprumo ta alergija. Turejau pazistama kuri negalejo net vilnonio megztinio uzsideti nes iskart pradedavo dusti. Manau mano variantas su ja neiseitu.
Vaivaa (2014-11-28)
Alergija katėm man nustatė pries 10 metų. Sakė, kad kai numirs mano katinas, kad daugiau nelaikyčiau katinų.Per tą laiką per namus praėjo kelios dešimtys katinų,o šiuo metu yra penki:) Iš pradžių berdavo kaklą,smakrą jei priglausdavau prie katės,dabar kažkaip viskas gerai.gal organizmas prisitaikė.
Friske (2014-11-28)
Mano draugė alergiška, bet ilgaplaukį "garažinį balionėlį" laiko :) Pradžioj poprasčiai buvo, bet po maždaug metų organizmas priprato - dbr jokios alergijos, bet jau saviškiui, nebeliko :) Pas mane į svečius atėjus ašaroja ir tinsta, na, bet pas mane uodegų daug :)
Postremo (2014-11-28)
Nenorejau kurti atskiros temos, tai rasau prie Pukos skelbimo. Norejau paklausti ar cia yra zmoniu alergisku katems, bet vis tiek jas laikanciu? Ir kaip sekasi kovoti su alergija?
Postremo (2014-10-23)
Svarbiausia turėti kas šildo :)))
Judita 1 (2014-10-22)
Mane tik šunys šildo iš abiejų pusių po antklode,katinams savų kailių užtenka šilumai palaikyti:)
Postremo (2014-10-22)
Aš pati sau pavydžiu :))) o kailiniuočiai žiemą labai praverčia, sušildo ne blogiau nei pečius :)))
Judita 1 (2014-10-22)
Turiu ir aš tokį kailiniuotį :))
Postremo (2014-10-22)
Aktyviai prižūri darbus :))) o apimtis stabiliai palaiko, juk negrazu būt kaulų rinkiniu, gėda žmonėm pasirodyt :D
Polio-mama (2014-10-22)
Oj, tas tai aišku kaip dieną :D Pasigirti. Kitiems pavydą sužadinti ;)
Virgau (2014-10-22) (foto)
nu bet ir grazi kate!!! kailiai kailiais,bet lieknumu pasigirt negali,del ko dar prabangesne:)))
Judita 1 (2014-10-22)
Grožis neišpasakytas,ir gėlių sodinime aktyviai dalyvauja?
Postremo (2014-10-22)
Taigi labai norisi pasigirt :D
Polio-mama (2014-10-22)
Kokia žavinga lūšis :)))) Nesistebiu, Postremo, kad vis pasirodot ;):))
Gruodinukas (2014-09-04)
katėms displazija turbūt būna retai, man vetas sakė, kad net turėdamas displaziją, katinas dažnai pragyvena ilgą normalų gyvenimą be daktarų įsikišimo, skirtingai nuo šuns. bet tam gal nepasisekė.
AisteIgn (2014-09-04)
O, katinams pasirodo irgi displazija buna, nu siandien kiek suzinosiu.. Taip, labai augina, ryja net mano trispalve viska is eiles, kai siaip jai nelabai budinga, visko tik po kasniuka, o dabar gali file gabaliuka kaip niekur nieko suslamsti. Ir visi darosi vis sunkesni :/ gal visgi reikia duoti kiek daugiau, kad nesinervintu?
Postremo (2014-09-04)
Na stebesiu, jei pasikartos, reikes rimtai susidomet kas nutiko. Gal tikrai bedos kokios su sveikata, nors is paziuros ir nepasakytum, kad kazkas negerai. Eda sauso maisto panasiai tiek kiek priklauso 4 kg katei ir dar gauna sauksteli konservu, pati sveria 5,5 kg. Tai kaip ir nedaug eda :)
Postremo (2014-09-04)
Pasirodo del kelniu neteisingai apkaltinau, teko atsiprasyti :D mat bevalydama foteli, sugebejau apsipilti, nes uzkloto medziaga nesugeria skysciu... Bet vis tiek keista, gi per tuos du metus ne karto nekersijo, o cia se tau, isizeide ponia. Bus salta ziema, jei jau taip lasinius gyvunai skuba augint :))))
Gruodinukas (2014-09-04)
na na, gyvūnas neturi keršto sąvokos. čia tik mums taip atrodo:) stresas, teritorijos įtvirtinimas/saugojimas (kvapai, naujokai, vaizdai už lango), kraiko ar dėžės vietos pasikeitimas, sveikatos problemos... patogumas:) kartais baimė. (maži kačiukai kartais patingi/bijo nulipti iki dėžės.) gal problema prasideda nuo to, kad ji daug ėda? čia vienas pavyzdys, apie priežastis ir pasekmes - nesakau, kad su Pūka taip, tik kad kartais išsirutulioja netikėtai. "My cat from hell" serija: namie gyvena persų katinas, 5 metai, kastruotas, kuris žiauriai daug lakė, na labai daug, 5-9 minučių galėjo lakti vandenį, kurį jam po čiaupu šeimininkė vis papildydavo, o jo tyrimai normalūs (ne diabetas ir ne inkstai). ir dar nežaidė, o vis saugodavo savo maistą, jei neėsdavo, tai tupėdavo šalia. ir darydavo visada ne į dėžę, o ant grindų aplink. paaiškėjo, kad jis keistokai vaikšto. displazija. pradėjo gydyti. katinui pasitaisė sveikata ir nuotaika. dėžės kraštą iškirpo, kad nereiktų ropštis, ir pradėjo eiti į dėžę. vandenį pradėjo pilti kaip visiems, į dubenėlį ir viskas, apsiramino - čia buvo šeimininkės suformuotas nikis. patiesė kilimuką, ant kurio žaisti lengviau krypstančiom kojytėm, ir jis ėmė žaisti. ėmė žaisti - nustojo saugoti maistą. o problema buvo iš esmės sveikatoje...
AisteIgn (2014-09-04)
Kerstas kerstas, man katinai baigia ausis nugrauzt, apetitai turbut penkiagubai isaugo. O siaip reikia ziureti, ar kartosis, gal jai rubo kvapas koks itartinas pasirode, as jei gryztu su kitu gyvunu kvapu ant kelniu, visas tuntas aplimpa kojas ir uosto, uosto... Pakabintas kelnes visaip bando nusitempti.
Postremo (2014-09-03)
HELP! Taip dziaugiausi, kad po streilizacijos Puka nustojo visur sysiot, tai vat antruju metiniu proga atsizymejo ant fotelio ir mano kelniu :/ mano spejimu tai galejo buti kerstas uz tuscia bliudeli, del kurio ji pati ir kalta. Mat kazko pagerejo apetitas, gal pries ziema, ir dabar per nakti suslamscia visa savo norma, o paskui persekioja kaltinanciu zvigsniu, kad ja bandau badu numarint. Ko gero po eilinio patikrinimo neradus maisto, nusprende mane pamokyt... Idomu ar cia is tikruju kerstas, ar kazkas rimciau?
Postremo (2013-10-31)
As irgi netiketai siandien suvokiau, kad jau metai. Paciai nesitiki :)
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2013-10-31)
taip greitai metai praėjo? :O galvojau mažiau... Bet gi gražuolė išaugo
Postremo (2013-10-31)
Puka dekoja uz komplimentus :D
AisteIgn (2013-10-31)
oho, koks karališkas grožis
Friske (2013-10-31)
Oho, kokia konkreti ponia :)
Postremo (2013-10-31)
Norejau pasidziaugti, kad jau metai kaip Puka gyvena pas mane :) dabar sunku isivaizduoti gyvenima be jos :)))) http://www.part.lt/img/82e74b1a60f7891ec651160d7bec7c05725.JPG
Postremo (2013-03-21)
Kai as kiekviena diena matau, tai ji man vis dar tas pats kleckas :) Tik nuotraukose matau, kad jau visai nebemaza :))
Friske (2013-03-21)
Kokia dičkė jau :) smagu matyt, kas iš to mažo klecko išaugo :)
IlonaKolit (2013-03-16)
Būna kad ir pavemia po narkozės.
Postremo (2013-03-16)
Dekui uz patarimus, as jau ruosiuosi bemiegei nakciai ant grindu. Est duosiu rytoj kazkiek. Jau siandien palikau trumpam Puka viena ir radau liudnai sedincia prie tuscio bliudelio. Lakt visai nenori. Dabar ilipo i kraiko dezute ir apsiveme baltom putom. speju cia normalu po narkozes?
Moira (2013-03-16)
Duok D Gruodinukai, kad nesusirgtų ir toliau:)), deja tiems, kam tas tą "malonumą" - gastritą po operacijos apturėjo nuo nesavalaikio pamaitinimo, daugiau tokios klaidos nedarys:) Nedarys, nes gyvio gaila ir per kišėnią duoda:) Be to ir vetų kompetencija nevienoda:)
Gruodinukas (2013-03-16)
niekad man vetai nesakė taip ilgai nešerti. neduoti maisto tą vakarą, kai pasiimi, ir tiek. nei vienas kacas nesusirgo jokiais gastritais. gal tas tikimybės procentas labai mažas, kur kas mažesnis, nei tikimybė, kad namuose, kur keletas kačių, ir šita atsigavus užsimanys ėsti anksčiau...
Moira (2013-03-16)
Šiaip jau, katės/katino po operacijos maitinti negalima parą laiko (tik galima lakti vandenį) nei "su aliejuku", nei be, be to sausas maistas nekietina vidurių, jei tik gyvūnas gauna lakti tiek kiek nori ir reikia.
IlonaKolit (2013-03-16)
Maniškei nei vienai nedėjo marškinėlių, bet tikrai toks dalykas turėtų labai nervinti. Ši naktis jums bus neramiausia ir kupina pergyvenimų, bet ryte viskas pajudės geryn. Maniškes paprastai operuodavo apie vidudienį, veterinaras patardavo tą pusdienį ir naktį palaikyti bokse, kad katė nesiblaškytų po kambarius, taip pat laikyti ją kuo šilčiau. Kitą dieną duoti vandens, truputėlį vėliau minkšto maistuko. Ir saugoti, kad katė nešokinėtų - kad neįsitemptų pilvo raumenukai. Beje, neskubėkite duoti sausiuko, o kai duosite, suvilgykite juos aliejumi - kad nekietėtų viduriukai. Bet mano patirtis šioje srityje labai menka, surašiau, ką pamenu :)
Moira (2013-03-16)
Viskas čia norma ir gyvūnas taip atrodo, kai po operacijos vetai nesuleidžia antidoto, t/y nesuleidžia "išvediko" po narkozės. Siūlai nemanai, kad išsiskirs, jei tik susiūta taip kaip priklauso, o katė atrodo ir elgiasi baisiai, kaip narkatas priėdus, nes taip atrodo ir elgiasi visi gyviai, jei tik, taupumo sumetimais, nesuleidiama tai, kas priklauso suleisti.
Mune58 (2013-03-16) (foto)
oj, Postremo, mažylė daugiausia blaškosi dėl tų nelaimingų marškinių. Ji prie to neįpratusi, marškiniai jei sukelia nepatogumų, todėl ji blaškosi ir nori juos nusimesti:( Kaip šiandien pamenu, kai prieš 14 metų vežiau sterilizuot savo katytę Pūkę. Ją parsivežiau dar miegančią, iškritusiu liežuvėliu, atmerktom akim (nebuvo dar net atsibudusi) ir apibintuotą. Namuose dar nepilnai atsigavusi, ji elgėsi lygiai taip pat, kaip jūsiškė. Dar geriau, stengėsi įsispraust į kokį nors užkaborį, kad nusiimesti tuos bintus. Sklabinau savo draugei ką daryti, verkiau, kad negaliu susitvarkyti (kiek aprišu, tiek tas bintas vėl nukrenta). Ji man patarė mesti tuos bintus velniop, katytė nurims. Ką ir padariau. Atsibudau naktį ir radau savo mylimukę miegančią pas mane lovoje. Gal ir jūs nuimkite pradžiai bent trumpam. O paskui pamatysite pagal aplinkybes.
Tipsiukas (2013-03-16)
Taip, mano Melisos atveju buvo ne pačios aukščiausios kokybės operacijos pasekmė...Žaizda net užklijuota nebuvo. Ačiū D, kad toliau viskas kaip ir gerai. Jaučiuosi kalta, bet ten tokia situacija sudėtinga pasitaikė.... O dėl laipiojimo buvo ramu, nes Melisa naujoje vioetoje ir taip visko bijojo, tai ne laipiojimas , o tik kur įlist ir pasislėpt rūpėjo :))) O kai katytė savo naminė,judri, tai jo, čia jau problema, kad ramybėje pabūtų.
Dananav (LGGD, Vilnius shelter) (2013-03-16)
mažę turbūt taip narkozė dar veikia, todėl ir blaškosi be nuovokos
Postremo (2013-03-16)
Nelabai nutuokiu kokia siule, uzriso jai ziursteli-marskinukus.
Postremo (2013-03-16)
Operavo 2 val. dabar miega man ant keliu, bijau ir pajudet :) i kraiko dezute buvo ilipus, tiksliau beveik ivirto, bet nieko nepadarius gryzo i guoli, ten ir prisisiojo. bet kadangi needus ir nelakus nuo vakar, tai gal ir nieko nebedarys. i boksa as jos ko gero net neikysiu, ankstas jis, prades miaukt nuo skausmo, mano jautri sirdis neatlaikys.
Gruodinukas (2013-03-16)
omg, tai aš ir sakau, daug priklauso nuo to, KAIP padaryta operacija. Ilona, Tipsiuk, jūs kalbate apie blogumą po narkozės, kas, mano manymu, yra vetų nekokybiško darbo arba taupymo pasekmė, o Postremo - apie galimą siūlių išsiskyrimą. katė, kai atsipaipelios, turėtų pati nujausti, kiek ji pajėgia dūkti. bet dėl visa ko ten, kur labai nori lipti, galim padaryti "laiptelius", kaip jau sakiau. o kokia siūlė? išorinė, vidinė? užklijavo pilvuką ar uždėjo ką nors?
Tipsiukas (2013-03-16)
Mano Melisą labai vėlai sterilizavo, kažkur paie 18 val. tik baigė. Atsigavo žiauriai sunkiai, tiesiog sąmonę prarasdavo, bet aš ją į narvą patalpinau. Kai naktį apie 3 val. nuėjau patikrinti, ji jau visai sąmoninga tupėjo ant dėžės viršaus :). O į tualetą tai tiksliai, iki ryto visai nenorėjo, bet gėrė.
IlonaKolit (2013-03-16)
Aš mergytes per naktį ir laukydavau bokse. Į kraiko dėžę gali neįstengti nueiti - darys po savimi, bet ji prieš operaciją nevalgius-negėrusi, tad, manau, į kraiką nenorės. O dėl vandens: nakčiai nedėdavau nei maisto, nei vandens. Tik Polei padėjau vandens, bet ji nelakė, tik išpilstė ir sušlapino savo guoliuką.
Tipsiukas (2013-03-16)
Gerai jai būtų dabar kuo ilgiau pamiegoti.
Tipsiukas (2013-03-16)
O kelintą valandą sterilizavo? Iki vakaro dar turėtų atsipaipalioti. Pirmos kelios valandos būna sunkiausios. Iki nakties jau turėtų visai gyva būti.O boksas, nežinau... Melisa pvz. po streilizacijos labai blaškėsi, bokse vos nesusižeidė. Ir šiaip sunkiai ji atsigavo, net galvojau jau, kad numiro. Gulėjo kokią valandą nosytę į žemę įbedus, net judinama nejudėjo. Pusę Karoliniškių ant kojų sukėlus buvau:))).
Postremo (2013-03-16)
Turiu boksa, bet jis labai nedidelis, vietos tik atsigult. o jei nakti uzsinores lakt ar i kraiko dezute? O su spinta tai nelabai iseis, stumdomos durys, moka ir atsidaryt ir uzsidaryt. Gal man paciai reikes ant grindu miegot ir Puka po kaldra priimt.
IlonaKolit (2013-03-16)
O bokso neturite? Pirmą parą pataria laikyti katytę, kad ji kuo mažiau judėtų. Ji blogai jaučiasi, tad vis nerimsta ieškodama vietelės, kur būtų kuo geriau. Nežinau, ką patarti. Jūsų vietoje gal bandyčiau spintos pirmą lentyną atlaisvinti, prikloti kuo minkščiau, padėčiau butelį su karštu vandeniu ir uždaryčiau. Tik štai nesu tvirtai garantuota, ar neišleisčiau, jei ji imtų klebenti spintos duris.
Gruodinukas (2013-03-16)
na, daug kas priklauso, kaip padaryta operacija. jei bijot, padarykit "laiptus": lentą kokią padėti ant lovos, kad nuo grindų gražiai užliptų, ar dėžių pastatyti, kad nereiktų aukštai šokinėti. šiaip retai būna rimtų bėdų.
Postremo (2013-03-16)
Liaudis, patarkit ka daryt. Siandien Puka sterilizavo ir tik atsibudus po narkozes pradejo griuvinedama vaiksciot, be nuovokos aplink lova vaiksciojo vaiksciojo, pradejo lipt ant stalo, paskui bande ant lovos. as vis is paskos lakstau ir neleidziu laipiot. paskui kantrybe neatlaike, pati uzkeliau ja ant lovos, tai siaip ne taip nurimo isisukus i kaldra, snaudzia dabar. bet ka reikes daryt nakti? uzdaryt niekur neuzdarysiu, nes lips ant rankenos, bandys atsidaryt. jei paliksiu ja jos kambary, tai bandys lipt ant stalo, ant palanges. savo kambary irgi negaliu uzdaryt, lips i lova, paskui is lovos. narvo neturiu, kad uzdaryt. sedziu dabar ir nervuojuos :( ir kiek laiko turi po operacijos praeit, kad jau galetu laipiot ir siulai neisirtu?
Postremo (2013-02-16)
O ka daugiau katytei daryt, jei seimininkai namo isileist nenori :D
Postremo (2013-02-16)
Aciu :))) Puka irgi nemoka uzdaryti duru, bet visada pridaro, tvarka turi buti :D
Rasa17 (2013-02-16)
Gudruole kokia, as turejau katyte, kuri iseidavo is namu ir pareidavo namo, bet duru nemokejo paskui save uzdaryti :D. Tai budavo jei nakti grizta, o durys uzrakintos, tai duru rankena taip dauzydavo, kad net sunku buvo pasakyti, kas atejo zmogus ar musu gudruole katyte :). Grazuole Puka, taip ir toliau :).
Postremo (2013-02-16)
Pagauta nusikaltimo vietoj, suizulejo gatavai http://www.part.lt/img/43a585ae634badb164c5abeae14a0d5d699.JPG
Postremo (2013-01-27)
Tikiuosi, kad nesiskundzia :D
IlonaKolit (2013-01-27)
Fu, kaip įžūliai chamiškai pasielgta :D Pūka myli savo gyvenimą.
Postremo (2013-01-27)
Apsigime sodininkai tie katinai :D
Judita 1 (2013-01-27)
Neliūdėk,Postremo,pas mane augalų seniai neliko,Barnis net kaktusus išragavo :)
Mune58 (2013-01-27) (foto)
labai gražu iš Pukos pusės:D
Postremo (2013-01-27)
Štai kas beliko iš džiunglių, aplaužytos šakos ir keli lapai http://www.part.lt/img/45a7a59dae75b30f3bff1e8cafaf9fb2486.JPG ir dar išmoko duris atsidaryti - kur noriu ten einu, nieks nesutabdys... :D
JutaB (2013-01-21)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Virgau (2013-01-20) (foto)
nu jooo,ypac rudeniop labai pamalonina dičium,mat pamiskej gyvenam.Vienas katinas labai mano sutuoktini mylejo,tai mazdaug pusvalandi pries jo gryzima atsinesdavo gyva pele ir ja tusiodavo,uuuu stengdavaus neziuret,bet vistiek aki uzmesdavau:)as anksciau galvojau kad gyvunai medzioja tiek kiek reikia prasimaitinimui,bet tos kruvos cielu grauziku kazkaip ta mano manyma gerokai pakoregavo.
Postremo (2013-01-20)
Katinai taip savo meilę išreiškia, nešdami skerdieną šeimininkui. Maždaug tu man duodi maisto, o aš tau :D
Rita R. (2013-01-20)
O kad tik toksoplazmos pelėse sėdėtų... Už graužikus daugiau parazitų turi turbūt nebent tik paukščiai, ypač vandens. Aš labiausiai bijočiau, kad kašaras žiurknuodžiais apsinuodijusio graužiko nesuėstų - laimei, mano kaimynai žiurknuodžių nenaudoja, bet kaip per kelis namus toliau - nežinau, tad maža ką.
Virgau (2013-01-20) (foto)
maniskiai globotiniai medzioja,dar ir kaip medzioja,prikloja po langais,ant taku skerdienos ocho,ale kad ne nesiruosia ta skerdiena maitintis,cia kazkoks nuokrypis ar kaip?nepasakyciau kad man labai patinka ta lavoniena rankiotis.Ziurkes paklotas rusy tycia palieku kaimynu akims pasiganyt,o va is po savo langu reik nusigraibyt...
Gruodinukas (2013-01-20)
nežinau, pelėse tupi toksoplazmijos visokios, aš tai neverkčiau, jei negaudo, - nebent tam ir pasamdytos kokiuose ambaruose ar bibliotekose - peliauti.
Moira (2013-01-20)
Mano senas diedas, Fotai, t/p pastoviai kniurkia - tavo katinai nemedžioja:DDD
IlonaKolit (2013-01-20)
O aš tai jau galvoju, iš kur pavasarį reikės pelių Ryžulkai prirankioti ir kamarui apgyvendinti. Nes ji, neradusi pelių, tempia mažutėlius paukštelius su visu lizduku :( Ir jokie maistai nepadeda, nebadauja, netgi išstambėjusi, bet vis tiek eina žudyti :(
Moira (2013-01-20)
Ten kur Moira gyvena, laukiniukai gyvena ilgai: Ne todėl kad Moira:D, todėl, kad todėl:))) Katės yra maitinamos visus metus, žiemą katės yra "įrūsinamos" porai mėn, ten yra susiformavusi katininė "diaspora", skant, jei kam indomu:D Ir baikite "šiukšklnti"")) "Gimęs skraidyti tiktai nešliaužios"DD
Fotas (2013-01-20)
Joo mano kašarai tai tikri 'medžiotojai' Per kambary bega pacas,4 katinai sėdi ant baro, tokiam stiliuj tau reik tu ir pasigauk.Nekokie jie pas mane graužikų medžiotojai.Užtat šeškai tai jo medžioja puikiai
Moira (2013-01-20)
Nu jo, Raimunda:) Mano 5 kašarai gyvena pusmetį sode,taip vadinamoje - laisvoje zonoje:) Kurmių jau senai neturiu, neturi artimiausi kaimynai (tolimesni pastoviai prašo kates "įsklypinti":D), vien žo pas mus sode katininis rojus, nes visi labai kurmių ir žiurkių bijo:D Duok D, kad visų tokie kaimynai būtų:)) Šiaip jai nepamenu kada mano gazonas ir visa kita būtų kurmių išknistas, visi kurmiai jau suėsti, toliai mežiojami tolerantiškų kaimynų gazonuose:)
Raimunda (2013-01-20)
Ko gero ,kad Moiros tiesa,gretimam kieme moteris šeria pigiausiu sausiuku laukinius katinus,o jie gražūs,stambūs,sveiki,gražaus kailio,matyt pelių randa...
Piranija (2013-01-20)
Moira, tiesa 100 procentinė, bet pelės nepasiūliau, nes dauguma gi miestiečiai :) Nors, beje, mūsiškė dabar irgi nieko nesumedžioja iš po sniego. Raimunda - žinokit mes kol katės neturėjom, tai pelėkautus pirmą žiemą name gavom statyt. O vat atsiradus pirmai katei - pelių nėra, ta prasme atšalus orams, panašu, kad pelės mūsų namą tiesiog aplenkė.
Raimunda (2013-01-20)
leidžiam,leidžiam,bet kad katinai kambariniai,5 aukšte,kad bute senai nėra pelių,tai aišku,bet kad visam name neliko,gal pranešė viena kitai :-)))))
Moira (2013-01-20)
Geriausia katei mėsa yra pelė:) Pelės, na kaip čia pasakyti:) - skerdiena yra optimali katės poreikiams:),su viskuo - su oda ,kaulais, vidaus organais ir t/t:) Visa kita, kuo mes bandome šerti, tėra bandymas priartinti pelės sandarai. Katei, jei maitinate RAW, reikia visakiariopos mėsos, t/y ir jautienos, kiaulienos, vištienos, avienos ir t.t. Žmonės, leiskite katėms medžioti ir neturėsite jokių problem:)
Raimunda (2013-01-20)
Tai kad tarybiniais laikais jautienos nebūdavo arba būdavo labai mažai...dabar neužsisėdu ant vieno maisto,bandau kaitaliot,dabar pikta ant Acanos ,tokia reklama ,tokia sudėtis,o ir katinai nemėgsta ir kailis prastėja ...reklamos auka:-)))) grįšim prie joseros matyt...
Piranija (2013-01-20)
Raimunda, katei geriausia mėsa yra jautiena (ypač širdis, nes joje daug taurino, kurio katės organizmas pats negali pasigaminti). O kiauliena nei žmogui, nei šuniui, nei katei nėra geriausia mėsa.
Piranija (2013-01-20)
Raimunda, katei geriausia mėsa yra jautiena (ypač širdis, nes joje daug taninų, kurių katės organizmas pats negali pasigaminti). O kiauliena nei žmogui, nei šuniui, nei katei nėra geriausia mėsa.
Piranija (2013-01-20)
Aš kaip svarstytiną alternatyvą parašiau (savos katės, ne globojamos). Nes kartais įsisukus į sausus pašarus pamirštama, kad RAW irgi yra šėrimo būdas ir ne pats brangiausias, tiesa, daugumos vetų nepalaikomas. Tik pasidomėti, žinoma, reikia.
Raimunda (2013-01-20)
tarybiniais laikais teta buvo mėsinės vedėja:-)))) tai katiną šėriau vien žalia kiauliena...pradėjo plikt galva prie ausų po poros metų...nustojau duot žalią mėsą ataugo kailis...
Guste.mi (2013-01-20) (foto)
ilga diskusija, neskaičiau, tačiau atsakau į paskutinį klausimą - šeriu žalia mėsa, tik ne katę, o šunį :)
Piranija (2013-01-20)
O, bet, tačiau žalia mėsa niekas nešeriat?
Moira (2013-01-20)
Jo, Benigna, tylėjimas yra aurum:))
BenignaB (2013-01-20) (foto)
As irgi jusu diskusijose daugiau nedalyvausiu.O Prancuzija myliu,ir ten daznai lankausi.Ir apie homofobijas geriau patylesiu.
Raimunda (2013-01-20)
tai kad prie jų priartėti neįmanoma,o taip jie gyvena jau kokie 4-5 metai,miega rūsiuose ,keliuose kiemuose yra tokie pastatai ,kur yra šiluminių tinklų mazgai ar kaip kitaip vadinasi,tai pro durų apačia įlenda, išlenda pavalgyti,ir vėl pasislepia,matyt katinai,nes kačiukų nesu mačiusi...vasara deginasi ant mašinų...niekas neskriaudžia ,tik pašeria...
GitaN (2013-01-20) (foto)
Nepykit,truputį ne į temą,gal kas galit patart,kur geriau kreiptis dėl šuniuko dantų problemų?
Moira (2013-01-20)
Nelabai suvokiu nesvietiško protrūkio neapykantoje dėl prancūzų RC? Sory:D , tautiškoje homofobijoje tikrai nedalyvausiu:)) Raimunda:), dideli,, sveiki, tikrai turi turėti namus, jei neturi namų ilgo plauko kacai, tikkrai juos užjaučiu(katinus::()
Raimunda (2013-01-20)
dideliems,sveikiems,ilgo plauko
BenignaB (2013-01-20) (foto)
nu jo karu nukankintiems vokieciu vetrinarams Roylis neitinka.O amerikieciu nenukankintiems,kodel is 5 zvaidzduciu vos 3 surenka.O kur jie ta veterinarini gamina?atskirose gamyklose,ar savo Mars gamyklose,nes kiek zinau nuo 2002 metu RC priklauso Mars. o siaip tai maitinkite savo kates kuo tik jums patinka.
Moira (2013-01-20)
Kokiems laukinukams? Mažiems, dideliems, nusenusiems?
Raimunda (2013-01-20)
O laukinukams ką duotumėt? pas mus tik internetu galim užsakyti:-(((
Moira (2013-01-20)
Turėčiau, jei nebūtų nepakeičiamos "pseudo" alternatanyvos:D Aš turiu alergišką katę ir tikrai "nexainu" ant RC:D Tiesiog labai lengva surasti nemylimą paralelę tarp prancųzų RC ir dviejų karų "nukankintų vokiečių" vetų:DDD Dar kartą sakau, veterinarinis RC (kartoju - gamintas, taip, kaip reikia:)) nealergizuoja:) Tiesiog, veterinarinis RC yra brangesnis :)
Raimunda (2013-01-20)
Moirai ,turit turit ką pakomentuot:-))) kuo šeria katinų priežiūros specai?
Moira (2013-01-20)
:))) Neturiu ką pakomentuoti:))) :D Kiekvienas, mąnantis, yra "pseudo":) Ačiū:)
BenignaB (2013-01-20) (foto)
Tai zinoma,kad pilna blogesnio maisto uz Royli!!Ka as cia bandziau isaiskint,kad jo kaina neatitinka kokybes.
Murmt (2013-01-20)
Aš irgi ant šito Trovet akį padėjus, olandų gamybos, atsiliepimų nedaug, bet neblogi, o sveriamo kaina ~23 LT/kg, su Hillsu nepalyginsi. Pažiūrėsim, dabar po truputį ėrieną įvedu Specifico konservų pavidalu, gal neišbers vėl Simbulio...
Postremo (2013-01-20)
Aš vet vaistinėje nupirkau TROVET Hypoalergenic su ėriena, pažiūrėsiu kaip reaguos. Neturiu supratimo kas per maistas, už pusę kilogramo apie 11 Lt sumokėjau. Kam nors teko tokį bandyti?
Airine1111 (2013-01-20)
Aš taip pat perku Proplaną Delicate. Nuostabus valgymiukas. Tik mano visos ir taisosi-pilnėja gražiai. Reikės ką nors pergalvoti. Bet maistelis visų labai mėgiamas. Kai reikia pasitaisyti po išsekimo, geresnio negali būti (aš taip galvoju).
Raimunda (2013-01-20)
su kalėdom paskaičius sudėtį nutariau nupirkti kanadietišką Acana su lašiša( 65% šviežia mėsa (žuvis), 35% vaisiai, daržovės, 0% grūdų. ACANA Pacifica pagamintas visai be grūdų, naudojant šviežią lašišų, plekšnių ir silkių mėsą, žuvys sužvejojamos prie Vankuverio salos ir pristatomos į gamyklą šviežios ir niekada šaldytos ar su konservantais. ) Katinai nuo tokio maisto pradėjo žiūrėt į mane kaip į liaudies priešą-tipo kuo čia šeri,ir kailis nebe toks gražus,nu ir suprask kas ten jiems geriau...
Judita 1 (2013-01-20)
Aš savo katėms perku Proplaną Delicate.Joms labai patinka ir tinka.
Judita 1 (2013-01-20)
Tai kuris tas maistas tada geresnis,jei Royal blogas??yra daug blogesnio sauso maisto,tą Royalį ne kiekvienas ir įpirks.
BenignaB (2013-01-19) (foto)
Alergijos priezastis daznai buna vistiena,o RC pagrinda ji ir sudaro.Be to ten kruva konservantu ir antidioksantu.Be to is Prancuzijos i Lietuva abejoju,ar kas ji veza,pagrinde is Lenkijos,kur yra ju gamykla.Lietuvoje veterinarai iskart siulo antialergini,o Vokietijoje,tiesiog isgirde RC liepe keisti maista,ir viskas susitvarke be jokiu antialerginiu.
Postremo (2013-01-19)
Na va, ką tik iš veterinaro. Apžiūrėjo, sakė švari katė, jokių priekaištų. Liepė sodint vien tik ant antialergiško maisto, dar gavo ukolą uodegon ir liepė stebėt ar dar kasysis. O dėl morčiaus labai nustebo, sako dar jauna, net dantys ne visi pasikeitę, gal kerštauja sysiodama ant lovos. Bet kai nupasakojau visus požymius, sutiko, kad mergina anksti subrendo. Tablečių nerekomendavo duoti, sako paskui tik visokios bėdos, liepė pasibaigus morčiui atvežt ir sterilizuos. Šiandien jau ramesnė, dar trinasi užpakalį iškėlus, bet nebemiaukia kaip pamišus :) Šiandien i veterinarijos vaistinę nuvažiuosiu, nupirksiu padoresnio maisto :) tik spėju skanėstus ir teks užraukti, gal net jie ir kalti dėl alergijos, nors duodu labai nedaug. Tiesa, o gali alergija būti nuo metalinių bliudelių? Pamiršau veterinaro paklausti. Iš viso kokią savaitę Pūka buvo paskelbus bado streiką, ėdė tik tiek, kad badu nenumirt ir nesupratau kame reikalas, nupirkau net kitokio maisto - rezulatatas tas pats. Netyčia pabėriau ant žemės, puolė ėst kaip mėnesį neėdus. tai kol kas maistą ant popieriaus paberiu, ėda net ausys lapsi :)) reiks gal kokius plastmasinius nupirkti, nes vandenį laka dabar tik iš tokio, kurį nupirkau tam, kad galėtų ten savo žaislus skandint ir paliktų geriamą vandenį ramybėj, o rezultatas toks, kad dabar žaislus skandina abiejuose bliudeliuose :D
Moira (2013-01-19)
Katei akivaizdi ruja, beje, kates, kaip ir kales sterilizuoti per rują nerekomenduotina, nes gali, kaip ir kalės, nukraujuoti. Katėms, jei sterilizuojama per rują, suleidžiami vaistiniai preparatai, kraujoplūdžiui stabdyti, bet ir lazda iššauna vieną kartą, todėl sakyti, kad kates galima sterilizuoti per ruja yra netikslu. Katės rują reikia perlaukti, bet pirma ruja gali tęstis nepaliaujamai ilgai. Ilgiau, kaip porą sav negalima leisti katei rujoti, reikia rują stabdyti hormonų pagalba. Viską susakys vetas, kaip, kiek ir kam:) O apie katės alergiškumą - ne kiekvienas ausies pasikasymas yra alergija:) Alergiškos nuo mažens būna tam tikrų veislių katės, arba jų mišrūnai (sfinksai, kornišai ir kitokie "plikiai":)). Šiaip jau veterinarinis RC alergijos nesukelia, bet jis yra brangesnis negu, taip vadinamas, pramoninis RC, kurį perkame ne veterinarinės paskirties įmonėse/ojektuose:)
Murmt (2013-01-19)
Hills z/d tai čia jau sunkioji artilerija, kai katinas tikrai smarkiai alergiškas, nes jo kaina biškį taip smarkokai kanda. Jis su vištiena ir vištų kepenėlėm. Dar mačiau yra Specifico FDD hipoalerginio, šitas su lašiša, tik kainos nežinau. O jei kasosi ausis ir virš akių, dėl erkučių žiūrėjot? Gali gi nebūtinai alergija būti...
Gruodinukas (2013-01-19)
manau, alergija ne nuo maisto "markės", o nuo komponentų, pvz., vištienos. geriau vetas patartų, į ką bandyti keisti, o bet kuri prieglauda ar šėrėja paims tą pusę kg blogojo rojalio:))
JutaB (2013-01-19)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2013-01-19)
Na mano dar kol kas ne tokia nagla, kukliai nusuka akis :D
Murmt (2013-01-19)
Aha, per morčių kai kurios katės mėgsta lovą žymėt, mano patalų ir čiužinio galit paklaust... Bėda tik, kad katytė dar ir tokia švaruolė princesė pasitaikė, morčius buvo tas vienintelis, po jo sterilizavom, bet dar iki šiol, nors praėjo jau 5 metai, kai tik kraikas pasirodo per šlapias - atvaro ant lovos, minkšta, patogu ir nesitaško. O kai morčiavo, tai ne tai kad šiaip ant lovos žymėjosi - atėjo man ten gulint prie galvos ir į akis žiūrėdama ant antklodės srovę paleido, ot šou buvo :))
Postremo (2013-01-19)
Sudie, Royali... liko puse kilogramo, nei ismest, nei kam atiduot :(
BenignaB (2013-01-19) (foto)
internetu galima uzsakyti.Tiesiog ji veislyne maitino Royaliu,tai ir as maitinau.atsirado alergija,labai seresi.Bandziau kitokius,tai jokiu kategoriskai neede.Fitness Trainer3 jam patiko,ir alergija baigesi.Bet gal Jums kitas maistas tiks.Bet royali keiskit.
Postremo (2013-01-19)
Jus teisi, Gruodinukas, sveiko maisto nebera, bet bandymu klaidu metodu reiks atsirinkt kas augintiniui tinka ir labai nekenkia.
BenignaB (2013-01-19) (foto)
normalus,bet tikrai neatitinka kainos.Tai ir veterinaru,ir veiseju nuomone,ir ne tik Lietuvoje.Ir pati isitikinau,tiek suniui,tiek katinui.
Postremo (2013-01-19)
Kazin ar Panevezy imano gauti Fitness Trainer3. Dabar irgi ne ka geresnio nupirkau, Kikos siulomo Nature's Protection. Bet nedaug pirkau, paziuresiu kaip reaguos. Jei situacija pageres, vadinasi alergiska Royaliui ir ieskosi kazko geresnio, ka imanoma Panevezyje gauti.
BenignaB (2013-01-19) (foto)
beje irgi ausis,ir virs akiu buvo nusikases.Keiskit maista.
Gruodinukas (2013-01-19)
normalus tas RC, tik brangus... kai paklausai, kad viskas blogai, tai galvoji, o ar patys daug sveiko maisto valgom, pagal rekomendacijas? bet gyvenam gi.
BenignaB (2013-01-19) (foto)
Royal Canin nera geras maistas,tiek sunu,tiek kaciu.Jo kaina visai neatitinka kokybes.Mano katinui nuo jo irgi alergija buvo,kai perejau prie Fitness Trainer3 viskas susitvarke.Tik problema,kad royalis prideda skonio stiprikliu,po to jie kitokio nenori valgyti.
Postremo (2013-01-18)
:DD
IlonaKolit (2013-01-18)
Taip, lai apžiūri veterinaras :) Šioje temoje prisiminiau, kaip mano sterilizuotoji Ryžulka daugiabučio kieme taip varė uodegą pakėlusi ant automobilio rato, kaip geras bernas :D Vajei, kokia gėda buvo, jau maniau, kad reikės veterinarui į atlapus kabti - ką jis iš mano kieminukės padarė :D
Postremo (2013-01-18)
Siandien sliauze per lova uzpakali iskelus, tai greiciausiai mergina anksti subrendo. Vadinasi teks rytoj vaziuot kosultacijai pas veterinara, nes perspektyva gyvent su patiesta klijuote ant lovos kazkaip nevilioja :) Dekui visom uz patarimus :)
Postremo (2013-01-18)
Ne stebuklas, jei pasirodytu Pukas, paskutiniu metu GG ne karta skaiciau apie lyties pasikeitima :D Beda, kad Panevezy nezinau, kuris geriausias veterinaras sioj srity. Bet reikes nuvezt pas ta, kur skiepijau ir pasikonsultuoti. Nes dar ir del kasymosi turi bedu. Ausis ir virs akiu nusikasius. Gavo pora kartu nuo blusu, bet nepraeina. Galbut alergija maistui. Perku Royali, nesinoretu tiketi, kad netinka, bet kas ten zino. Siandien nupirkau maisto alergiskom katem, ziuresiu ar kas pasikeis.
Colomba (Lesė) (2013-01-18)
O man labai panašu į morčių. Ir nerizikuočiau laukti dar kelis mėnesius su sterilizacija, kad paskui toks elgesys kaip lovų žymėjimas netaptų Pūkai blogu įpročiu.
Wiwi (2013-01-18) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
IlonaKolit (2013-01-18)
Kuo jaunesnė tuo geriau, nes lengviau atsigauna po narkozės, greičiau gija žaizda. Žodžiu, kaip ir žmogus, kuo jaunesnis organizmas, tuo lengviau pakelia. Dėl sisiojimo ant lovos kiek anksčiau čia mergina pasakojo patiesusi klijuotę ant lovos. Nemalonu tada tą daryti, nes letenukės sušlampa.
Wiwi (2013-01-18) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Colomba (Lesė) (2013-01-18)
Per morčių katė gali žymėti, ne tik katinai. Postremo, nieko blogo nenutiks, jeigu sterilizuosit anksčiau. Svarbiausia, kad veterinaras būtų geras, aišku tas galioja nesvarbu kokio amžiaus yra operuojama. :)
Wiwi (2013-01-18) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2013-01-18)
Nes siaip buvo ramu, viska darydavo dezutej, jokiu bedu nebuvo, bet tik pradejo miaukt kaip pamisus, trintis i kilima, taip ir lovos zymejimas prasidejo.
Postremo (2013-01-18)
Jei zymi, gal cia ne Puka, o Pukas :D
Postremo (2013-01-18)
O kokia rizika katei, jei labai jauna sterilizuosiu? Nesinoretu jai pakenkti tik todel, kad mano jautrus nervai :) Is viso, as zalia, kas liecia kaciu auginima, atleiskit uz kvailus klausimus, bet kaip zinoti, kad jau baigesi morcius? kai nustos bliaut ir mano lova zymet? :) ir dar, ar tai jau morcius, ar tik priesrujine busena? kazkiek internete pasiskaitinejau, bet geriau pasiklausti zmoniu, kurie zino :)
Wiwi (2013-01-18) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Colomba (Lesė) (2013-01-18)
Nuo 6 mėnesių galima ir mažiau, ypač jeigu morčiauja šitaip.
Wiwi (2013-01-18) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
IlonaKolit (2013-01-18)
Jau ir jaunesnius sterilizuoja. Pramorčiaus ir drąsiai galite sterilizuoti.
Postremo (2013-01-18)
Tai kad jauna dar labai :( bent jau kiek skaiciau 8-9 menesiu reiketu sterilizuoti.
Colomba (Lesė) (2013-01-18)
Praeis morčius ir sterilizuokit. :)
Postremo (2013-01-18)
Kaciu myletojos HELP! Panasu, kad Puka pajuto morciaus dziaugsmus, laksto po namus ir bliauna, per dvi dienas tris kartus i mano lova primyzo, siandien dar nulekus i pirma auksta pasizymejo po lova, paskui gryzo i savo palocius ir ant fotelio tekstelejo. as nebespeju lakstyt ir valyt. papurskaiu kvepalais, bet pati gala greiciau gausiu nuo kvapu gausos. ir niekada neliete hole ant palanges stovinciu geliu, o dabar prasisuko kaip reikalas, viskas ant zemes nuleke. ciuozia jai stogas, o is paskos ir manasis vaziuoja. Jai dar tik 5 menesiai, kaip man iki sterilizacijos isgyvent???
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2012-12-20) (foto)
Beje, pats Mindaugas man tai patare, sutrupinti ir duoti su maistu, nes kai nesigauna tai nesigauna, neturiu pagrindo kazka isgalvoti, pasidalinau savo patirtim. Geriau taip nei visai nenukirminti:)
Moira (2012-12-20)
Kokių Eriką nebuvo bėdų? Nesavalaikiai išgedę dantys "išlys" vėliau:( Nemanau, kad Aleksandras ar tai Mindaugas negalėtų sukišti:), sukišo Sapiegiukų mamašai, nors ji sukramtė visą plastmasinį pincetą:)
Erika J. (Mažoji Liza (neturi prieglaudos)) (2012-12-20) (foto)
Turiu kate, kuriai net vetai nesugeba suduoti tables, nei Mindaugas nei Aleksandras nei Birute. Sutrinu cestali ir suvalgo, jokiu bedu dar nebuvo.
Postremo (2012-12-20)
Tai dviese ir atlikom kankinimo veiksmus :))) vat burna uzciaupt ir pamirsau, todel viskas isvaziavo atgal. nieko, iki kitos dozes turiu laiko sudaryt veiksmu plana :)
Dinka (2012-12-20)
moira, ką žinai kada kam prireiks :) Postremo, pirmais kartais galima (jei yra galimybė) dviese bandyt atlink tuos veiksmus, lengviau, aš tai įkišu kiek įmanoma giliau ir dar stuntelnu, tai nes burnos užčiaupt nereikia, neatrija ....išsimiklinau kai 3 grindinukėm 2 sav, kasdien trixopolą šėriau- ten dar bjauriau nei cestalis, jei pirmą kart teisingai (toli neįgrūdai) katė pavirsta jūros vėpliu :)
Postremo (2012-12-20)
Bandysiu varianta, kai kate issizioja pati :D
Moira (2012-12-20)
:DD Kam dar neskanius vaistus kiši per prievartą?:D
Dinka (2012-12-20)
kai "atkali" ranką visai paprasta, vien žo "treniruisia na koškach" :)))
Moira (2012-12-20)
Cestal'io ir negalima trinti į miltelius, nes: a) gali sukelti vėmimą ir neįsisavina reikiamas kiekis b) nepalankus dantims ir pan. Jei bijote kišti pirštus "žvėriui" į nasrus:) vetvaistinėse yra spec plastmasiniai pincetai, kurių pagalba galima sukišti į pačią gerklę. Katės nespringsta, kaip žmonės. Tiesa, kišti reikia katę pražiodius, t.y. stipriai paimti už čiuprynos - katė išsižioja pati:)
Edda (Gyvunugloba.lt) (2012-12-20)
I miltelius netrinu, nerizikuoju, nes tada pradeda ziaukcioti ir seiletis labai. Pasiguldau kaca ant keliu kaip vaika, viena ranka laikau uz ciuprynos, kita praziodinu ir kisu tablete tiesiai i gerkle. Uzciaupiu, palaikau snukuti suspaudus, paglostau pagurkli ir baigta. Tfu tfu tfu. Kol kas veikia.
Xiri (2012-12-20)
as tai sutrinu i miltelius ir, mazu sauksteliu , praziodinu ir supilu,miltelius sunkiau isspjaut
Postremo (2012-12-20)
Va todel abi ir likom sviestuotos, kad bandziau gerklen ikyst :)) nepatiko jai ta procedura, muistesi labai, o ir as nepatyrus. suniui lengviau suduot, ispaudi i duona, sviestu aptepi ir nurija net nesumirksejes :) Bandziau Pukai panasiai suduot, tai visi tabletes gabaliukai liko ant zemes :) Pukai dabar naujas kailiukas ataugineja, i Zuzos panasus, tai tuoj atskirt nebus ju imanoma :)
Wiwi (2012-12-20) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2012-12-20)
Jep, grazeja ir storeja su kiekviena diena :))) bet kai pamaciau Zuza, pagalvojau, kad as Puka badu marinu :D siandien sudaviau puse tebletes nuo kirminu su sviestu, rezultatas - abi sviestuotos iki ausu, dabar sedi pries mane ir priekaistingai prausiasi :))) bet beveik visa doze sudaviau :) kita karta ko gero reikes sutrinti miltelius ir imaisyt i konservus.
Glomy (Lesė) (2012-12-08) (foto)
Ohogo kokia dama išaugo! Kaip gera skaityti tokias naujienas. O zbitkininkė Pūka ;D o jau kaip išgražėjus, jetau jetau :)
Postremo (2012-12-04)
Deja, dziungles reteja kiekviena diena :( jau puse saku nebeliko, vis tik 2 kg jau sveria, ne juokas :D
Wiwi (2012-11-30) (foto)
Puka dziunglese, oi gerai jai ten pas jus gyvenasi;) Net medi nuosava turi, visos kates galetu pavydet;)
Postremo (2012-11-29)
Tikrai paaugus, siandien veziau skiepyt, tai vos uzantin tilpo :))) bet drasi sikart buvo, net nepajuto adatos durio :)
Gruodinukas (2012-11-27)
gražuolė pūkuotuolė:)
Friske (2012-11-27)
Paaugus čiučialina pūkuota :)
Wiwi (2012-11-27) (foto)
:)) Kokia juokinga, bet jau gerokai paaugus. Ir vis prie geliu traukia nors ir per uzuolaida:)
Wiwi (2012-11-18) (foto)
http://www.gyvunugloba.lt/lt/help/news.30731 Ten zemiau komentaruose labai Gera nuoroda is supermamos;)
Postremo (2012-11-18)
Einu ieskot :)
Wiwi (2012-11-18) (foto)
Cia ji taip zaidzia;), kaciukai taip tarp saves taip duksta - griumiasi, kandziojasi. O auklejimui yra geru patarimu Zuzos temeleje;)
Postremo (2012-11-18)
Tas jos draugiskumas nuo nuotaikos priklauso, tai be galo meili, ibeda snukuti i ausi ar i skruosta, tai i koja kanda. megsta begt is paskos, apsikabint letenelem mano koja ir ikast :( o vakare is viso siauteja, visos mano rankos sudraskytos. bet pati kalta, neprisiruosiu nagu nukarpyt. Ir reikes auklejimu uzsiimt, kad neuzsiauginciau monstro :)
Wiwi (2012-11-18) (foto)
:))) Tikrai, kad linksma;) Tikrino matyt Valymo kokybe, is auksciau geriau matosi;) Man labai Pukos lapcytes juodos grazios. Atrodo, kad ji labai draugiska ir bendraujanti katuke, randa ivairiu butu kaip prie zmogaus prisigerinti;).
Postremo (2012-11-18)
Ten gal visa seimynele megekai paskraidyt :) Jei Melisa panasi i Puka, tai naujiesiem seimininkam bus nenuobodu :) Puka susimaste nauja atrakcija: siandien valant kraiko dezute, isibegejo ir uzskrido man ant peties. ir sedejo ten kaip papuga kol valiau :)
Wiwi (2012-11-18) (foto)
Kokia puri ir didele Pukute sefe- okupante:)) Melisa taip pat pries pora dienu atsiskleidė kaip energinga skraiduole;), nes jau visai pasveiko, bet naujieji šeimininkai tikisi energingos katytes, tai gal sutars;)
Gruodinukas (2012-11-18)
eina sau, koks grožis:D savo vertę Pūka žino!
Postremo (2012-11-09)
Mano šunio Pūka net nematė, nes jis voljere gyvena, nebent kvapas nepatinka, kai gryžtu po pasivaikščiojimo su juo :) bet greičiausiai bus tai, kad jos tualeto neišvalau, nes tą darau tik rytais, tai bando priverst kuopt dažniau :) O Melisa greit svorio priaugs, apetitas atsirado, nespėsit maisto tiekt :)))
Virgau (2012-11-09) (foto)
greiciausiai kad nespejote sutvarkyt dezute.Jei kate bent karta padare,tiketis kad ji ten darys ir toliau zinoma galima,bet dazniausiai padaroma kur kitur,tokiu budu issiauklejant seimininkus :)Jei ipratinsite katyte reikalus susitvarkyt ryte vakare ir po to isvalysit dezute,problemu nebebus.Na nebent nesterilizuosite ir kate is dideles aistros prades meiles laiskus rasyt.
Wiwi (2012-11-09) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Wiwi (2012-11-09) (foto)
Kasutaja kustutatud kommentaari
Postremo (2012-11-09)
Tiesa, sveria ji 1,4 kg. Tokio amžiaus katei čia daug ar mažai? :)
Postremo (2012-11-09)
Ačiū Virgau :))) Tikra teisybė, net pati nepastebėjau kaip suvystė :) Va tik reikia patarimo, ji jau pora kartų man į lovą prisisiojo. Pirmą kartą net sureaguot nespėjau, o antrą pasivijau sprunkančią ir nupurškiau su vandeniu. Kelias dienas vengė lovos, tik sėdėjo priešais ir gailiai žiūrėjo, o dabar jau vėl pradeda lipt, bet nuveju. Pirma mintis buvo, kad keršija, tik nebuvo už ką. Bando parodyt, kad ji čia šeimininkė? Nes hole yra sofa, ji pastoviai ant jos dūksta, miega, bet niekada nepridarė, o mano užkliuvo. Ir dar mano šuns snukis plikt pradėjo, negalėjau nuo Pūkos kokių poodinių erkučių pernešt? Pasikaso Pūka karts nuo karto, bet ne taip dažnai, kad galėčiau įtart turint kokių parazitų.
Virgau (2012-11-09) (foto)
nu ka Puka,atrodo per trumpa laika sugebejai uzkietejusia sunininke apie nagiuka apvyniot,dar biski pasistenk ir padarysi tikra katininke:)) daug dziaugsmu jusu seimai:)
Wiwi (2012-11-09) (foto)
Postremo Pukute pasilieka:) Pakeiskite, prasau, statusa i padovanota.. O ka kitiems..belieka seile varvint;)
Kukusas (Gyvybės stotelė) (2012-11-02)
aš visas nuorodas išsaugojau, galiu įdėti :)
Glomy (Lesė) (2012-11-02) (foto)
Aha lai Postreamo man parašo i AŽ papildysiu tada dar
Wiwi (2012-11-02) (foto)
Taip, cia ji cia sauniai pozuoja;) Dar gal reiktu skelbime ir jusu tel. nr. nurodyti.
Wiwi (2012-11-02) (foto)
Dar man ta foto Pukos prie foteliuko patiko, bet jau istrinta;)


Kommentaare saab vasakul logis sisse kasutajatele.


Statistika Siseloginud: 177    

Uudised

11.08 Gyvūnų Tematikos Straipsnių Vertimas iš Anglų į Lietuvių...
03.23 Prašau pagalbos padėti palaidoti katinuką (pagalbos nebereikia,...
03.03 Gal kam reikia?
02.07 Liūdna naujiena
08.28 Ieškoma kate Maša/Markiza Vilnius Naujininkai (1)
08.25 kicutė (1)
05.03 Saldi porelė ieško namų (Padovanoti)
04.01 NEMOKAMA sterilizacijos akcija Vilniuje
03.19 Dviems kastruotiems katinėliams skubiai reikalinga sodyba !!!
03.14 Dar atrodo vakar nebuvo nė menkiausio ženklo, kad šiandien bus... (1)

Kommentaarid

Violeta N (0:06) >>
Atsirado!
Altair (15:04) >>
Laiminga pabaiga. Kicutė pati atrado naujus šeimininkus. Kaimynė grįžinėjo vakare iš darbo,...
Skrebas (14:48) >>
Katytė kori sveika, linksma, ir tikra namų šeimininkė , vokiečių aviganiui parodo kieno čia...
Dylangg (14:48) >>
Man atrodo, kad jei jus domina ši tema ir norite rasti ne itin brangių bilietų iš Oslo į...
Jake (14:14) >>
Sveikinu visus. Norėčiau rasti lėktuvo bilietus iš Oslo į Vilnių. Ar galite man padėti?
Jake (14:10) >>
kietas
Katynas M (17:14) >>
Pasikeitė mano tel. numeris, katinėlis nužaidė:). Dabar skambinkite 8 636 42966.
Alusia (18:02) >>
Ačiū, Nijole ❤️
P.nijole (9:05) >>
Mažutė :( Užuojauta :(
Alusia (18:33) >>
Taskutės nebėra :(
Avri10 (21:48) >>
Ačiū Jums už mano gyvenimo meilę
Avri10 (21:47) >>
Feriui jau 13 metų, gyvena laimingai ir yra mylimas
Simkelyte (15:52) >>
Aš bent jau perku prekes: https://www.varle.lt/prekes -gyvunams/